Master of Science v masové komunikaci - integrovaná komunikace
Virginia Commonwealth University - Richard T. Robertson School of Media and Culture
Klíčová informace
Umístění kampusu
Richmond, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
12 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
USD 24 444 / per year *
Uzávěrka přihlášek
15 Mar 2024
Nejbližší datum zahájení
Jun 2024
* pro studenty mimo stát; 23 574 $ pro státní studenty
Úvod
Škola médií a kultury Richarda T. Robertsona připravuje efektivní a kvalifikované komunikátory prostřednictvím kvalitní výuky, poradenství a studentských služeb založených na aplikacích v reálném světě. Prostřednictvím výzkumu, profesionálních služeb a stipendia v aplikované komunikaci škola rozšiřuje znalosti a praxi multidisciplinárního a vyvíjejícího se mediálního prostředí. Škola oceňuje pravdu, etiku, kreativitu, inovace, spolupráci, kulturní rozmanitost, sdílenou správu věcí veřejných a zapojení komunity.
MS v masové komunikaci se zaměřením na integrovanou komunikaci školí novou generaci komunikačních profesionálů, kteří mohou fungovat na vysokých manažerských pozicích a uplatňovat sofistikované strategické myšlení k dosažení organizačních cílů. Všechny kurzy jsou nabízeny online.
Online soustředění integrované komunikace provede studenty multimediální krajinou 21. století. Kurzy staví na dovednostech strategického myšlení, šíření obsahu a vedení.
Přijímací řízení
Stipendia a financování
Stipendium Judy VanSlyke Turk bylo založeno v Robertson School na poctu vedení Dr. Turka jako ředitele školy v letech 2002-10. Studenti mohou požádat o stipendium, pokud dokončí proces podávání žádostí a budou přijati do integrované komunikační koncentrace. Chcete-li se o této příležitosti dozvědět více, kontaktujte Karen McIntyre, Ph.D.
Osnovy
Postgraduální program Robertson School staví na našem uznávaném vysokoškolském programu, který je v čele škol na národní úrovni, které vyžadují, aby studenti měli zkušenosti s masovou komunikací. Naši pedagogové jsou neustále uznáváni za své odborné znalosti v mediální kariéře se zkušenostmi v oceňovaných agenturách a organizacích. Naše fakulta využívá své průmyslové sítě, aby pomohla překlenout propast mezi průmyslem a třídou.
Stupeň vyžaduje 30 kreditních hodin, z nichž všechny jsou v koncentraci integrované komunikace. Program je navržen tak, aby studenti na trati absolvovali tři kurzy v podzimním a jarním semestru a dva kurzy v letních semestrech.
Program končí možností praktického vyvrcholení projektu nebo diplomové práce. Studenti, kteří mají v úmyslu pokračovat v doktorském studiu, se vyzývají, aby si vybrali možnost práce. Studenti, kteří chtějí rozšířit své portfolio, si vyberou projekt vyvrcholení. Vezměte prosím na vědomí, že studenti, kteří se chtějí pustit do individuálního výzkumného projektu, se mohou rozhodnout, že tak učiní po konzultaci s ředitelem postgraduálního studia, pokud tomu dávají přednost před odborným projektem dokončeným ve vyvrcholení.
Požadavky na titul
Kromě obecných požadavků na absolvování VCU Graduate School jsou studenti povinni absolvovat 30 kreditních hodin specializovaných kurzů.
Přehled kurzu
- MASC 611 Communication Research, 3 kreditní hodiny
- Digitální produkce MASC 645, 3 kreditní hodiny
- MASC 675 Leadership in Action, 3 kreditní hodiny
- MASC 676 Mediální právo a etika, 3 kreditní hodiny
- MASC 691 Témata v masové komunikaci, 3 kreditní hodiny
- MASC 694 Capstone, 3 kreditní hodiny
Požadavky na koncentraci
- MASC 654 Přesvědčování, 3 kreditní hodiny
- MASC 682 Media Mechanics, 3 kreditní hodiny
- MASC 683 Strategická komunikace v globálním prostředí, 3 kreditní hodiny
- Strategie MASC 685, 3 kreditní hodiny
Celkový počet hodin: 30
Výsledek programu
Absolventi integrované komunikace opouštějí program schopni fungovat na nejvyšších úrovních řízení a uplatňovat sofistikované strategické myšlení k dosažení organizačních cílů.
Po úspěšném dokončení budete:
- Prokázat dovednosti na vyšší úrovni v kritickém myšlení
- Zvládněte psané a multimediální platformy, abyste mohli jasně a efektivně komunikovat, informovat a zapojit publikum
- Prokázat schopnost provádět základní výzkum aplikovatelný na masovou komunikaci
- Používat nástroje a technologie potřebné pro pracoviště
- Rozvíjejte pracovní porozumění návrhu strategických zpráv, přesvědčování a etických principů, jimiž se řídí vytváření, distribuce a příjem zpráv
- Rozvíjejte pracovní porozumění procesu strategické komunikace a jeho dopadu na chování publika a rozhodování