Mistr v digitálním marketingu, Growth Hacking a eCommerce
OBS Business School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Online
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
12 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Online master, který poskytuje všechny klíče k prodeji a komunikaci na internetu.
Přes prostředí globální hospodářské krize v posledním desetiletí roste digitální ekonomika rok co rok a stává se jedním z hlavních motorů hospodářského růstu. Rychlost přizpůsobení nových technologií nemá žádné historické srovnání. Zatímco rozhlasu trvalo třicet osm let, než se dostalo publikum padesáti milionů lidí a televizní třináct, internet to zvládl za pouhé čtyři roky. A tyto nové technologie katalyzovaly vznik nových obchodních modelů a organizací, které se za několik let staly lídrem ve svých odvětvích. Nová revoluce, tentokrát digitální.
Proč je však internet tak radikální změnou způsobu, jakým komunikujeme a obchodujeme? Příspěvky k výčtu argumentů o důležitosti digitální ekonomiky v současné společnosti bychom mohli vytvořit nekonečný seznam, ale existují některé faktory, které jej zásadním způsobem odlišují:
- Interaktivita a konektivita bez omezení. Účastníme se vzniku nových hromadných sdělovacích prostředků, které umožňují vícesměrnou komunikaci velmi efektivně, v reálném čase a bez geografických bariér.
- Všestrannost Internet není ve skutečnosti nic jiného než komunikační protokol, který umožňuje, aby byl podporován několika zařízeními: TV, mobilní telefon, chytré telefony, tablety, zařízení, samozřejmě, počítač. Mezi hardwarem a obsahem existuje disociace, takže uživatelé požadují přístup k jejich informacím z jakéhokoli zařízení. Výzva
- Měření výsledků. Na rozdíl od jiných médií vám internet umožňuje měřit s naprostou přesností výsledky každé kampaně nebo akce, kterou provádíme, pomocí několika metrik zaměřených na měření, kontrolu a zpeněžení našich cílů. A to vše v reálném čase.
- Transakce a přístupnost. Poprvé v historii můžeme transakci dokončit stejným komunikačním prostředkem: nazýváme to e-commerce. Vypadáš, vyber, zaplatíš, máš. To vše za více než tři kliknutí.
- V neposlední řadě je internet přestávkou s tradičními distribučními modely. Internet umožňuje zcela přerušit distribuční řetězec (a tedy i náklady), takže kontakt mezi klientem a společností je 100% přímý.
A v tomto digitálním světě se sektor elektronického obchodování rozšiřuje. Jedná se o nový prodejní a komunikační kanál, který roste díky nárůstu přístupu na internet, mobilních zařízení a nových zvyků poptávky. V posledních letech se ve světě elektronického obchodu objevily nové projekty ve většině hospodářských odvětví, která se za několik let stala lídrem ve svých odvětvích. Tento vznik nových konkurentů donutil tradiční maloobchodní společnosti k účasti v digitálním světě. V těchto odvětvích jsou nezbytná nová paradigma.
Aby bylo možné v tomto odvětví dosáhnout profesionálního úspěchu, je nutné získat řadu kompetencí a kapacit, aby bylo možné konceptualizovat, implementovat a řídit podnikání založené na elektronickém obchodu.
S Master of Digital Marketing a E-commerce získáte potřebné školení pro posílení své kariéry v této oblasti tím, že se stanete odborníkem na online digitální marketing.
Členství
institut elektronického obchodu
OBS Business School získala členství v eCommerce Institute of Latin America, neziskové instituci, která rozvíjí svou činnost podporující a povzbuzující digitální ekonomiku v různých zemích Latinské Ameriky s hlavním cílem podporovat iniciativy, které konsolidují a propagují svět. internetového podnikání.
Marketing Club Barcelona
Jsme členem Akademické rady asociace Club Marketing Barcelona, organizace, která pracuje na vytvoření, rozvoji a podpoře prostředí umožňujícího Barceloně, aby se stala jedním z mezinárodních referenčních hlavních měst v marketingu, spojujícím talenty a zdroje v tomto oboru.
Certifikace
- Příprava na certifikaci Google Ads
- Příprava na certifikaci FB Blueprint
Osnovy
Blok 1. Digitální marketing
- Základy digitálního marketingu a elektronického obchodování
- Marketing ve vyhledávačích: SEO a SEM
- Výkonnostní marketing a marketing povolení
- Strategie na sociálních sítích
- Automobilový marketing a programatický nákup
- Analytika a metriky
Blok 2. Elektronický obchod
- CRM, loajalita a zákaznický servis
- Použitelnost, design interakce a uživatelská zkušenost
- operace elektronického obchodu
- Podnikání
Závěrečný magisterský projekt
Doplňkové aktivity
Doplňkové aktivity
Bootcamp: Hraní rolí
Tento bootcamp je vyvinut v rámci projektu Final Master's Project. Cílem tohoto bootcampu je pomoci studentům připravit prezentaci jejich projektů, které budou oporou pro jejich obhajobu, před soudem.
Bootcamp: Příprava na certifikaci Facebook Blueprint
Abychom se dozvěděli o možnostech Facebooku a ukázali své znalosti společnostem a klientům, nabízí Facebook různé úrovně certifikace, které se snaží ověřit, že profesionálové znají jejich platformu a jsou schopni svým klientům poskytnout ta nejlepší doporučení. Získání této certifikace udělá ze studentů "Digital Marketing Associate" Facebooku a spolu se samotným magisterským studiem zlepší zaměstnatelnost absolventů.
Bootcamp: Příprava na certifikaci Google Ads
Google nabízí řadu certifikací v různých produktech – reklamách, analytických nebo marketingových platformách –, které umožňují certifikovaným uživatelům prokázat třetím stranám svou úroveň znalostí reklamní platformy. Studenti se budou moci připravit na získání „Certifikace on Google Ads Search Campaigns“ a spolu se samotným magisterským studiem zlepší uplatnitelnost absolventů.
Bootcamp: Growth Hacking Simulation
Během tohoto bootcampu studenti provedou simulaci s použitím různých nástrojů Growth Hacking, aby mohli získat praktickou představu o této technice.
'Případové studie': Případová metoda
Praktická složka programu je zásadní a doplňuje teoretickou přípravu. Za tímto účelem budou v průběhu kurzu probíhat debaty o aktuálních problémech a zájmu o každý z předmětů, simulace pro rozhodování aplikované na reálné situace nebo praktické případy, kdy budou nastolené problémy analyzovány z akademického hlediska a navržena řešení. , jakož i kritéria, která se při jejich provádění berou v úvahu.
Webináře
Většina školení probíhá asynchronně, to znamená, že výměna znalostí probíhá prostřednictvím platformy, která umožňuje sdílení psaných textů, aniž by bylo nutné, aby byli lidé současně připojeni.
Kromě toho jsou v každém z modulů organizovány synchronní sezení nebo „webináře“, kde jsou všichni účastníci propojeni současně prostřednictvím aplikace, která umožňuje výměnu znalostí v „reálném čase“.
Přijímací řízení
Výsledek programu
cíle
- Pochopte celý proces správy elektronického obchodu. Od náboru až po poprodejní servis.
- Schopnost analýzy vědět, jak interpretovat metriky tohoto obchodního modelu a proměnit je v relevantní informace pro rozhodování
- Kritické myšlení ke zpochybnění standardů.
- Týmová práce Digitální podniky jsou interdisciplinární.
- Orientace na řešení problémů.
- Orientace na akci k implementaci akčních plánů.
- Vědět, jak strukturovat obchodní model kolem elektronického obchodování.
- Seznamte se podrobně s hlavními technikami a kanály, jak přilákat, přilákat a udržet uživatele.
- Pochopte nové paradigma digitální komunikace.
- Znát a internalizovat nejdůležitější aspekty (na místě i mimo něj) při navrhování transakčních webů.
- Různé možné modely monetizace.
- Návrh a správa interních operací.
- Porozumět a asimilovat konverzní trychtýře.
- Odborné a osobní dovednosti podnikatele.
Kariérní možnosti
Pracovní příležitosti
- Interaktivní agentura
- Fondy rizikového kapitálu
- Správce kanálů elektronického obchodování
- SEO konzultant, SEM
- Product manager
- Online marketingový manažer
- Komerční digitální marketing
- Ovladač projektu elektronického obchodování
- Komunikační agentury
- Správa digitálních projektů
- Online manažer prodeje
- Poradce pro projekty elektronického obchodu
- Senior Community Manager
- Expert na digitální marketing