Magisterský titul v transmediální komunikaci
UNIR
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Logroño, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
1 rok
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Staňte se profesionálem v online komunikaci a multiplatformním prostředí
Online Master in Transmedia Communication vám poskytuje všechny nástroje, techniky a strategie, abyste se stali profesionálem v online komunikaci a multiplatformních prostředích.
S tímto oficiálním magisterským studiem se naučíte navrhovat projekt multimediálního obsahu aplikovaný na různé typy společností, pomocí různých online médií integrovaným způsobem a se strategickou vizí, jakož i vytváření, úpravy, využívání a šíření obsahu v prostředích pro více zařízení a více platforem.
Stručně řečeno, tento magisterský titul vám poskytuje tři typy znalostí o digitální komunikaci: 1) léčba a strategické využívání online obsahu v různých prostředích; 2) analýza, návrh a implementace reklamních a marketingových kampaní v digitálních kontextech a 3) správa projektů multimediálního obsahu.
Cíle
- Identifikujte a spravujte nejvhodnější kanály a zprávy pro každou komunikační akci
- Ponořte se do obchodních důsledků digitální komunikace, jako je projektové řízení, segmentace publika nebo digitální marketing.
- Rozvíjejte své schopnosti pro podnikání a kreativitu v oblasti projektového řízení a využívání multimediálního obsahu.
- Znát, rozumět a umět interpretovat účinnost transmediálních příběhů na základě cílů stanovených ze strategického hlediska.
Obecné informace
- Doba trvání: 1 akademický rok
- Zkoušky tváří v tvář: na konci každého semestru
- ECTS kredity: 60
- Metodika: 100% online vzdělávání
- Živé online kurzy
- Osobní lektor
metodologie
Live online kurzy
Nabízíme studentům možnost každý den navštěvovat živé online kurzy. Během těchto setkání budou studenti schopni komunikovat s učitelem a řešit jejich dotazy v reálném čase, sdílet znalosti a zkušenosti. Rytmus tréninku je pokud možno přizpůsoben potřebám každé skupiny studentů. Neúčastnit se živé třídy ještě neznamená, že ji nezmeškáte. Všechny relace lze zobrazit zpožděně, kolikrát chcete. Studenti, kteří nemohou sledovat třídu naživo, tak nejsou poškozeni.
Didaktické prostředky
Virtuální kampus UNIR poskytuje širokou škálu obsahu, který umožňuje přípravu každého předmětu. Tyto materiály jsou organizovány způsobem, který usnadňuje agilní a efektivní učení. Tímto způsobem je možné přistupovat k tématům, která rozvíjejí obsah programu, klíčovým myšlenkám každého tématu (připraveným pedagogickými pracovníky předmětu), doplňkovým audiovizuálním materiálům, aktivitám, čtení a hodnotícímu testu.
Kromě toho budete mít přístup k mistrovským kurzům zaměřeným na konkrétní témata a budete se moci účastnit fór, chatů a blogů, ve kterých budete komunikovat s učiteli a kolegy, rozšiřovat své znalosti a řešit možné pochybnosti.
Osobní učitel
Na UNIR má každý student od prvního dne osobního lektora, který je vždy k dispozici telefonicky nebo e-mailem. Role lektora je v trajektorii každého studenta zásadní, protože se jedná o největší spojení s univerzitou a jejím referenčním bodem během procesu školení.
Učitelé nabízejí individuální pozornost neustálým sledováním každého studenta.
- Řešte pochybnosti o akademických postupech, postupech nebo konkrétních pochybnostech o předmětech.
- Pomáhá při plánování studia, aby lépe využil čas.
- Doporučte, které didaktické zdroje platformy se mají v každém případě použít.
- Podílí se na studiu studentů, aby jim pomohl zvládnout každý předmět.
Systém hodnocení
K posouzení úrovně dosažení cílů získaných v magisterském studiu je nutné vyhodnotit kompetence získané během studia. Konečné hodnocení učení se provádí s ohledem na známku získanou v následujících bodech.
- Průběžné hodnocení (řešení praktických případů, účast na fórech, debatách a dalších prostředcích spolupráce a hodnotící test).
- Konečná osobní prohlídka.
- Magisterská práce
Osnovy
osnovy
první semestr
- Vyprávění příběhů a multiplatformní správa obsahu (6 ECTS)
- Tvorba a správa audiovizuálních příběhů (6 ECTS)
- Úpravy a využití obrázků a grafických vizualizací (6 ECTS)
- Webová analýza a segmentace publika (6 ECTS)
- Digitální marketing (6 ECTS)
druhý termín
- Značkový obsah (6 ECTS)
- Obchodní modely a digitální projektový management (6 ECTS)
- Externí stáže (6 ECTS)
- Závěrečná magisterská práce (12 ECTS)
Galerie
Kariérní možnosti
Pracovní příležitosti
Magisterský titul v oboru transmediální komunikace vás vycvičí k provádění následujících profesních profilů:
- Konzultant digitálních projektů
- Správce značkového obsahu
- Social Media Manager
- Správce obsahu
- Specialista na obsah
- Expert na příchozí marketing
- Specialista na transmediální komunikaci
- Technik digitálního marketingu
- Manažer online marketingu
- Poradce pro digitální komunikaci
- Ředitel digitální komunikace