Keystone logo
UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid Magisterský titul v oboru digitální marketing a sociální sítě
UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid

Magisterský titul v oboru digitální marketing a sociální sítě

Madrid, Španělsko

12 Months

Španělština

Poloviční úvazek

18 Sep 2023

25 Sep 2023

EUR 5 460 / per course *

Dálkové studium

* cena kompletního magisterského studia jednorázovou platbou

Úvod

Univerzitní magisterský titul (oficiální) v digitálním marketingu a sociálních sítích je eminentně praktický program zaměřený na zvýšení zaměstnatelnosti studenta, který poskytuje znalosti, strategické i provozní, v jedné z oblastí, která v posledních letech nejvíce vzrostla. v oblasti organizací: marketing v digitálních kanálech a sociálních sítích jako prvek komunikace s veřejností.

Je to oficiální a inovativní program, který byl vyvinut, aby se přizpůsobil novým potřebám, které vyvstaly při digitalizaci společností. Tento Master má dvojí cíl: na jedné straně usnadnit zvládnutí základů digitálního marketingu, které jsou použitelné, prostřednictvím adekvátní strategie k dosažení různých cílů v závislosti na bodu rozhodovacího procesu, kde je zákazník; na druhé straně výuka používat nástroje a kanály hlubokým způsobem, poskytování technických znalostí, které umožňují studentovi pracovat s digitálními kanály s solventností v marketingovém oddělení nebo v agentuře.

Aktivity, které student v průběhu magisterského studia provádí, jsou cvičení, se kterými se profesionál v oblasti sociálních médií a digitálního marketingu každodenně potýká, což spolu s obsahem programu a výběrem učitelů, které z velké části , spojuje výuku s odbornou praxí, zajišťuje již zmíněný praktický přístup a obnovu a aktuálnost obsahu.

adresované

Magisterské studium Digitální marketing a sociální sítě je zaměřeno především na absolventy nebo absolventy oboru Sociální a právní vědy, konkrétně v oblastech Obchod a marketing, Ekonomika, Organizace obchodu, Žurnalistika, Reklama a Audiovizuální komunikace.

Aniž by to bylo dotčeno, mohou k magisterskému studiu přistoupit ti absolventi jiného vzdělání, kteří chtějí získat vzdělání na vysoké úrovni, které jim umožní profesionální projekci v oblasti předmětu magistra. Za tímto účelem bude povinné provést řadu doplňků školení, které posílí znalosti týkající se různých předmětů a které poskytnou studentovi nezbytné předchozí znalosti, které umožní přístup k magisterskému studiu s plnými zárukami.

Tyto doplňky se týkají následujících předmětů:

  • Marketing a globalizace.
  • Sociální sítě a komunitní management.

Systém výuky

UDIMA model UDIMA je založen na distančním vzdělávání, s intenzivním využíváním informačních a komunikačních technologií (ICT) k usnadnění vzdělávacího procesu.

UDIMA hodnocení učení UDIMA předpokládá provádění a případně překonávání různých typů činností. Procentuální váhy stanovené pro hodnocení aktivit každého předmětu budou podrobně popsány v souboru každého modulu nebo předmětu obsaženého v plánu výuky a budou stanoveny z maxima a minima stanoveného v následující tabulce:

Účast na vzdělávacích aktivitách (AA)

10–20 %

Ovládací prvky

10–20 %

Průběžné hodnocení (AEC):
předpoklady a praktické případy, vyhledávání informací, realizace a prezentace zpráv.

20–50 %

Prezenční závěrečná zkouška

60%

CELKOVÝ

100%

Ve všech předmětech je student akademicky sledován prostřednictvím kvalifikace didaktických činností vycházejících z charakteristik Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání.

metodologie

UDIMA je založena na systému distančního vzdělávání, který podporuje průběžné hodnocení a „učení se praxí“ v prostředí blízkosti, dostupnosti a interakce mezi učitelem a studentem v reálném čase prostřednictvím informačních technologií a komunikace.

Výukový proces je rozvíjen prostřednictvím virtuálních tříd, ve kterých mají studenti k dispozici Průvodce výukou s plánováním předmětu. Metodika výuky zajišťuje získávání znalostí a odborných a osobních dovedností průběžným systémem hodnocení vtěleným do didaktických činností, sebehodnotících dotazníků a závěrečné zkoušky prezenčně.

Pro podporu studia a školení studenta jsou vyvíjeny následující vzdělávací akce:

  1. Prostudujte si didaktické celky prostřednictvím didaktického materiálu, který má student k dispozici a je určen pro online studium: příručky, knihy, články a další bibliografie týkající se studovaných předmětů.
  2. Rozvíjet vzdělávací školicí aktivity prostřednictvím předpokladů, praktických případů a dotazníků s využitím nástrojů online výukových platforem.
  3. Provádět činnosti, které zahrnují vyhledávání a správu informací.
  4. Připravte studie, zprávy, projekty, které nastartují profesionální dovednosti.
  5. Nabídněte studentovi výukovou akci, která je trvale k dispozici studentovi, která umožňuje správný proces výuky a učení s využitím navazujících strategií, jako jsou online nebo telefonické výukové programy.
  6. Vyvinout proces hodnocení v nepřetržité činnosti, který umožní přeorientování procesu učení.
  7. Provádějte studijní i mimoškolní stáže ve specializovaných centrech k dosažení odborných dovedností daného stupně.
  8. Podporovat výzkumné kapacity prostřednictvím didaktických strategií, jako je formulace projektu, analýza dat, studium výsledků, vyvozování závěrů a zpracování bibliografie.
  9. Rozvíjet dovednosti ústní prezentace a obhajoby akademických prací s využitím možností výukových nástrojů automatizace kanceláře.

kariérní vyhlídky

Díky svému vztahu ke světu práce UDIMA aktivně pracuje na zjišťování dovedností a schopností, které jsou na současném trhu práce nejžádanější.

Tento konkrétní magisterský titul umožňuje následující profesní příležitosti:

  • Správce digitální komunikace.
  • Ředitel online marketingu.
  • SEO konzultant, SEM.
  • Community Manager.
  • Správce multimediálního obsahu.
  • Zodpovědný za obsahový marketing.

O Škole

Otázky