Keystone logo
Universidad Rey Juan Carlos Univerzitní rozšiřující kurz Vytvoření gastronomické značky
Universidad Rey Juan Carlos

Univerzitní rozšiřující kurz Vytvoření gastronomické značky

20 Hours

Španělština, Angličtina

Plný úvazek

Request application deadline

Request earliest startdate

EUR 164

Dálkové studium

Úvod

Značka, která obklopuje produkt nebo firmu, je velmi důležitá pro vytváření hodnoty pro spotřebitele. Natolik, že žijeme obklopeni zavedenými značkami, kterým při nákupu naprosto důvěřujeme jen kvůli jejich logu nebo jménu, které mají, vždy spojené s kvalitní službou nebo produktem.

Často najdeme produkty s vysokou hodnotou, které upadnou na vedlejší kolej kvůli špatné marketingové strategii.

Gastronomický výrobce, pokud chce být úspěšný, musí znát vzorec pro vytvoření a propagaci značky svých produktů, a proto je tento kurz pro výrobce a obchodníky zcela nezbytný, protože bez adekvátních znalostí je veškeré úsilí marné. . riziko, že zůstane na prázdné zemi.

Vytvoření dobré značky je prvním krokem k dosažení ziskového podnikání, proto se považuje za nutné, aby se obsah specializoval na gastronomický sektor.

Školení je také nutné, aby bylo vidět rozdíl mezi prodejem produktů a prodejními zkušenostmi. Gastronomie prodává zážitek, který nezačíná v okamžiku jeho konzumace, ale dávno předtím. A tento zážitek trvá mnohem déle než kterýkoli jiný. Na trhu musí být školení v gastronomii, které reklamě přisuzuje důležitost, kterou si zaslouží. Kromě toho vyučují specialisté na gastronomický marketing.

Cíle

  • Znát základní pojmy marketingu a reklamy.
  • Aby si student osvojil představy o brandingu nezbytné pro vytvoření vlastní značky.
  • Naučte se, jak vytvořit od začátku strategický plán pro vytvoření značky

Přijímací řízení

Osnovy

Poplatek za studium programu

O Škole

Otázky