Keystone logo

1 Online Programy v Marketing v oděvnictví v Asie pro 2024

Filtry

Filtry

  • Móda
  • Marketing v oděvnictví
Studijní obory
  • Móda (1)
    • Zpět do hlavní kategorie
    Místa
    Najděte další místa
    Druh titulu
    Doba trvání
    Studijní tempo
    Jazyk
    Jazyk
    Studijní formát

    Online Programy v Marketing v oděvnictví

    Oblast módy marketingu se zaměřuje na různé obchodní a témat couture účely. V závislosti na programu, mohou studenti studovat analýzu oděv, sociální aspekty módy, e-commerce strategie, ekonomiky a oděvních trzích, statistické analýzy a výzkumných metod.

    Studenti, kteří absolvují část svého stupně v Asii jsou stále v číslech. V současné době se druhý a třetí největší ekonomiky v Asii. Bez omezení, studenti popsali svůj čas v Asii jako nejlepší zážitek svého života. Dnes, tři ze čtyř nejlidnatějších zemí světa jsou v Asii: Čína, Indie, Indonésie a.