MSc v marketingu
University of London
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
1 - 5 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
GBP 7 176 *
Uzávěrka přihlášek
04 Mar 2024
Nejbližší datum zahájení
Apr 2024
* Orientační celkový roční poplatek pásma A; Orientační celkový roční poplatek pásma B: 10248 GBP. Poplatky podléhají každoroční kontrole
Úvod
Online MSc v marketingu si klade za cíl rozvíjet marketingové lídry po celém světě, kteří jsou šikovní ve strategickém a taktickém rozhodování o marketingu, ale také si uvědomují dopady svých rozhodnutí na širší environmentální výsledky. Tento titul je akreditován Chartered Institute of Marketing (CIM).
- Způsoby studia: online
- Délka programu: 1,5 * - 5 let * v závislosti na dostupnosti modulu
- Uzávěrka přihlášek: 31. srpna
- Akademický směr od Birkbeck, University of London
Získejte prestižní MSc marketingovou kvalifikaci, akreditovanou Chartered Institute of Marketing, s akademickým vedením od Birkbeck, University of London .
Jako absolvent tohoto programu budete:
- Umět kriticky reflektovat na nově se objevující výzvy v oblasti brandingu, vztahového marketingu, digitálního marketingu a marketingu sociálních médií a udržitelnosti, abychom jmenovali alespoň některé, a najde program studia aktuální, intelektuálně inspirativní a relevantní.
- Získejte dovednosti ve strategickém a taktickém marketingovém rozhodování a současně zvažte dopady svých rozhodnutí na trojí konečný výsledek: finanční, sociální a širší environmentální výsledky.
Klíčová data
Příjem v říjnu 2020
- Přihlášky otevřeny: 29. června 2020
- Uzávěrka přihlášek: 31. srpna 2020
- Uzávěrka přihlášek: 21. září 2020
- Program začíná: říjen 2020
Jak studujete
Program nabízí řadu velmi poutavých učebních materiálů a aktivit. Vaše zkušenosti s učením budou obohaceny o dostupnou a atraktivní vzdělávací platformu, příležitosti pro sebehodnocení, abyste porozuměli svému vlastnímu pokroku, a vylepšenou online podporu studentů.
Tento program aktuálně nepodporují žádná uznávaná výuková centra.
Online podpora
Tento marketingový postgraduální program je dodáván online a není nutné přicházet do Velké Británie jako součást studia. Náš flexibilní online program vám umožňuje pracovat podle vlastního plánu a vede ke globálně uznávané kvalifikaci.
Když se zaregistrujete, poskytneme vám přístup na studentský portál. Poté můžete přistupovat ke svému University of London a dalším klíčovým zdrojům, včetně:
- Průvodce pro studenty poskytuje informace, které jsou společné všem studentům, a poskytuje užitečné informace o vašem vztahu s University of London až do ukončení studia.
- Virtuální učební prostředí (VLE), které nabízí online podporu výuky, přístup do studentské kavárny a diskusních oblastí a další studijní materiály.
- Online knihovna poskytuje přístup k více než 100 milionům akademických elektronických položek zahrnujících e-knihy, elektronické časopisy, sborníky z konferencí atd. Kromě toho mohou studenti požadovat položky, které nejsou uloženy v knihovně, prostřednictvím výpůjční služby knihovny mezi knihovnami Knihovna. Všichni registrovaní studenti mají bezplatný přístup do online knihovny University of London
- Knihovna Senátu poskytuje bezplatný referenční přístup pro všechny registrované studenty distančního a flexibilního vzdělávání.
Lektorská podpora
Všichni studenti při studiu tohoto programu získávají podporu a zpětnou vazbu online. Lektoři zavádějí moduly, reagují na dotazy, monitorují diskuse a poskytují pokyny k hodnocení.
Studijní materiály
Prostřednictvím VLE jsou poskytovány všechny základní zdroje, činnosti, videa, diskuse a podpora. To vám umožní přizpůsobit své studium pracovním závazkům. Není třeba kupovat další učebnice.
Časový závazek
Flexibilní přístup k učení umožňuje studentům dokončit MSc marketing za minimálně jeden a půl roku (v závislosti na dostupnosti modulu), maximálně však za pět let.
Můžete studovat svým vlastním tempem, buď na částečný nebo plný úvazek, a přizpůsobit intenzitu učení tak, aby vyhovovala vašim potřebám. Moduly jsou nabízeny ve dvou 22týdenních relacích každý akademický rok. Můžete si vybrat, které relace chcete zadat a kolik modulů dokončit v každé relaci.
Podpora studentů
Zavázali jsme se poskytovat výjimečnou studentskou zkušenost všem našim studentům bez ohledu na to, který z našich programů studujete a zda studujete samostatně nebo s uznávaným výukovým centrem.
K podpoře budete mít přístup prostřednictvím:
- Studentské poradenské centrum - poskytuje podporu pro dotazy aplikací a studentského portálu.
- TalkCampus - služba vzájemné podpory, která nabízí bezpečný a důvěrný způsob, jak mluvit o čemkoli, co máte na mysli, ve dne i v noci.
- Student Relationship Managers - tým Student Relationship Managers (SRM) je zde, aby vám poskytl podporu a poradil vám během celého studia. Jejich cílem je zajistit, abyste byli plně informováni o důležitých a užitečných informacích o tom, jak nejlépe dokončit studium.
Posouzení
Každý modul obsahuje kombinaci hodnocení. Během studijního období budete provádět souhrnné hodnocení podle prvků ročníkové práce a formativní písemné zkoušky.
Disertační práce (pouze MSc) se skládá z 3 000 slov navrhovaného výzkumu (označeno na základě Pass/Fail) a 12 000 slov závěrečné práce (100 procent).
Všechny položky kurzu a disertační práce jsou předkládány prostřednictvím VLE. Zkoušky můžete skládat v kterémkoli z našich zkušebních center po celém světě.
Akademické vedení
Akademický směr programu pochází z Birkbecku, University of London , které bylo založeno v roce 1823 a ke společnosti University of London připojilo v roce 1920.
Více než 90% akademiků z Birkbecku se zabývá výzkumem napříč různými obory a pravidelně přispívá do veřejné diskuse a publikuje v předních akademických časopisech. Marketing tvoří jednu z jejich konkrétních silných stránek ve výzkumu.
Programový ředitel
Dr. Manto Gotsi je docentem marketingu v Birkbecku, University of London , kde působí od září 2019. Před nástupem do Birkbecku zastával Manto akademické pozice na University of Westminster, Cardiff University, Brunel University a University of Aberdeen. Svou akademickou kariéru zahájila jako postgraduální pedagogický asistent a pracovala na doktorském studiu marketingu na University of Strathclyde. Manto zastával hostující pozice na Cass Business School (City, University of London ), International Hellenic University (Thessaloniki, Řecko) a Grenoble Ecole de Management (Grenoble, Francie).
Výzkum společnosti Manto se zaměřuje na řízení paradoxů - jak organizační vedoucí, týmy a jednotlivci efektivně reagují na konkurenční požadavky a z toho plynoucí napětí. Během svého doktorského studia Manto prozkoumala napětí ve stabilitě změn, které pramení z rebrandingu společnosti. Od té doby publikovala více než 50 článků a konferenčních příspěvků o víceúrovňových paradoxech ve firemní značce, řízení inovací, podnikání a dalších oblastech.
Manto je vášnivým zastáncem online vzdělávání, a to nejen jako prostředek k rozšíření přístupu k vysokoškolskému vzdělávání, ale také k příležitostem, které nabízí pro zlepšení zážitkového učení.
Financování studia
Bez nákladů na stěhování do Londýna představuje studium University of London kdekoli na světě vynikající poměr cena / výkon. Existují však další zdroje podpory v závislosti na tom, kde žijete a jak se rozhodnete studovat.
Akreditace
CIM je přední odborný orgán pro obchodníky na celém světě a existuje za účelem rozvoje marketingové profese, udržování profesních standardů a zlepšování dovedností marketingových odborníků.
Společnost University of London spojila své síly s CIM, aby absolventům MSc poskytla příležitost získat odbornou kvalifikaci prostřednictvím brány CIM pro absolventy. Kvalifikace CIM jsou zaměstnavateli velmi vyhledávané a jejich obsah se odráží v našich vlastních stupních, což zajišťuje, že vybavujeme studenty nejlepšími příležitostmi pro úspěšnou marketingovou kariéru.
Program Graduate Gateway poskytuje studentům a absolventům jedinečnou příležitost získat odbornou kvalifikaci nebo ocenění vedle jejich marketingového titulu. To znamená, že pro většinu kvalifikací mohou studenti a absolventi absolvovat pouze jedno hodnocení místo obvyklých tří.
Galerie
Kariérní možnosti
Absolventi se mohou věnovat kariéře v reklamě, médiích, digitálním marketingu, event marketingu, public relations, produktovém, brandovém a marketingovém managementu, průzkumu trhu, poradenství a managementu.
Tento titul může být užitečný v různých marketingových rolích v rámci místní a národní vlády, v ziskových a neziskových organizacích a ve velkých malých a středních podnicích, začínajících a rodinných podnicích.
Možné profese zahrnují Head of Marketing, Head of Digital, Brand Manager, Campaign Manager, Digital marketing manager, Social Media Manager, Market Insight Manager, Strategic Marketing Manager and Media and Communications Manager.
Osnovy
MSc v marketingu se skládá z:
- Pět povinných modulů s 15 kredity
- Tři volitelné moduly s 15 kredity
- Disertační práce se skládá ze dvou částí: výzkumný návrh (15 kreditů) a závěrečná disertační práce (45 kreditů)
Jak budete postupovat ve studiu, můžete požádat o střední kvalifikaci nebo kvalifikace: Postgraduální diplom (PGDip) nebo Postgraduální certifikát (PGCert) v marketingu.
Abyste získali PGDip, musíte úspěšně absolvovat pět povinných modulů a tři volitelné moduly.
Chcete-li získat PGCert, musíte úspěšně absolvovat dva povinné moduly a další dva povinné nebo volitelné moduly.
Jednotlivé moduly budou k dispozici ke studiu na samostatné bázi pro příjem v dubnu 2021 (v závislosti na dostupnosti modulu).
Přijímací řízení
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.