Magisterský titul v oboru digitálního marketingu
UNIR
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Logroño, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
1 rok
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Cvičte se jako odborník na digitální marketing na přední univerzitě v online metodice
Online Master v digitálním marketingu vás trénuje jako odborník na nejnovější trendy v online marketingu aplikované na svět podnikání a digitalizaci společností. Z inovativního programu založeného na praktickém, interaktivním obsahu a skutečných případech se naučíte strategie SEO a SEM, výkon, sociální média, e-mail, mobilní nebo příchozí marketing.
Kromě toho můžete studovat následující specializace jako doplněk k Master in Digital Marketing:
- Big Data Marketing (9 ECTS)
- Neuromarketing (12 ECTS)
- Reklamní strategie (12 ECTS).
Master doplňuje vaše školení o praktické workshopy podle nových požadavků trhu. Naučte se používat základní nástroje, jako jsou Google Ads, Google Analytics, SEO, SEM, Wordpress a Facebook Ads .
Cíle
Master in Digital Marketing poskytuje komplexní znalosti online marketingu aplikovaného na svět podnikání. S ním se naučíte rozhodovat, zjišťovat příležitosti a definovat strategie, které optimalizují přítomnost jakékoli společnosti na internetu.
Cíle tohoto mistra jsou:
- Zvládnutí strategického směru marketingu aplikovaného na síť.
- Definujte úspěšné strategie prostřednictvím různých online prodejních kanálů, jako jsou sociální sítě, multi-device nebo affiliate marketing.
- Znát technologie nezbytné pro vytváření online obchodů.
- Použijte klíčové faktory pro návrh a správu úspěšného webu .
- Efektivně využívejte pokročilé koncepty v online reklamě v závislosti na cílech a strategiích.
- Rozvíjet komunikační akce a vytváření obsahu v sociálních a digitálních médiích.
- Znáte nástroje Business Intelligence v online oblasti se skutečnými případy úspěchu a neúspěchu na internetu.
- Navrhněte strategii řízení vztahů se zákazníky (CRM).
Obecné informace
- Doba trvání: 1 akademický rok
- Zkoušky tváří v tvář: na konci každého semestru
- ECTS kredity: 60
- Metodika: 100% online vzdělávání
- Živé online kurzy
- Osobní lektor
metodologie
Live online kurzy
Nabízíme studentům možnost každý den navštěvovat živé online kurzy. Během těchto setkání budou studenti schopni komunikovat s učitelem a řešit jejich dotazy v reálném čase, sdílet znalosti a zkušenosti. Rytmus tréninku je pokud možno přizpůsoben potřebám každé skupiny studentů. Neúčastnit se živé třídy ještě neznamená, že ji nezmeškáte. Všechny relace lze zobrazit zpožděně, kolikrát chcete. Studenti, kteří nemohou sledovat třídu naživo, tak nejsou poškozeni.
Didaktické prostředky
Virtuální kampus UNIR poskytuje širokou škálu obsahu, který umožňuje přípravu každého předmětu. Tyto materiály jsou organizovány způsobem, který usnadňuje agilní a efektivní učení. Tímto způsobem je možné přistupovat k tématům, která rozvíjejí obsah programu, klíčovým myšlenkám každého tématu (připraveným pedagogickými pracovníky předmětu), doplňkovým audiovizuálním materiálům, aktivitám, čtení a hodnotícímu testu.
Kromě toho budete mít přístup k mistrovským kurzům zaměřeným na konkrétní témata a budete se moci účastnit fór, chatů a blogů, ve kterých budete komunikovat s učiteli a kolegy, rozšiřovat své znalosti a řešit možné pochybnosti.
Osobní učitel
Na UNIR má každý student od prvního dne osobního lektora, který je vždy k dispozici telefonicky nebo e-mailem. Role lektora je v trajektorii každého studenta zásadní, protože se jedná o největší spojení s univerzitou a jejím referenčním bodem během procesu školení.
Učitelé nabízejí individuální pozornost neustálým sledováním každého studenta.
- Řešte pochybnosti o akademických postupech, postupech nebo konkrétních pochybnostech o předmětech.
- Pomáhá při plánování studia, aby lépe využil čas.
- Doporučte, které didaktické zdroje platformy se mají v každém případě použít.
- Podílí se na studiu studentů, aby jim pomohl zvládnout každý předmět.
Systém hodnocení
K posouzení úrovně dosažení cílů získaných v magisterském studiu je nutné vyhodnotit kompetence získané během studia. Konečné hodnocení učení se provádí s ohledem na známku získanou v následujících bodech.
- Průběžné hodnocení (řešení praktických případů, účast na fórech, debatách a dalších prostředcích spolupráce a hodnotící test).
- Konečná osobní prohlídka.
- Magisterská práce
Osnovy
osnovy
první semestr
- Plán digitálního marketingu (6 ECTS)
- Design zaměřený na uživatele (6 ECTS)
- Digitální reklama a SEM (6 ECTS)
- Marketing sociálních médií (6 ECTS)
- Pokročilá analýza zákazníků (6 ECTS)
druhý termín
- Mobilní marketing (6 ECTS)
- Inbound Marketing and SEO (6 ECTS)
- Externí stáže (6 ECTS)
- Závěrečná magisterská práce (12 ECTS)
Galerie
Kariérní možnosti
Pracovní příležitosti
Magistr nabízí studentovi četné profesní možnosti na kvalifikovaných a odpovědných pozicích.
Mnoho z nich jsou nově vznikající profese, které vyžadují profil specialisty v digitálním marketingu, z nichž je na trhu stále jen málo profesionálů s oficiálním magisterským titulem, což pro naše studenty představuje velkou příležitost.
Zdůrazňujeme mimo jiné:
- Ředitel online marketingu
- Ředitel digitálních inovací
- Vedoucí elektronického obchodu
- Vedoucí online reklamy
- Customer Relationship Manager
- Podnikatel vaší vlastní digitální marketingové společnosti