Profesní titul v digitálním marketingu
Noroff School of Technology and Digital Media
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Oslo, Norsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 7 000 / per semester *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* cena na částečný úvazek: 1 750 EUR za semestr
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Vybudujte si kariéru jako digitální marketingový pracovník a vytvořte výsledky pomocí digitální reklamy, optimalizace pro vyhledávače, ochrany osobních údajů a analýzy. Toto vzdělávání se zaměřuje na strategický a cílený online marketing a sociální média.
Digitální pole odbornosti vždy ve vývoji
Vývoj na internetu se pohybuje rychlým tempem. Technologie a komunikace se spojují stále blíže k sobě. Tato interakce se mění v souladu s technologickým vývojem. Program vyžaduje, abyste vás informovali o nových trendech a tržních kanálech. Nové weby, kanály, nástroje a služby se objevují nepřetržitě a jsou tam, kde mohou společnosti a organizace oslovit uživatele.
Znalosti digitálního marketingu jsou nezbytné k vytvoření nebo využití konkurenční výhody v podnikání. Mnoho podniků chce mít své vlastní zaměstnance, kteří mají tuto odbornost, zatímco jiní si najímají specializované poradenské agentury. Někteří dělají obojí.
Staňte se digitálním obchodníkem
Po studii bude aktualizován digitální marketing prostřednictvím moderních a nákladově efektivních kanálů. Budete mít znalosti a dovednosti, které mohou okamžitě zvýšit obchodní hodnotu zvýšením viditelnosti na internetu, reklamních sítích, přítomnost sociálních médií a vlastní webové stránky společnosti.
Získáte základní úvod do marketingové profese spolu s pevnou platformou pro měření a analýzu výkonu. To vám umožní zachytit nové příležitosti, které se objeví. Program poskytuje úvod do dialogu se zákazníky a také se naučíte, jak udržet krok s nejnovějšími událostmi ve světě marketingu i po skončení programu.
Informace o programu
Další spuštění:
- 15. října 2019
- 7. ledna 2020
- 3. března 2020
- 11. srpna 2020
Doba trvání:
- 1 rok, na plný úvazek
- 2 roky, na částečný úvazek
Jazyk programu:
- Angličtina
Struktura
Program se silně zaměřuje na praktické dovednosti. Výuka je založena na odborném vstupu a neustálém úsilí o cvičení. Spolu s tím budete pracovat s větším povinným úkolem souvisejícím s každým tématem. První polovinu tvoří pět témat, zatímco druhý semestr probíhá v blocích, ve kterých se soustředíte vždy na jedno téma.
Kurzy
Témata v digitálním marketingu:
- Digitální obchodník
- Marketing obsahu
- Optimalizace webových stránek
- Projekt 1
- Marketing sociálních médií
- Digitální profily
- Analýza výkonu
- Projekt 2
Co se naučíte?
- Zásady a nástroje používané pro digitální komunikaci.
- Způsoby, jak zlepšit vaše komunikační schopnosti.
- Nové a nové trendy spolu s novými technikami a způsoby využití všech digitálních kanálů.
- Vyhledávací nástroje pro interpretaci a měření dat.
- Webové technologie a standardy kvality ve vztahu k odvětví.
- Předpisy a normy pro online marketing.
- Různé sociální média a reklamní kanály. Spolu s různými způsoby distribuce.
- Způsoby, jak vytvořit dobrý uživatelský dojem na webu.
- Způsoby přizpůsobení webových stránek za účelem využití konkrétního segmentu trhu.
- Způsoby, jak aplikovat znalosti k vytvoření marketingového plánu pro zákazníky, značky nebo produkty.
- Jak používat nástroje k měření a analýze značky a marketingu výkonu.
- Jak identifikovat silné a slabé stránky webu z hlediska viditelnosti ve vyhledávačích a chování uživatelů sociálních médií.
- Řádné obchodní chování spolu s etickými otázkami, které se vztahují k marketingu.
- Zákony o ochraně osobních údajů.
Pracovní příležitosti
Často používanými názvy pracovních pozic je marketingový koordinátor, informační konzultant, webový editor atd. Jak získáte více pracovních zkušeností, můžete se přesunout na pozice vedoucího projektu nebo konzultanta digitálního marketingu obecně nebo do specializovanějších oblastí digitálního marketingu.
Ve větších společnostech můžete pracovat jako zaměstnanec v oblasti marketingu, informací nebo vývoje webových aplikací. V menších společnostech se silným online zaměřením na marketing může fungovat jako marketingový manažer. Můžete také převzít roli mediálního poradce, konzultanta v poradenské agentuře v oblasti marketingu nebo vývojáře komunikace a webu.
Program může být vhodný i pro ty, kteří chtějí začít podnikat. Díky dovednostem v oblasti marketingu a hmatatelným zkušenostem s nákladově efektivními marketingovými opatřeními budete moci propagovat sebe i své podnikání.
Další studie
Digitální marketing lze kombinovat a stavět na grafickém designu . To může být vhodné pro ty, kteří se chtějí dále specializovat na branding a identitu. Kromě toho můžete dokonce navrhovat a vyrábět veškerá rozvržení, propagační fotografie, reklamní reklamy, bannery a prezentační videa pro internet a sociální média. Grafický design poskytuje důkladný úvod do webdesignu, který umožňuje studentům kódování, spouštění, údržbu a aktualizaci webových stránek.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Digitální Marketing MSc
- Online United Kingdom
Sociální a digitální marketing Professional DMI Pro/AMA certifikace
- White Plains, Spojené státy americké
Kurz strategie digitálního marketingu
- Online