Fundación Universitaria Popayán - Univida

Úvod

Přečtěte si oficiální popis

Virtuální a dálková akademická jednotka - UNIVIDA

100% virtuální kvalita ve vysokém školství

118884_Banner-quienes-somos-19.jpg

poslání

Přispívat k integrální formaci lidí prostřednictvím prostředků založených na využívání a rozvoji informačních a komunikačních technologií, které ohrožují jejich úsilí o udržitelný rozvoj regionu a země; na základě odborné způsobilosti a pedagogických strategií, které to zaručují. Projekt v institucionálních akcích, které posilují vzdělávací procesy v regionu a zemi.

vyhlídka

Virtuální a distanční akademická jednotka UNIVIDA Univerzitní nadace Popayán by měla být oblastí uznávanou pro svůj výkon v oblasti virtuálního a distančního vzdělávání a sociální projekce, vytvářející programy podle regionálních, národních a mezinárodních potřeb. Za tímto účelem musí být rozvoj procesů založen na rámci mezinárodních standardů kvality, které odpovídají vzdělávacím potřebám stanoveným ministerstvem národního vzdělávání a certifikačních orgánů.

Politika kvality

Virtuální a distanční akademická jednotka UNIVIDA, která se zavázala k integrální formaci lidí pomocí ICT a spoléhat se na vhodný lidský talent, usiluje o spokojenost svých zákazníků prostřednictvím implementace efektivního procesu s neustálým zlepšováním, které neustále Odpovídá právním předpisům a mezinárodním standardům kvality.
FUP a UNIVIDA, které splňují cíl nabízet vysoce kvalitní vzdělávací služby podle mezinárodních standardů, získaly 15. března 2016 certifikaci ISO 9001: 2008 udělenou mezinárodní organizací Bureau Veritas.


Tímto způsobem je náš závazek vůči akademické komunitě znovu potvrzen a nabízí profesionalizační procesy od virtuality, které splňují ty nejkvalitnější charakteristiky, jediným kliknutím.

Cíle kvality

  • Udržujte certifikát kvality ISO 9001: 2008 udělovaný Bureau Veritas.
  • Vypracovat efektivní proces vytváření virtuálních kurzů přizpůsobený právním normám.
  • Aplikujte neustálé zlepšování procesu vytváření virtuálních kurzů a dalších procesů, které přispívají k plnění mise UNIVIDA.

118886_Banner-educacion-virtual-19.jpg

Co je virtuální vzdělávání?

„Virtuální vzdělávání, také nazývané„ online vzdělávání “, se týká vývoje vzdělávacích programů, které mají kyberprostor jako scénář výuky a učení. (...) Z tohoto hlediska je virtuální vzdělávání akcí, která usiluje o podporu školicích prostorů a spoléhá na IKT při vytváření nového způsobu výuky a učení. “ (MEN- 2009).

V tomto smyslu se virtuální vzdělávání týká procesu, který nevyžaduje souhrnnou pedagogickou strategii, aby přítomnost studenta ve stejném čase a ve stejném prostoru byla součástí vzdělávací zkušenosti.

Jak je metodika studia ve virtuálním režimu?

Metodikou implementovanou organizací UNIVIDA je e-learning, lépe známý jako virtuální vzdělávání. V tomto modelu se role učitele mění, je moderátorem, koordinátorem, facilitátorem, prostředníkem a dalším účastníkem. Student je protagonistou procesu budování znalostí, protože nereaguje na přenos obsahu, ale na kolaborativní rozvoj navrhovaných témat vytvářejících významné znalosti. Flexibilita času je řízena a nevyžaduje přítomnost v tradiční třídě, ale prostřednictvím vzdělávací platformy, v tomto případě Moodle.

Kolik času bych měl věnovat virtuálnímu programu?

Ve skutečnosti by měla být každému předmětu věnována jedna hodina. V průběhu pěti týdnů se rozvíjejí dva předměty (předměty), celkem 15 předmětů za 15 týdnů, což je doba trvání jednoho semestru.

Každý student odpovídá za svůj čas, takže kurzy budou k dispozici v době, kdy si je student přeje zapsat.

Jak probíhají práce a workshopy?

Spolupráce existují, ale v rámci samostatné pracovní filozofie, ve které můžete své činnosti vykonávat autonomně, protože studenti se nemusí vždy shodovat podle plánu. Cvičení jako wikis (webové stránky založené na spolupráci) a fóra, kde studenti přispívají k tématu asynchronně, tj. V různých časech.

Jaký je proces hodnocení?

Existuje mnoho hodnotících činností, včetně: seminářů, zkoušek, domácích praktik, dohod s testovacími laboratořemi, domácích úkolů, pracovních míst atd. Účast na chatu, účast na fórech a přístup na platformu také zvyšují studentovu známku.

Virtuální lektor vyhodnotí týdenní práce a závěrečné hodnocení, sestavené z řady akademických aktivit.

119090_Banner-investigacion-19.jpg

výzkum

Výzkum UNIVIDA je jednou z hlavních oblastí zájmu a rozvoje. Nejen proto, že se jedná o akademickou jednotku, ale také proto, že jsme pevně přesvědčeni, že rozvoj dovedností a přizpůsobení výzkumného postoje budou budoucím odborníkům, kteří s námi formují, poskytnout skvělé zdroje.

Tuto aktivitu si představujeme ze 2 směrů práce:

  • Formativní výzkum: který je vyvíjen ve virtuálních programech, jakož i prostřednictvím výzkumných zárodků, ve kterých mohou studenti a učitelé rozvíjet výzkumné dovednosti a schopnosti prostřednictvím různých doplňujících činností (workshopy, hry, semináře atd.).
  • Samotný výzkum: implementace různých projektů výzkumu, vývoje a inovací (IDI), zaměřených na vzdělávání zprostředkované IKT. Zahrnuje vývoj softwaru a tvorbu vzdělávacích zdrojů, jakož i neustálé reflexe naší pedagogické práce.

Místa

Popayán

Adresa, 1. řádek
Popayán, Cauca, Kolumbie