Keystone logo
The College Of Westchester Sociální a digitální marketing Professional DMI Pro/AMA certifikace
The College Of Westchester

Sociální a digitální marketing Professional DMI Pro/AMA certifikace

White Plains, Spojené státy americké

40 Hours

Angličtina

Poloviční úvazek

Request application deadline

Request earliest startdate

USD 2 497 *

Dálkové studium

* také splatný ve 4 splátkách, každá 687 $

Úvod

Prokažte své znalosti prostřednictvím tohoto mikropověření a vylepšete svou současnou profesní dráhu!

Zdokonalte se, abyste zůstali relevantní v neustále se měnící oblasti, naučte se klíčové marketingové strategie sociálních a digitálních médií a okamžitě je implementujte, abyste rozšířili svou kariéru a rozvinuli své podnikání.

Jaké jsou výhody certifikace Digital Marketing Institute (DMI) Pro/AMA? Dva velcí marketingoví lídři. Jeden silný kurz. Získejte dvě nejlepší certifikace digitálního marketingu v USA, Kanadě a Mexiku a získejte veškerou sílu DMI ve spolupráci s Americkou marketingovou asociací. Učte se s The College Of Westchester prostřednictvím CWPro a získejte výhodu více než 100 let zkušeností se vzděláváním zaměřeným na kariéru.

Kurz sociálního a digitálního marketingu Professional Certification Micro-Credential má pět modulů materiálu v celkové délce přibližně 40–50 hodin obsahu, který je asynchronní, s vlastním tempem, což může vést k duální certifikaci DMI Pro a American Marketing Association. Chcete-li získat certifikaci DMI Pro a AMA, budete muset získat 80 % celkového hodnocení z hodnocení v kurzu, poté složit zkoušku v testovacím centru Pearson a získat 80 % nebo vyšší. Budete mít přístup ke dvěma hodinám po dobu až deseti týdnů (volitelně) online mentoringu Guide-on-the-Side, synchronní interakce. Pracovní hodiny a relace zaměřené na výkon obsahu vám zajistí maximální přínos z učení a zároveň vám usnadní učení se vlastním tempem a časem.

Kdo by měl tento kurz absolvovat?

  • Lidé v tradiční marketingové kariéře, kteří chtějí aktualizovat své dovednosti.
  • Marketéři pracující v managementu a vyšším managementu.
  • Ti, kteří právě dostudovali a chtějí okamžitě začít pracovat a zlepšit své dovednosti v digitálním marketingu.
  • Podnikatelé a majitelé malých podniků.
  • Každý, kdo doufá v implementaci aktuální digitální strategie pro svou společnost.

Přehled kurzu

Úvod do digitálního marketingu

Jak oslovujete zákazníky? Jak mohou tradiční a digitální média spolupracovat? Jaký je rozdíl mezi příchozím a odchozím marketingem?

Projdete si základy, budete mít věci jasné a použitelné. Přečtěte si o principech digitálního marketingu, rozvojových cílech, spojení se zákazníkem, digitálním výzkumu a kulturním výzkumu. Kontrola znalostí zajistí, že těmto pojmům porozumíte.

Marketing obsahu

Naučte se vytvářet obsah, který promlouvá k lidem, ve správný čas a prostřednictvím správných kanálů. Sledováním a měřením výkonu zjistíte, co pro vás funguje. Dozvíte se o konceptech a strategii obsahového marketingu, publikování a distribuci obsahu, vytváření a správě obsahu, vytváření plánu obsahového marketingu, využití průzkumu obsahu k nalezení příležitostí a metrik a výkonu. Kontrola znalostí zajistí, že těmto pojmům porozumíte.

Marketing sociálních médií

Oživte příběh své značky na všech správných platformách. Naučte se růst a zapojit komunitu kolem vaší nabídky. Definujte své publikum a dejte mu více záležet. Je toho tolik, co se dá „oblíbit“. Dozvíte se o klíčových sociálních platformách pro digitální marketing, rozvoji publika založeného na datech a statistik kampaní, vytváření a optimalizaci kampaní na sociálních sítích, růstu a zapojení publika a nastavení zážitku ze sociálních médií pro firmu. Kontrola znalostí zajistí, že těmto pojmům porozumíte.

Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

Optimalizace pro vyhledávače spočívá v tom, že se dostanete na první stránku Google a zůstanete na prvním místě seznamu a na vrcholu mysli. Rozvíjejte strategie klíčových slov, pochopte druh obsahu, který přitahuje uživatele, optimalizujte hodnocení a poté přeměňte návštěvníky na zákazníky. Dozvíte se o základech SEO, měření výkonu SEO, optimalizaci hodnocení organického vyhledávání, klíčových slovech a plánu obsahu SEO a sladění SEO a obchodních cílů. Kontrola znalostí zajistí, že těmto pojmům porozumíte.

Placené vyhledávání (PPC) pomocí reklam Google

Rozvíjejte dovednosti s platbou za proklik pomocí Google Ads, aukcí nabídek a sestavte si strategii cílení. Optimalizujte kampaně, sledujte konverze a měřte návratnost investic. Dozvíte se o Základech placeného vyhledávání, měření kampaní v placeném vyhledávání, správě kampaní ve vyhledávání a vytváření kampaní v placeném vyhledávání pomocí Google Ads. Kontrola znalostí zajistí, že těmto pojmům porozumíte.

Grafická a videoreklama

Přečtěte si, jak nastavit, spravovat a optimalizovat svůj kanál YouTube. Zacilte, testujte a rozvíjejte své používání reklamní sítě Google a buďte kreativní s vizuálními formáty. Dozvíte se o Základech grafické reklamy a videoreklamy, Vytvoření a správa kanálu YouTube, Cílení obsahových kampaní a videokampaní, Obsahová síť Google a formáty videoreklam, Vytváření měření a optimalizace obsahových a videokampaní. Kontrola znalostí zajistí, že těmto pojmům porozumíte.

Emailový marketing

Váš e-mailový seznam je jedním z vašich nejsilnějších aktiv. Naučte se spravovat a segmentovat svá data, testovat nadpisy a maximalizovat míru otevření a návratnost investic. Zabýváme se také marketingovou automatizací a významem předpisů pro správu dat. Dozvíte se o Základech e-mailového marketingu, Testování a optimalizaci e-mailové kampaně, Vytvoření efektivní e-mailové kampaně, Návrh e-mailu, Nástroje a strategie a Automatizace marketingu. Kontrola znalostí zajistí, že těmto pojmům porozumíte.

Optimalizace webových stránek

Co dělá vítězný web? Tento modul vám dává dovednosti k vytvoření jednoduchého, dobře navrženého a optimalizovaného webu WordPress, který nejen dobře vypadá, ale také přináší vašemu podnikání. Dozvíte se o webdesignu a optimalizaci webových stránek, publikování základních webových stránek, metrikách webových stránek a rozvoji statistik, principech designu a kopírování webových stránek, designu zaměřeném na uživatele a optimalizaci webových stránek a automatizaci marketingu. Kontrola znalostí zajistí, že těmto pojmům porozumíte.

Analytics s Google Analytics

Uvolněte možnosti svých dat. Zjistěte, co váš zákazník chce, má rád, potřebuje a co dělá. Pochopte, jak používají váš web, nastavte cíle a sledujte konverze. Základy webové analýzy, Sledování kampaní pomocí přehledů Google Analytics, Analýza a záznam dat Google Analytics, Vytvoření a konfigurace účtu Google Analytics a Stanovení cílů pomocí Google Analytics. Kontrola znalostí zajistí, že těmto pojmům porozumíte.

Digitální marketingová strategie

Pod svou digitální aktivitou potřebujete pevné cíle. Vytvořte jasnou vizi své strategie a zajistěte, aby byla použitelná s rozpočtem, kanály a mediálními plány, KPI a dalšími. Dozvíte se o Základech digitální strategie, Výzkumu digitální strategie, Provádění digitální marketingové strategie, Stanovení strategických cílů a KPI, Vypracování kreativní strategie a Komunikace digitální marketingové strategie. Kontrola znalostí zajistí, že těmto pojmům porozumíte.

Odznaky a certifikace

Po absolvování kurzu s 80 % nebo více získáte odznak CWPro Social Media micro-credential odznak. Chcete-li získat certifikaci DMI Pro a AMA, budete muset získat 80 % celkového hodnocení z hodnocení v kurzu, poté složit zkoušku v testovacím centru Pearson a získat 80 % nebo vyšší. Když složíte certifikační zkoušku DMI, obdržíte e-mailem jejich certifikaci DMI a AMA.

O Škole

Otázky