Magisterský titul v obchodním a prodejním managementu
UNIR
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Logroño, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
1 rok
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Komerční oblast firem je jedním z nejhodnotnějších oddělení, proto firmy požadují kvalifikované odborníky.
S tímto magisterským titulem se budete moci ponořit do oblastí prodeje, prodeje a marketingu, naučit se, jak fungují nové trhy a jak se chovají noví spotřebitelé.
Kromě toho se dozvíte o nových marketingových strategiích a budete trénovat, abyste získali nové obchodní a prodejní dovednosti pomocí softwaru Hubspot CRM a obchodního a rozhodovacího simulátoru SimBrand, to vše s eminentně praktickou metodikou prostřednictvím případové metody z Harvardu.
UNIR vám nabízí diplom „Leading People“ z programu Harvard ManageMentor jako doplněk k vašemu magisterskému studiu a různé workshopy a mistrovské kurzy vyučované profesionály a odborníky v každém předmětu.
Cíle pána
Mistr v obchodním a prodejním managementu na UNIR specializuje na vývoj komerčních strategií, aby splnil očekávání prodeje v globálním a měnícím se prostředí.
Přesněji se budete moci ponořit do aspektů, jako je obchodní a marketingové řízení , informační systémy, komplexní komunikace ve vztazích se zákazníky, význam řízení prodejních týmů, nové trendy v prodeji ve vztahu k s technologiemi a elektronickým obchodem nebo obchodními a prodejními dovednostmi.
Posilte svého pána se specializací na digitální marketing UNIR a UNIR svůj profil získáním dovedností a znalostí ve vývoji digitálních strategií společnosti
Obecné informace
- Doba trvání: 1 akademický rok
- Online nebo prezenční zkoušky: na konci každého semestru
- ECTS kredity: 60
- Metodika: 100% online vzdělávání
- Živé online kurzy
- Osobní lektor
metodologie
Live online kurzy
Nabízíme studentům možnost každý den navštěvovat živé online kurzy. Během těchto setkání budou studenti schopni komunikovat s učitelem a řešit jejich dotazy v reálném čase, sdílet znalosti a zkušenosti. Rytmus tréninku je pokud možno přizpůsoben potřebám každé skupiny studentů. Neúčastnit se živé třídy ještě neznamená, že ji nezmeškáte. Všechny relace lze zobrazit zpožděně, kolikrát chcete. Studenti, kteří nemohou sledovat třídu naživo, tak nejsou poškozeni.
Didaktické prostředky
Virtuální kampus UNIR poskytuje širokou škálu obsahu, který umožňuje přípravu každého předmětu. Tyto materiály jsou organizovány způsobem, který usnadňuje agilní a efektivní učení. Tímto způsobem je možné přistupovat k tématům, která rozvíjejí obsah programu, klíčovým myšlenkám každého tématu (připraveným pedagogickými pracovníky předmětu), doplňkovým audiovizuálním materiálům, aktivitám, čtení a hodnotícímu testu.
Kromě toho budete mít přístup k mistrovským kurzům zaměřeným na konkrétní témata a budete se moci účastnit fór, chatů a blogů, ve kterých budete komunikovat s učiteli a kolegy, rozšiřovat své znalosti a řešit možné pochybnosti.
Osobní učitel
Na UNIR má každý student od prvního dne osobního lektora, který je vždy k dispozici telefonicky nebo e-mailem. Role lektora je v trajektorii každého studenta zásadní, protože se jedná o největší spojení s univerzitou a jejím referenčním bodem během procesu školení.
Učitelé nabízejí individuální pozornost neustálým sledováním každého studenta.
- Řešte pochybnosti o akademických postupech, postupech nebo konkrétních pochybnostech o předmětech.
- Pomáhá při plánování studia, aby lépe využil čas.
- Doporučte, které didaktické zdroje platformy se mají v každém případě použít.
- Podílí se na studiu studentů, aby jim pomohl zvládnout každý předmět.
Systém hodnocení
K posouzení úrovně dosažení cílů získaných v magisterském studiu je nutné vyhodnotit kompetence získané během studia. Konečné hodnocení učení se provádí s ohledem na známku získanou v následujících bodech.
- Průběžné hodnocení (řešení praktických případů, účast na fórech, debatách a dalších prostředcích spolupráce a hodnotící test).
- Závěrečná online nebo prezenční zkouška.
- Magisterská práce
Osnovy
osnovy
První semestr 30 ECTS
- Obchodní a marketingový management (6 ECTS)
- Informační systémy pro obchodní rozhodování (6 ECTS)
- Řízení vztahů se zákazníky (6 ECTS)
- Komplexní strategie komerční komunikace (6 ECTS)
- Řízení prodejních sil (6 ECTS)
Druhý semestr 30 ECTS
- Elektronický obchod: příchozí marketing (6 ECTS)
- Obchodní a prodejní dovednosti (6 ECTS)
- Externí stáže (6 ECTS)
- Závěrečná magisterská práce (12 ECTS)
Program (12 ECTS)
Marketingový plán (6 ECTS)
- Úvod do digitálního marketingového plánu
- Analýza současné situace. Kroky a nástroje
- Marketingový výzkum
- Stanovení cílů
- Výběr strategií digitálního marketingu
- Vývoj marketingové taktiky
- Prognóza, sledování a kontrola digitálního marketingového plánu
Příchozí marketing a SEO (6 ECTS)
- Úvod do inbound marketingu
- Strategický plán příchozího marketingu
- Konverzní trychtýř: TOFU, MOFU a BOFU
- Optimalizace pro vyhledávače (SEO)
- Marketing obsahu
- emailový marketing
- Marketingová automatizace
Výsledek programu
Co se naučíš
- Osvojíte si nástroje nabízené novými technologiemi pro rozšíření portfolia vašich klientů, navázání přímějšího vztahu s nimi, zlepšení pověsti společnosti a tím získání očekávaných výnosů
- Budete rozvíjet plánování obchodní strategie
- Budete umět navrhovat reklamní kampaně a spravovat sociální sítě
- Budete vědět, jak dělat průzkum trhu
Galerie
Ideální studenti
Doporučený profil
Každý, kdo se zabývá online marketingem, internetem a elektronickým obchodem
Kariérní možnosti
Pracovní příležitosti
- Obchodní ředitel
- Generální ředitel prodeje
- Národní ředitel pro prodej
- Ředitel exportu
- Ředitel expanze
- Regionální ředitel
- Vedoucí nebo vedoucí účtu
- Vedoucí prodeje
- Makléř
- Obchodní marketingový manažer
- Key Account Manager
- Odpovědný za marketing.