Nejlepší univerzity, vysoké školy a obchodní školy v

Na této stránce si můžete vyhledat škol univerzit, obchodních škol v . Budete snadno najít všechny informace o top zařadil univerzitách v . Klikněte na "Přečtěte si více " pro podrobný popis univerzity a přehled studijních programů nabízených.

Hledat na vysokých školách v a prohlížet prostřednictvím svých programů najít ty, které vám nejlépe vyhovují. Získejte všechny informace o různých možnostech studia v a porovnat školného a délku studia. Můžete ušetřit čas a obraťte se na vysokých školách v přímo: vyplnit "Žádost o bezplatné informace o " formulář, který bude vás v kontaktu s přijímací kanceláři.

Zahajte vyhledávání pro budoucí vzdělávání hned!

4 Výsledky v Filipíny

SISFU Online

MBA Filipíny Philippines Online November 2018

Vize, poslání a základní hodnoty VISION SISFU bude vedoucí nadnárodní univerzita, která vyvíjí globální vůdci a odborníci. Vyznačuje se svou vynikající akademické standardy, vynikající instruktážní metodik relevantní výzkum, vysoké úrovně žáka, kultury inovací a silné partnerství s hodnocených vzdělávacích institucí. Jeho absolventi jsou vyhledávány špičkovými národních i mezinárodních organizací. MISSION SISFU, přední mezinárodní univerzita na Filipínách, poskytuje globálně releva… [+] ntní kvalitní vysokoškolské a postgraduální programy vyvinuté akreditovanými vzdělávacími partnery z Velké Británie, Austrálie a USA. SISFU využívá přísné mezinárodní standardy v oblasti výuky, hodnocení a výzkumu, které jsou podporovány vynikajícími zařízeními, vysoce kvalifikovanou fakultou a průmyslovou spoluprací, a připravuje studenty na to, aby byli globálně konkurenčními, kompetentními profesionály, úspěšnými podnikateli, vůdci a společníky společnosti. KULTURA 5C Znak KOMPETENCE Závazek k dosažení Tvořivost Spolupráce PROHLÁŠENÍ POLITIKA KVALITY Mezinárodní škola Southville spojená se zahraničními univerzitami se zavázala splňovat zákaznické, zákonné a regulační požadavky pro rozvoj studentů, kteří mají vynikající znalosti v oblasti akademických pracovníků prostřednictvím neustálého zlepšování institucionálních podpůrných služeb, administrativních systémů a poskytování akademických programů. Jakostní cíle Více než přijatelná úroveň žáka Více než požadavky na hodnocení na akademické a akademické Support Services Více než přijatelné hodnocení v oblasti administrativních služeb a zařízení Více než Přijatelné fakultní působností Více než Přijatelné útvarů kompetence Soulad s požadavky zákonů a předpisů [-]


Mapúa Institute of Technology

Magistr Filipíny Manila November 2018

Technologický institut v Mapúa, který byl založen 25. ledna 1925, Technologický institut v Mapúa zůstává přední technologickou akademickou institucí a největší inženýrskou školou na Filipínách. Předpokládá se, že se stane globálním centrem excelence ve vzdělávání. Aby zajistila profesionální připravenost svých studentů, přijala přístup založený na výsledcích vzdělávání, což je první akademická instituce v zemi, která tak učinila. Rovněž usilovala o získání svých 10 inženýrských a… [+] počítačových programů akreditovaných široce uznávaným akreditačním orgánem - americkým ABET. Mapúa je první škola na Filipínách av jihovýchodní Asii, kde obdrží akreditace ABET pro své programy. Díky svým silným systémům a procesům, globálnímu vyhlídce na vzdělávání, kurikulám světové úrovně, vysoce vyškoleným profesorům a nejmodernějším zařízením poskytuje Mapúa nevídaným příležitostem a rozhodující výhodu pro absolventy./>Tradice excelence Po téměř devíti desetiletí špičkové technické výuky se MIT stala největší inženýrskou školou v Filipínách s nejméně 15 vysokoškolskými a 18 absolventskými inženýrskými programy. Jeho enrollees tvoří nejméně 16% celkové studentské populace BS v chemických (ChE), civilních (CE), počítačových (CpE), elektrotechnických (EE), elektronických (ECE), environmentálních a sanitárních (EnSE) IE) a mechanických inženýrských (ME) programů z deseti nejmodernějších inženýrských škol v zemi, na základě údajů o zápisu Komise o vysokých školách (CHED) za rok 2010. Nabídky programu MIT v jiných studijních oborech se rozšířily zejména v oblasti architektury a designu, informačních technologií (IT), obchodu a řízení, multimediálních umění a věd, společenských věd a zdravotnictví. Snahy MIT o neustálé zlepšování kvality vzdělání byly pozoruhodné. Pro demonstraci vysokých standardů ve výuce, výzkumu a rozšiřování výuky v učebnách CHED deklaroval Institut jako Národní centrum vývoje pro programy CE, CpE, CS (Informatika), EE, ECE, IE, IT a ME. Průmyslové partnerství bylo v posledních letech věnováno více pozornosti ústavu. V současné době se věnuje stovkám místních i mezinárodních vzdělávacích institucí, organizací a firem, které se zabývají rozvojem fakulty, výzkumnými pracovníky a studentskými stážími. Takové snahy umožnily společnosti MIT důsledně vyrábět topografy v licenčních zkouškách. Dosavadní dosavadní představitelé institutu dosáhli od roku 2002 téměř 300. MIT se snaží sladit své učební standardy řadou akreditací. Jeden ze studijních akcí (PACUCOA) potvrdila vysokou úroveň institutu ve vzdělávacích operacích a udělila akreditaci na úrovni CE IV a akreditaci na úrovni III svým programům CpE, EE, ECE, EnSE a IE . Od roku 2010 do roku 2011 se společnost MIT osvědčila na prvním místě s ostatními univerzitami na vysoké úrovni po celém světě, kdy společnost ABET, as udělila v celé východní Asii své první akreditační pečeť svým osmi inženýrským programům (ChE, CE, CpE, EE, ECE , EnSE, IE a ME) a ​​dva výpočetní programy (BS Computer Science a BS Information Technology), které ji předčí ostatním vzdělávacím institucím v zemi. Inženýrství pro životní prostředí Vedle svých snah o akademickou excelenci se MIT také snaží být součástí řešení globálního problému změny klimatu. MIT je již dávno advokátem ochrany životního prostředí a inženýrství pro životní prostředí, počínaje zahájením programu BS Enviromentální a sanitární inženýrství (EnSE) v roce 1958, následovaným otevřením programu Master of Science in Environmental Engineering v roce 2001 a Ph .D. v programu environmentálního inženýrství v roce 2004. Kurikulum EnSE v současné době zahrnuje 17 tříčlenných kurzů souvisejících s ochranou, ochranou a technikou pro životní prostředí. Institut dále zahrnoval kurzy environmentálního inženýrství a přírodních věd ve všech svých strojírenských a neinženýrských programech. MIT se domnívá, že tyto kurzy jsou dostatečným úvodem pro všechny studenty, aby pochopili skutečnou situaci v životním prostředí. Rovněž se domníváme, že tyto kurzy jsou dostačující pro jejich přípravu, aby mohli navrhnout, postavit a realizovat udržitelná řešení environmentálních problémů. MIT doplnila své pokyny a zahrnovala ve svých iniciativách na období 2010-2020 snížení své uhlíkové stopy. Za účelem zahájení institucionálního úsilí o snížení emisí uhlíku (CFR) vytvořil Institut hlavní skupinu vedenou předsedou Přednášejícího pro chemické inženýrství (ChE) Dr. Alvin R. Caparanga. Někteří studenti ChE byli pověřeni provádět počáteční studii pro výpočet celkové uhlíkové stopy ústavu. Po předložení výsledků se komise CFR svolala, aby přijala nezbytná opatření, která by měl institut učinit, aby snížil svou uhlíkovou stopu, což je způsobeno především její spotřebou energie, vody a papíru. Společně s různými školami a úřady výbor CFR shromáždil osvědčené postupy pro zachování svých zdrojů. Společnost MIT se přestěhovala, aby všechny své žárovky vyměnila za energeticky úspornější. Okamžitě následuje výměna klimatizačních jednotek školy. Skupina CFR je v současné době v procesu stanovování cílů a monitorovacích pokynů pro toto úsilí, jejichž cílem je úplné provedení v roce 2012. Kromě svých vnitřních snah má MIT také doprovodné služby zaměřené na řešení problémů životního prostředí prostřednictvím vzdělávání. Program Iniciativy sociálního zaměření a zapojení do společnosti (SOCIP) provedl seminář o recyklaci, úsporách energie a využití obnovitelné energie; informace o globálním oteplování a znečištění v komunitě; a zakládání stromů a čisté a zelené projekty ve spolupráci s vládními a nevládními organizacemi. [-]


The Princeton Review

Kurzy Spojené státy americké New York Hongkong Hong Kong Čína Shanghai Indie Bengaluru Chandigarh Chennai Coimbatore Dehradun Kuvajt Kuwait City Libanon Beirut Malajsie Kuala Lumpur George Town Mexiko Buenavista Katar Doha Thajsko Bangkok Turecko Istanbul Üsküdar Spojené arabské emiráty Abu Dhabi Vietnam Ho Chi Minh City Filipíny Taguig Indonésie Jakarta Sharjah Al Jazirah Al Hamra Al Ain Visakhapatnam Tiruchirappalli Pune Noida New Delhi Mumbai Bahrajn Manama September 2018 + 43 více

Lepší stupně. Lepší výsledky. Lepší škol. Jak můžeme pomoci studentů: Test Prep kurzy Private Doučování On-Demand Homework Help Vstupné Poradna Best Fit College nebo Grad School Naše poslání Za více než 30 let jsme pomohli studentům a profesionálům dostat se do jejich snů škol. Zajišťujeme nástroje potřebné pro úspěch na střední školy, vysoké školy, vysoké škole i mimo ni s cílem pomoci našim studentům stát se dobře zaoblené žadatelé. Náš osvědčený metodika testu berouc… [+] í strategií pomáhá studentům dosáhnout zaručenou lepší skóre. Nabízíme řadu možností testu prep, včetně one-on-one soukromé doučování, semi-soukromé a tradiční tříd, A Online prep aby se vešly jakýkoli plán a učební styl. S naší on-demand domácí úkol pomoci a přijetí poradenství pro vysoké školy a grad školy, pomáháme našim studentům získání vyššího než je jejich testovací skóre poskytovat prostředky pro lepší stupňů a silnější aplikací. Naše Fakta 96% studentů uvádí, že zlepšila svůj prospěch. Princeton Review je # 1 na dostat studenty do špičkových vysokých škol. 4 z 5 Princeton Review studenti dostat do své top-výběr školy. 6000 studenti získat pomoc každý večer od Princeton Review. [-]


Rays Online College Credits, John Zepp Academy Foundation Inc.

Magistr Associate Degrees Filipíny Manila Spojené státy americké USA Online November 2018 + 1 více

Dosavadní nadace The John Zepp Nadace byla založena ve Spojených státech v roce 1992, po smrti pana Johna Zepp. Americký student doktorského studia v oboru chemie, John Zepp věděl, že umírá na rakovinu, a ve své poslední vůli požádala, aby nadace být vytvořen na pomoc potřebným dětem. Nadace trvala jen několik let před zavřením. Nicméně, v roce 2010 JZF byl dán nový život jeho bratrem, Raymond, který právě nastavit novou univerzitu v Kambodži. JZF byl neformální organizace, kt… [+] erá poskytuje stipendia na základě privilegovaných studentům navštěvovat Dewey International University v Kambodži. Raymond Zepp a jeho žena filipínský Shekinah odešel na Filipínách v roce 2013 do města San Guillermo v provincii Isabela, Luzon. Chtějí pokračovat v práci JZF formálním, kterým se zřizuje nadace pro zlepšení vzdělávání studentů ve venkovském městečku San Guillermo a přilehlých oblastí. Poslání Posláním Johna Zepp nadace je zlepšit vzdělávání různých úrovní studentů a kolem San Guillermo, Filipíny. Tito studenti patří předškolní studenty, studenty středních škol a studenty, kteří chtějí navštěvovat univerzitu. Vize Vidíme integrované vzdělávací komunity v San Guillermo, kde činnosti soukromě financované doplňují veřejné vzdělání. Vidíme malé děti se připravuje soukromě pro úspěšný vstup do platové třídy jednoho ve veřejných školách. Vidíme středoškolští studenti studovat na jejich veřejné tříd středních škol ve vážném prostředí pro vzdělávání, včetně studijních haly, výukový pomoc, vzdělávací multimediální zdroje, atd Vidíme také mladí lidé připravují na přenos do univerzit prostřednictvím on-line konzultace a krátkých kurzů. Někteří z těchto studentů bude dostávat plný nebo částečný stipendium k účasti na místních univerzit. Formát kurzů Každý kurz je ekvivalentní tří úvěrů semestru v americkém systému. Kurzy jsou semi-intenzivní, to znamená, že splňují pouze každá trvá dva měsíce. Na plný úvazek zatížení je proto pouze dva kurzy. Na plný úvazek zatížení na rok se skládá ze dvou kurzů za semestr více než pět podmínek. To je 10 kurzů, nebo 30 kreditů semestr ročně, což odpovídá srovnatelné americký univerzitní akademický rok. Normální zatížení Kurz se skládá z jedné anglické kurzu plus jeden další předmět-kurz za období. Například v prvním pololetí, student může mít anglická četba pro společenských věd spolu s kritickému myšlení a logiku. Nicméně i ostatní a předmětem kurzy budou mít silnou angličtiny složku, jako je čtení s porozuměním cvičení slovní zásoby či domě. Rocc má kontakty s mnoha univerzitách po celém světě. Budeme psát doporučení pro studenty, kteří chtějí přenést do specializované programy v cizích univerzitách. Naše kurzy také připravují studenty, aby zkoušku TOEFL nebo zkoušky IELTS. Studenti, kteří absolvují tyto zkoušky a kteří vzali další základní kurzy na Rocc budou moci získat přístup do cizích anglicky středních škol. Cohort systému Tam, kde je to možné, budou kurzy být neporušený od termínu k termínu. Přes týdenní diskusních fór, budou studenti poznávat jeden druhého, jak sledují stejné třídy dohromady. [-]