Keystone logo

1 Online Smíšené Programy v Marketing v oděvnictví 2024

Filtry

Filtry

  • Móda
  • Marketing v oděvnictví
  • Smíšené
Studijní obory
  • Móda (1)
    • Zpět do hlavní kategorie
    Místa
    Najděte další místa
    Druh titulu
    Doba trvání
    Studijní tempo
    Jazyk
    Jazyk
    Studijní formát

    Online Smíšené Programy v Marketing v oděvnictví

    Oblast módy marketingu se zaměřuje na různé obchodní a témat couture účely. V závislosti na programu, mohou studenti studovat analýzu oděv, sociální aspekty módy, e-commerce strategie, ekonomiky a oděvních trzích, statistické analýzy a výzkumných metod.

    Blended learning kombinuje digitální a online média s tradičním prezenčním vzděláváním. Umožňuje učitelům používat různé výukové metody a technologie k přizpůsobení učení pro každého studenta. Blended learning lze využít v různých formách, od zcela online kurzů až po hybridní kurzy, kde se studenti učí jak ve fyzické třídě, tak i online.