Globální MBA
OBS Business School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Online
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
12 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Globální MBA online od OBS Business School zaměřuje na rozvoj dovedností a manažerských dovedností nezbytných pro řízení globálních společností. Zvláštností programu je to, že účastníkům poskytuje všechny nezbytné nástroje pro úspěšné řízení společností s vysokou složkou internacionalizace a inovací, na různých pozicích odpovědných - vedoucí a vedoucí pracovníci - a bez ohledu na velikost organizace. Cílem této inovativní programové filozofie je OBS nabídnout vizi, kam směřuje budoucnost řízení globální společnosti.
Tento magisterský titul v obchodní strategii také dává účastníkovi k dispozici nový a průkopnický program rozvoje odborných dovedností vyvinutý OBS , vyučovaný odborníky a uznávanými odborníky v oblasti lidských zdrojů.
Je nezbytné mít vyšší vzdělání v oblasti řízení, v oblasti správy a řízení podniků. Dokazuje to studie zveřejněná Výkonnou radou MBA, která naznačuje, že průměrný plat účastníků MBA se od začátku do konce jejich programů zvyšuje o 11,4%.
V rámci globální MBA vám nabízíme možnost účasti na virtuální burze v TEC v Monterrey.
V této výměně mohou studenti OBS Business School , kteří si to přejí, vzít na TEC v Monterrey předem určený předmět a osvobodit je od sledování svého ekvivalentu na OBS Business School .
Studenti, kteří uskuteční výměnu a schválí předmět, obdrží certifikát od TEC v Monterrey.
Osnovy
Blok 1. Strategie v globálním prostředí
- Strategický marketing z mezinárodního pohledu
- Konkurenční strategie v globálním prostředí
- Globální ekonomické prostředí
- Globální e-business strategie
- Společenská odpovědnost firem a udržitelnost
- Vývoj globálních strategických plánů
Blok 2. Management funkčních oblastí v globálním prostředí
- Řízení globálního dodavatelského řetězce
- Mezinárodní finance a oceňování investic
- globální marketingové řízení
- Globální správa informačních systémů
- Globální řízení prodeje
- Globální řízení nákupu
- Globální řízení výroby
- Globální řízení lidských zdrojů
- řízení mezinárodního obchodu
Blok 3. Rozvoj manažerských dovedností
- Mezikulturní management
- Vedení změny a transformace
- Vyjednávání v globálním kontextu
- Vedení virtuálního týmu
Blok 4. Rozvoj manažerských dovedností
- Správa podnikových financí
- Manažerské účetnictví
Závěrečný magisterský projekt
Doplňkové aktivity
Doplňkové aktivity
Bootcamp Business Etiketa a protokol v Číně a Indii
Prostřednictvím praktických příkladů a diskusí o obecné a obchodní etiketě mají tyto bootcampy nejen pomoci studentům vybudovat povědomí o kulturních rozdílech, kterým mohou čelit v čínské a indické ekonomice, ale také jim umožnit, aby si tyto rozdíly uvědomovali a chápali je. abychom se chovali vhodně, vyvarovali se chyb a efektivněji komunikovali s ostatními. Na jedné straně bude probrán mezinárodní protokol o etiketě a na druhé straně budou zkoumány normy a zvláštnosti pozorované v těchto ekonomikách.
manažerský rozvoj
Tento program je navržen tak, aby doplňoval obsah tematických bloků nezbytným školením k dosažení jeho internalizace. Školení bude pojato z trojího hlediska: začne technickou pomocí, poskytne účastníkovi osobní podporu a nakonec bude klást individuální a skupinové výzvy, které jsou nutné k dosažení stanovených cílů.
Případové studie“: Případová metoda
Praktická složka programu je zásadní a doplňuje teoretickou přípravu. Za tímto účelem budou v průběhu kurzu probíhat debaty o aktuálních problémech a zájmu o každý z předmětů, simulace pro rozhodování aplikované na reálné situace nebo praktické případy, kdy budou nastolené problémy analyzovány z akademického hlediska a navržena řešení. , jakož i kritéria, která se při jejich provádění berou v úvahu.
Webináře
Většina školení probíhá asynchronně, to znamená, že výměna znalostí probíhá prostřednictvím platformy, která umožňuje sdílení psaných textů, aniž by bylo nutné, aby byli lidé současně připojeni.
Kromě toho jsou v každém z modulů organizovány synchronní sezení nebo „webináře“, kde jsou všichni účastníci propojeni současně prostřednictvím aplikace, která umožňuje výměnu znalostí v „reálném čase“.
Přijímací řízení
Výsledek programu
cíle
- Definujte vhodnou strategii, abyste mohli úspěšně konkurovat na trzích, na kterých působí.
- Zvládnutí globálního a konkurenceschopného podnikatelského prostředí, ve kterém v současné době působíme, navrhování optimálních strategií internacionalizace pro společnosti.
- Zjistit a vyhodnotit vliv změn, ke kterým v našem prostředí dochází.
- Prohlubování funkcí marketingu ve společnostech, analýza nových komunikačních nástrojů, které máme k dispozici, díky internetu a digitalizaci společnosti.
- Vyvíjejte nejaktuálnější marketingové zásady a prodejní strategie se zvláštním důrazem na správu obchodní sítě a analýzu dat.
- Chápejte týmový management v konkurenčním prostředí jako nezbytný, se zvláštním důrazem na formulování strategie společnosti.
- Rozvíjet potřebné finanční dovednosti, analyzovat životaschopnost investic a porozumět fungování kapitálových trhů.
- Připravte pro společnost konkurenceschopný obchodní plán a vězte, jak ho interně prodat ke schválení.
Kariérní možnosti
kariérní vyhlídky
- Import - export společnosti
- Zdravotnictví a farmaceutický průmysl
- Zpracovatelský průmysl
- Komunikační a reklamní společnosti
- Nadnárodní společnosti
- Regulační orgány
- Technologie, bankovnictví, sektor služeb
- Účetní a poradenské společnosti
- Správa infrastruktury
- Malé a střední podniky
- Mnohostranné instituce