Certifikát grafického designu – online certifikát v grafickém designu
Masters Design Lab
Klíčová informace
Umístění kampusu
Online
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
4 months
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
USD 2 250
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Jedná se o jedenáctikurzový program předvádějící nejzákladnější dovednosti potřebné pro moderní designéry. Tento program je vhodný pro každého, kdo chce začít s grafickým designem nebo chce získat novou sadu dovedností. Program Grafický design vyučuje základní pojmy grafického designu, jako je teorie barev, typografie a kompozice, a práce s příslušným softwarem.
Všechny naše programy zahrnují speciální studiové kurzy, živé třídy, praktické projekty a mentorství.
Proč Masters Design Lab ?
Jedinečná směs vynikajícího učebního plánu, praktického mentoringu a inspirace od vynikajících designérů.
- Učte se od některých z nejlepších návrhářů na světě
- Učte se odkudkoli
- Průběžná zpětná vazba a mentoring
- Živé kurzy
- 25+ kurzů
- Neomezené relace jeden na jednoho
- Volný přístup k Adobe Suite
- Unikátní kurzový portál Www.Mdlplatform.Com
- Návštěva přednášek od předních designérů
- Malé kohorty
- Kariérní poradenství a tipy
- Služba zprostředkování stáží
- poplatky, které jsou uhrazeny v plné výši jednou platbou, podléhají 15% snížení
- poplatky jsou plně zahrnuty; Neexistují žádné skryté doplňky
- Portfoliové kurzy jsou zahrnuty ve všech našich programech
- Akreditováno Evropským centrem nezávislé certifikace v e-learningu a CPD UK, uznáno Evropskou asociací pro distanční vzdělávání.
Přijímací řízení
Osnovy
(11 kurzů - 2 ateliérové kurzy + 4 workshopy):
- Illustrator
- Úvod do grafického designu
- Teorie barev
- Studio grafického designu A (design loga)
- Grafický design Studio B (Layout Design)
- Historie grafického designu
- Design Critique
- Portfolio
- Photoshop
- Typografie
- Mřížky a rozvržení (InDesign).
Workshopy zahrnovaly: návrh triček Brand Alignment, designový koncept a design pro sociální média.
Galerie
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Design je nyní všude a grafičtí designéři, více než kdy jindy, mají spoustu příležitostí věnovat se své vášni a vydělávat si na živobytí vytvářením krásného a smysluplného designu.
Jednou z nejlepších věcí na grafickém designu je, že to můžete udělat odkudkoli. Můžete pracovat jako člen vzdáleného týmu nebo na vlastní pěst při cestování nebo sezení ve své oblíbené kavárně. Máte také možnost vybrat si výklenek, ať už je to branding, interaktivní design, pohyb a video, reklama, obal, nebo jiné specializace.
Grafičtí designéři mají navíc mnoho možností zaměstnání:
- Interní designér - Velké společnosti (ať už hi-tech nebo ne) se do značné míry spoléhají na práci s grafickým designem. Společnosti jako Google, Facebook a dokonce i Coca-Cola mají velká oddělení grafického designu, která vyrábějí všechny své marketingové materiály.
- Studio nebo agenturní designér - Studia a agentury pracují s různými klienty. Někdy si klienti najmou agenturu pro jednorázový projekt, a někdy je to dlouhodobé, angažovanost založená na zádržce. Práce ve studiu znamená pracovat s mnoha různými klienty na rozmanitosti projektů. Agentury se liší a mohou se specializovat na cokoli, od reklam po značku nebo pohybový design.
- Návrhář na volné noze - Mnoho návrhářů se rozhoduje být nezávislými pracovníky. Na volné noze znamená, že se rozhodnete, kde, kdy, as kým pracujete. Vyžaduje však také vytváření sítí a reklamu, abyste mohli přistát na projektech, na kterých chcete pracovat. Když vaše pověst roste, možná budete chtít otevřít vlastní studio a najmout pár lidí, kteří vám pomohou.
- Prodej vaší práce online - Někteří návrháři vytvářejí různé výtisky na vyžádání, trička, nebo papírové výrobky a prodávají je online prostřednictvím Etsy, galerie, nebo na svých vlastních webových stránkách. Pokud je vaše práce dostatečně zajímavá a získáte následující, váš hlavní zdroj příjmů může pocházet z vašich vlastních návrhů.
- Otevření nebo připojení k startupu - Jakýkoli start-up, zejména digitální, bude potřebovat návrháře, který bude součástí týmu, který navrhne digitální produkt a marketingové materiály.
- Míchání to všechno dohromady - Můžete být in-house návrhář, který také provozuje svůj vlastní obchod Etsy!
Dobrý grafický design je vždy v poptávce. Rozšíření digitálních produktů, jako jsou webové stránky, aplikace, hry, a sociální média znamená, že grafický design bude s postupem času ještě vyhledávanějším.