Magisterský titul v oboru digitální marketing a sociální sítě
UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid
Klíčová informace
Umístění kampusu
Madrid, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
12 měsíce
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
EUR 5 460 / per course *
Uzávěrka přihlášek
18 Sep 2023
Nejbližší datum zahájení
25 Sep 2023
* cena kompletního magisterského studia jednorázovou platbou
Úvod
Univerzitní magisterský titul (oficiální) v digitálním marketingu a sociálních sítích je eminentně praktický program zaměřený na zvýšení zaměstnatelnosti studenta, který poskytuje znalosti, strategické i provozní, v jedné z oblastí, která v posledních letech nejvíce vzrostla. v oblasti organizací: marketing v digitálních kanálech a sociálních sítích jako prvek komunikace s veřejností.
Je to oficiální a inovativní program, který byl vyvinut, aby se přizpůsobil novým potřebám, které vyvstaly při digitalizaci společností. Tento Master má dvojí cíl: na jedné straně usnadnit zvládnutí základů digitálního marketingu, které jsou použitelné, prostřednictvím adekvátní strategie k dosažení různých cílů v závislosti na bodu rozhodovacího procesu, kde je zákazník; na druhé straně výuka používat nástroje a kanály hlubokým způsobem, poskytování technických znalostí, které umožňují studentovi pracovat s digitálními kanály s solventností v marketingovém oddělení nebo v agentuře.
Aktivity, které student v průběhu magisterského studia provádí, jsou cvičení, se kterými se profesionál v oblasti sociálních médií a digitálního marketingu každodenně potýká, což spolu s obsahem programu a výběrem učitelů, které z velké části , spojuje výuku s odbornou praxí, zajišťuje již zmíněný praktický přístup a obnovu a aktuálnost obsahu.
adresované
Magisterské studium Digitální marketing a sociální sítě je zaměřeno především na absolventy nebo absolventy oboru Sociální a právní vědy, konkrétně v oblastech Obchod a marketing, Ekonomika, Organizace obchodu, Žurnalistika, Reklama a Audiovizuální komunikace.
Aniž by to bylo dotčeno, mohou k magisterskému studiu přistoupit ti absolventi jiného vzdělání, kteří chtějí získat vzdělání na vysoké úrovni, které jim umožní profesionální projekci v oblasti předmětu magistra. Za tímto účelem bude povinné provést řadu doplňků školení, které posílí znalosti týkající se různých předmětů a které poskytnou studentovi nezbytné předchozí znalosti, které umožní přístup k magisterskému studiu s plnými zárukami.
Tyto doplňky se týkají následujících předmětů:
- Marketing a globalizace.
- Sociální sítě a komunitní management.
Systém výuky
UDIMA model UDIMA je založen na distančním vzdělávání, s intenzivním využíváním informačních a komunikačních technologií (ICT) k usnadnění vzdělávacího procesu.
UDIMA hodnocení učení UDIMA předpokládá provádění a případně překonávání různých typů činností. Procentuální váhy stanovené pro hodnocení aktivit každého předmětu budou podrobně popsány v souboru každého modulu nebo předmětu obsaženého v plánu výuky a budou stanoveny z maxima a minima stanoveného v následující tabulce:
Účast na vzdělávacích aktivitách (AA) | 10–20 % |
Ovládací prvky | 10–20 % |
Průběžné hodnocení (AEC): | 20–50 % |
Prezenční závěrečná zkouška | 60% |
CELKOVÝ | 100% |
Ve všech předmětech je student akademicky sledován prostřednictvím kvalifikace didaktických činností vycházejících z charakteristik Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání.
metodologie
UDIMA je založena na systému distančního vzdělávání, který podporuje průběžné hodnocení a „učení se praxí“ v prostředí blízkosti, dostupnosti a interakce mezi učitelem a studentem v reálném čase prostřednictvím informačních technologií a komunikace.
Výukový proces je rozvíjen prostřednictvím virtuálních tříd, ve kterých mají studenti k dispozici Průvodce výukou s plánováním předmětu. Metodika výuky zajišťuje získávání znalostí a odborných a osobních dovedností průběžným systémem hodnocení vtěleným do didaktických činností, sebehodnotících dotazníků a závěrečné zkoušky prezenčně.
Pro podporu studia a školení studenta jsou vyvíjeny následující vzdělávací akce:
- Prostudujte si didaktické celky prostřednictvím didaktického materiálu, který má student k dispozici a je určen pro online studium: příručky, knihy, články a další bibliografie týkající se studovaných předmětů.
- Rozvíjet vzdělávací školicí aktivity prostřednictvím předpokladů, praktických případů a dotazníků s využitím nástrojů online výukových platforem.
- Provádět činnosti, které zahrnují vyhledávání a správu informací.
- Připravte studie, zprávy, projekty, které nastartují profesionální dovednosti.
- Nabídněte studentovi výukovou akci, která je trvale k dispozici studentovi, která umožňuje správný proces výuky a učení s využitím navazujících strategií, jako jsou online nebo telefonické výukové programy.
- Vyvinout proces hodnocení v nepřetržité činnosti, který umožní přeorientování procesu učení.
- Provádějte studijní i mimoškolní stáže ve specializovaných centrech k dosažení odborných dovedností daného stupně.
- Podporovat výzkumné kapacity prostřednictvím didaktických strategií, jako je formulace projektu, analýza dat, studium výsledků, vyvozování závěrů a zpracování bibliografie.
- Rozvíjet dovednosti ústní prezentace a obhajoby akademických prací s využitím možností výukových nástrojů automatizace kanceláře.
kariérní vyhlídky
Díky svému vztahu ke světu práce UDIMA aktivně pracuje na zjišťování dovedností a schopností, které jsou na současném trhu práce nejžádanější.
Tento konkrétní magisterský titul umožňuje následující profesní příležitosti:
- Správce digitální komunikace.
- Ředitel online marketingu.
- SEO konzultant, SEM.
- Community Manager.
- Správce multimediálního obsahu.
- Zodpovědný za obsahový marketing.