Keystone logo
Michael F. Price College of Business, University of Oklahoma

Michael F. Price College of Business, University of Oklahoma

Michael F. Price College of Business, University of Oklahoma

Úvod

DĚJINY Studijní plán v podnikatelských subjektů byl nejprve nabídnut v roce 1913 prostřednictvím podřízeného škole v College of Arts and Sciences nazývá School of Commerce and Industry. První osvědčení v obchodu a průmyslu byly uděleny v roce 1915. Název byl změněn na School of veřejného a soukromého podnikání v roce 1917. V červnu 1923, tabule vladařů založil školu podnikání jako samostatné dvouleté školy univerzity a pověřila ji udělit míru Bachelor of Science v podnikání. První Bachelor of Science v obchodních stupních byly uděleny v roce 1924. V následujícím roce se School of Business byl přijat na členství ve sdružení Advance Collegiate školy Business (AACSB International), mezinárodní akreditační agentury pro bakalářské a magisterské tituly v podnikání. Chcete-li získat a udržet si akreditaci, tyto studijní programy musí projít přísnou první vyhodnocení a musí být pravidelně přehodnotit. Tyto programy vysoké školy byly plně akreditovány od roku 1926. Kromě toho programy vedoucí k bakalářské a magisterské tituly v oblasti účetnictví se setkali samostatné AACSB Mezinárodní akreditace standardy specificky pro účetní programy. V roce 1929, tabule vladařů změnil School of Business na College of Business Administration. V roce 1997, absolvent Michael F. Cena oznámila příspěvek ve výši 18 milionů $ na College of Business. OU Regents oficiálně přejmenována na College of Business Administration Michael F. Cena College of Business. V ceně jsou prostředky použity strategicky do oblastí dokonalosti. Tato dotace byla založena obdařené pozice schopnosti, knihovna dotace, stipendia a postgraduální asistentských, podpůrný studentské centrum, a poskytuje podporu pro řadu dalších iniciativ. MISSION Posláním školy je „Chcete-li podporovat objev a předávání poznatků o vzniku, fungování, řízení a pokračování adaptace organizace v měnícím se globálním podnikatelském prostředí.“ Naši absolventi budou uchopit příležitost vidět, jak jednotlivé kousky obchodního skládačky jsou sdruženy vytvořit novou podnikání nebo odvětví. Koncepční myšlení a real-world výcvik jim umožňuje řešit složité problémy v rámci podniku nebo odvětví. Strategie akademie za vynikající integrovaná s tím univerzity pomáhá škola dosáhnout svých cílů zvýšení kvality a příspěvky pro ekonomiku státu, národu a světu. CÍLE To podporuje své poslání, vysoká škola poskytuje studijní programy v bakalářských, magisterských a doktorských úrovni, s cílem poskytovat pracovní příležitosti v nejrůznějších profesních a podnikatelských rolí. Zatímco většina Absolventi najdou uplatnění v soukromém sektoru, bude Michael F. Cena Vysoká škola obchodní vzdělání poskytují obecné znalosti a porozumění pro, řídících procesů, které platí ve veřejném sektoru a ne-pro-zisk instituce stejně. Kromě technické způsobilosti v oblastech specializace, vysoká škola očekává absolventům dosáhnout takové úrovně pochopení a porozumění pro, svobodná umění a společenské vědy. Cílem je poskytnout vzdělávací základ, na kterém může absolvent stavět nejen technické, ale i sociální schopnosti přes celý život dalšího růstu a rozvoje. Důraz je kladen jak na utváření postojů a pochopení složitých otázek, například o dosažení znalostí a dovedností. Vzhledem k tomu, formální vzdělání může mít tendenci stát se roztržitý od reality praxi, škola se snaží udržovat úzké vztahy s profesionálními komunitami, kterým slouží. Možnosti praxe pro studenty, účast tím, že cvičí profesionální manažery ve třídě, poradenství a výzkum fakulty, desky z poradců na vysoké školy, konference a podobně, zahrnující lidi ze zemí mimo univerzity poskytují příležitosti pro pokračující interakci s okolním světem organizací. Při zachování praktické a relevantní pohled, schopnost se snaží urychlit hranice znalostí pomocí výzkumu, a to jak aplikovat i teoretické. Tento výzkum je zásadní pro celkové dokonalosti výuky funkce. Studentů na všech úrovních mohou očekávat, že budou vystaveny nejen osvědčené znalosti, ale také nápady a otázky, které jsou v čele výzkumu a experimentování. Jako doplněk k studijních programů, kolej zahrnuje další vzdělávání a programy manažerských rozvoje pro praktikující profesionály. Skrz širokou škálu vzdělávacích programů a ve svých cílech v oblasti výzkumu a veřejné služby, vysoká škola se snaží udržet standardy kvality v souladu s úlohou univerzity jako jeden z předních vysokých škol v národě.

Požadavky na přijetí do programu

Prokažte své odhodlání a připravenost uspět na obchodní škole složením zkoušky GMAT – nejpoužívanější přijímací zkoušky, která měří vaše schopnosti kritického myšlení a uvažování.

Stáhněte si mini kvíz GMAT a získejte představu o otázkách, které ve zkoušce najdete.

Místa

  • Norman

    Michael F. Price College of Business, 207 Adams Hall,

    Otázky