MSc Public Relations a strategická komunikace (online)
University of Stirling
Klíčová informace
Umístění kampusu
Stirling, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
12 - 32 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* Aktuální informace o poplatcích naleznete na webových stránkách
Úvod
Tento online Masters in Public Relations a strategická komunikace vám pomůže rozvinout kritické ocenění role public relations v současných společnostech, stejně jako klíčové analytické, manažerské a komunikační dovednosti. Získáte solidní znalosti o teorii public relations a komunikace a budete mít mnoho příležitostí aplikovat tuto teorii na každodenní komunikaci a praxi public relations.
Kurz je poskytován online prostřednictvím MS Teams a Canvas, online vzdělávacího prostředí University of Stirling . Budete mít také příležitost zúčastnit se lekcí a exkurzí na akademické půdě, včetně naší Rezidenční školy pro styk s veřejností a každoročního exkurze do Bruselu pro veřejné záležitosti.
Na konci studia budete mít potřebné dovednosti pro práci na manažerské úrovni v oblasti public relations. Budete schopni analyzovat prostředí, problémy, organizační kultury a vztahy – stejně jako stanovovat cíle, provádět výzkum a hodnocení a navrhovat a implementovat strategie vztahů s veřejností.
Nejdůležitější důvody ke studiu s námi
#1 S tímto flexibilním online kurzem můžete spojit své pracovní nebo jiné závazky
#2 100% celková spokojenost studentů se strategickými vztahy s veřejností (online) – Postgraduate Taught Experience Survey (PTES) 2021
3. místo ve Skotsku a 2. místo ve Spojeném království za marketing a vztahy s veřejností (Guardian University Guide 2023)
Osnovy
Kurz obsahuje tři povinné moduly, tři volitelné moduly a disertační práci. Mezi moduly patří:
Core moduly
- teorie vztahů s veřejností a veřejné komunikace
- strategické plánování vztahů s veřejností
- metody výzkumu
Volitelné moduly
Volitelné moduly mohou zahrnovat (v závislosti na dostupnosti):
- věci veřejné a advokacie
- vztahy s médii a produkce
- komunikace a demokracie
- cestovní ruch a strategická komunikace
- reklamní
- výzkumné umístění a další
Studenti magisterského studia poté provedou výzkumný projekt a předloží disertační práci o 12 000 slovech.