Mistr v marketingovém managementu
Universidad Arturo Prat
Klíčová informace
Umístění kampusu
Santiago, Chile
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
4 semesters
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 6 950 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Master in Marketing Management v online modalitě je navržen tak, aby vyškolil inovativní a špičkové profesionály, kteří získávají široké a jedinečné zkušenosti s marketingovým řízením v digitálním věku, jsou připraveni řešit výzvy v oblasti managementu, vědí, jak naslouchat výkonným a náročného zákazníka, vytvářející trvalý hodnotový vztah v průběhu času, zaměřený na loajalitu a spokojenost zákazníků, což podporuje konkurenceschopnost a životaschopnost organizace.
Metodika, která má být použita jako výukový nástroj, usiluje o integraci znalostí, lidského talentu, zkušeností a dovedností při dobývání vysoce náročného prostředí a trhů v kontextu informačních technologií a v souladu s obchodními cíli a zajišťuje, že studenti obdrží mandáty od svých klientů. , dokonale splňují jejich očekávání.
Náš mistr kombinuje koncepční modely s případy z reálného světa, které poskytují hluboké porozumění oboru, s vysokými technologickými dovednostmi, schopností samoučení a dovednostmi týmové práce, které jsou nezbytné pro dnešní svět práce, kde je spolupráce nezbytná. ústřední osa znalostí -jak. Za tímto účelem jsme vytvořili interdisciplinární program, který integruje příspěvky z vědy a praxe řízení směny a transakcí.
Jsme si jisti, že s tímto programem naši studenti získají vynikající komplexní školení, které patří mezi nejlepší v Latinské Americe.
na. Komu je určena?
Program je zaměřen na lidi s bakalářským nebo vysokoškolským vzděláním, kteří chtějí získat znalosti v oblasti marketingu a zároveň si prohloubit dovednosti pro správné rozhodování na manažerské úrovni s cílem rozvíjet kapacitu strategického a integračního know-how, a tedy řídit skutečnou vizi, jak efektivně a efektivně řídit společnost na neustále se měnících a turbulentních trzích.
b. Profesní očekávání
Na konci tréninkového procesu budete připraveni:
- Přizpůsobte se změnám, produkt vysoce konkurenčních scénářů a neustálých inovací v oblasti informačních technologií.
- Řídit strategické a operativní plány ve vrcholovém vedení organizace.
- Vést a řídit multidisciplinární a multikulturní pracovní týmy.
- Rozhodujte se na základě analýzy rizik a schopnosti abstrakce.
- Analyzovat, identifikovat, diagnostikovat, kontrolovat, zmírňovat a řešit situace, které ovlivňují konkurenceschopnost a udržitelnost v souladu s etickým kontextem podnikání a společenské odpovědnosti.
Budete moci vystupovat jako:
- Marketingový manažer nebo ředitel.
- Nezávislý poradce nebo konzultant.
- Ředitel institucionálního obrazu.
- Marketingový a reklamní agent.
- Další související odborné úkoly.
Charakteristika magisterského závěrečného projektu
Final Master's Project (TFM) je koncipován jako profesionální produkt, který musí studenti připravit v reakci na problém, potřebu nebo příležitost skutečné a existující společnosti v rámci různých oblastí odborné praxe, pro které se absolvent kvalifikuje. .
TFM probíhá v týmech tří studentů za doprovodu a rady dvou profesorů: specialisty na program a metodika, což umožňuje dokončit tento proces ve stanovených časech.
Obhajoba nebo konečná podpora TFM probíhá 100% online nebo osobně.
titrace
Po dokončení magisterského studia udělí Universidad Arturo Prat ve státě Chile mezinárodním studentům, kteří splňují všechny požadavky programu, následující stupeň:
Mistr v marketingovém managementu
Chilští žadatelé se musí poradit o ekvivalentním stupni.
Země v dohodě o uznávání titulů s Chile jsou:
Dvoustranná smlouva: Brazílie, Kolumbie, Ekvádor, Španělsko a Uruguay.
Mnohostranná smlouva: Bolívie, Kostarika, Salvador, Guatemala, Honduras, Nikaragua a Peru.
Universidad Arturo Prat je veřejná a je akreditována Národní akreditační komisí (orgán závislý na ministerstvu školství Chile).
požadavky na přijetí
- Řádně vyplněný přijímací formulář.
- Řádně vyplněný dopis o záměru.
- Ověřená nebo notářsky ověřená fotokopie dokladu totožnosti, DNI nebo občanského průkazu.
- Legalizovaná fotokopie (před notářem nebo univerzitní vysokou školou, která je vydává) akademického diplomu, titulu nebo osvědčení o bakalářském nebo odborném vzdělání (univerzitní studijní obor s minimální dobou trvání 4 roky) uděleného vysokou školou Vzdělávací instituce se státním usnesením a uznáním.
- Aktualizovaný učební plán.
Investice do programu je 6 950 USD
Náklady na stupeň
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
BA (Hons) Obchod (Marketing) (CMI)
- Online
BA (Hons) Obchod (Marketing) (Top Up)
- Online
Magisterský titul v oboru strategického marketingového managementu
- Logroño, Španělsko
- Online