Strategie sociálních médií: Vytváření angažovanosti, přehledu a akce online - krátký kurz
MIT Sloan School of Management (Get Smarter)
Klíčová informace
Umístění kampusu
Cambridge, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
6 týdnů
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
USD 2 800
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Získejte definitivního průvodce využíváním sociálních médií pro organizační úspěch.
"20 let zkoumám sociální média." Strávil jsem čtyři roky psaním toho, co, jak doufám, je definitivním průvodcem správou a strategií sociálních médií pro 21. století, a nemohl jsem být více nadšený, že to mohu sdílet se světem. “
- Sinan Aral, ředitel a vedoucí sociální analýzy a experimentů ve velkém měřítku, MIT Sloan School of Management
Nejčastější dotazy
Na stránce kurzu se dozvíte více o nadcházejících termínech sezení, ceně programu a dalších:
Máte-li jakékoli další dotazy, kontaktujte:
1 617 997 4979
[email protected]
Zarezervujte si schůzku s konzultantem kurzu
Ideální studenti
Je tento kurz pro vás?
Funkční a strategické dovednosti vyučované v tomto kurzu strategie sociálních médií od MIT Sloan lze uplatnit v jakékoli organizaci, ve veřejném i soukromém sektoru. Obchodní lídři a marketingoví odborníci budou mít prospěch z různých případových studií uvedených v rámci programu a také z praktických rámců pro orientaci v dnešním prostředí sociálních médií. Je také relevantní pro nevládní organizace, vlády, politiky a influencery, kteří chtějí ovlivnit a zapojit své publikum účinným, ale etickým způsobem.
Výsledek programu
Odejdeš s:
- Schopnost využít sociální média k dosažení strategických organizačních cílů pomocí přísného vědeckého přístupu MIT.
- Komplexní pochopení ekonomických a neurologických základů sociálních médií a toho, jak je lze využít k podpoře zapojení publika, pochopení a akce.
- Kniha taktiky, která zahrnuje strategie pro posílení marketingu a podporu změny chování v hypersocializovaném světě.
- Postřehy od světově proslulého člena fakulty MIT Sinana Arala a také od vlivných odborníků z oboru, kteří sdílejí skutečné případové studie o úspěchu na sociálních sítích.
Osnovy
Během trvání tohoto online programu budete pracovat s následujícími moduly:
- Modul 1: The Hype Machine: Sociální média a mozek
Zjistěte více o tom, jak sociální média ovlivňují mozek. - Modul 2: Ekonomika sociálních médií: Využití ekonomiky pozornosti
Objevte, jak ekonomické síly utvářejí Hype Machine. - Modul 3: Pod kapotou stroje Hype: Jak fungují sociální média
Prozkoumejte anatomii stroje Hype. - Modul 4: Personalizované hromadné přesvědčování
Prozkoumejte, jak lze personalizované techniky přesvědčování začlenit do marketingu. - Modul 5: Příručka hypersocializace
Naučte se, jak aplikovat pět taktik z příručky hyperspecializace na váš kontext. - Modul 6: Budoucnost stroje na humbuk sociálních médií
Prozkoumejte budoucí trendy a etické úvahy pro sociální média.
Vezměte prosím na vědomí, že názvy modulů a jejich obsah se mohou během vývoje kurzu změnit.
Řiďte svůj čas
Učební model GetSmarter je navržen tak, aby vám jako pracujícímu profesionálovi pomohl zlepšit vaše dovednosti, aniž byste museli dělat kompromisy v pracovních a rodinných povinnostech. Práce na kurzu je rozdělena do týdenních, snadno zvládnutelných modulů s postupnými termíny, které jsou navrženy tak, aby vám pomohly udržet tempo během trvání kurzu a poskytly vám prostor pro nohy, abyste mohli pracovat, když vám to nejlépe vyhovuje.
Na začátku každého modulu vám bude předložen obsah kurzu a úkoly nezbytné k dokončení. Máte také přístup ke svému poradci pro úspěch, který vám pomůže řídit váš čas a podpoří vás s případnými administrativními nebo technickými dotazy.
Galerie
Přijímací řízení
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Vyhledejte pomoc zaměstnavatele
Zlepšením svých dovedností a znalostí oboru budete mít vliv na úspěch vaší organizace. Proč byste nepožádali svého šéfa, aby vám pomohl financovat studium, pokud to bude mít dopad na způsob vašeho podnikání?
Z našich minulých studentů dostalo 37 procent finanční pomoc od svých zaměstnavatelů. Můžete také požádat o pomoc.
Pokud jste manažer vzdělávání a rozvoje (L&D) nebo se podílíte na školení a zvyšování kvalifikace pro organizaci, můžete požádat o informace týkající se naší firemní nabídky na naší stránce GetSmarter for business.