3 Online MBA Programy v Média 2024
Filtry
Filtry
- MBA
- Žurnalistika a masová komunikace
- Média
3 Online MBA Programy v Média 2024
Popular degree type
See less
Popular study format
Popular education type
Popular locations
Online MBA Programy v Média
Studenti s vysokoškolskými manažerskými dovednostmi často pracují na absolvování s Master of Business Administration (MBA). Běžně trvá od jednoho do dvou let v závislosti na programu, tento stupeň může být užitečné při vedení manažerské kariéry ve veřejném nebo soukromém sektoru.
Co je MBA v médiích? Absolventi, kteří absolvují tento stupeň, obvykle mají znalosti a odborné znalosti pro rozvoj a vedoucí obchodní činnosti pro mediální oddělení nebo společnost. Kurzy pokrývají témata správy týkající se žurnalistiky, online marketingu, masové komunikace v reklamě, vysílání, publikování a public relations. Speciality mohou zahrnovat vývoj a řízení umělců nebo podniků v médiích, mobilních aplikacích, interaktivních a rozšířených reality, spotřebitelských trendů a vlivu kultury na marketingové komunikace.
Aplikování marketingových konceptů a technik často pomáhá absolventům prodávat něco od nápadů k produktům. Silné komunikační schopnosti jsou použitelné jak v osobním, tak v profesionálním prostředí a pochopení spotřebitelských trendů může být užitečné při plánování nových podnikatelských aktivit.
Náklady na získání titulu MBA se liší v závislosti na tom, zda je absolvování jednoho nebo dvou let dokončeno a zda studenti navštěvují výuku na plný nebo částečný úvazek v rámci výkonného manažerského programu. Umístění univerzity může také ovlivnit výuku a poplatky.
MBA v médiích často otvírá řadu kariérních příležitostí pro absolventy. Někteří se rozhodli stát se marketingovými řediteli nebo řediteli médií pro reklamní nebo kreativní agentury. Jiní mohou najít kariéru jako senior mediální analytik, manažer marketingového programu pro vyhledávače, výkonný ředitel vztahů s médii, manažer značky, koordinátor události, konzultant pro marketingovou strategii, viceprezident marketingu nebo vedoucí strategie digitálního obsahu. Ti, kteří mají rádi psaní, obvykle vybírají pozici novináře, vedoucího editoru tisku nebo on-line publikací nebo ředitele marketingové komunikace.
Zájemci o správu médií se často doporučují výzkumným programům na celém světě najít školu, která se specializuje na jejich preferovanou specializaci. Online možnosti mohou vyhovovat pracovníkům s rušnými plány. Podívejte se na níže uvedený program a kontaktujte přímo přijímací kancelář školy, kterou jste si vybrali, vyplněním formuláře.