MSc strategický marketing
London School of Planning and Management
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
12 - 18 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 7 950 / per course *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Poplatek je splatný v měsíčních nebo čtvrtletních nebo pololetních splátkách
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Získejte přehled o světě marketingu s jeho etickými a společenskými důsledky.
Budete důkladně studovat základní marketingové oblasti, včetně průzkumu trhu, chování kupujících, brandingu a analytiky.
Pokrýváte také zásady designu, kreativity a inovací a také globální marketingové řízení. Úspěšné absolvování této kvalifikace rozvíjí u studentů strategické marketingové řízení, chování spotřebitelů a budování značky a jejich schopnost soustředit se na požadavky implementace strategie organizace.
Klíčová fakta
- Plně uznávaný a celosvětově uznávaný titul.
- Náš kurz je nejrelevantnější a je navržen podle potřeb a požadavků dnešních podniků po celém světě.
- S výhodou studia v zaměstnání, kdykoli a kdekoli, získáte cenovou výhodu a stejný titul, který se dává studentům prezenčního studia v univerzitním kampusu.
- Snadné a dostupné platební plány
Proč vybrat toto LSPM ?
- Vaše kvalifikace je uznávána a přijímána po celém světě.
- Naše osnovy vám pomohou rozvíjet kritické myšlení, výjimečné znalosti managementu a kulturní povědomí.
- Zažijte online studium jako nikdy předtím s našimi účelově vytvořenými inteligentními výukovými nástroji, které vám poskytnou výhodu studia kdykoli a kdekoli.
- Staňte se součástí elitní kohorty talentovaných studentů podnikání a rozvíjejte hodnotnou a vlivnou globální síť pomocí online komunity LSPM
Přijímací řízení
Osnovy
MSc Strategic Marketing se skládá ze 6 povinných jednotek a disertační práce pro celkem 180 kreditů.
Povinné jednotky
Fáze 1 (stupeň 7 diplomu - 120 kreditů)
- Současné problémy a principy marketingu (20 kreditů)
- Chování spotřebitele a komunikace na trhu (20 kreditů)
- Digitální a sociální mediální marketing (20 kreditů)
- Současné výzvy a strategický marketing (20 kreditů)
- Strategické řízení značky (20 kreditů)
- Projekt marketingového výzkumu (20 kreditů)
[Úspěšné dokončení 1. fáze vede k postupu do 2. fáze]
2. stupeň (univerzitní fáze)
- Dizertační projekt
[Úspěšné dokončení 2. etapy vede k udělení titulu univerzitou]
Posuzování a ověřování
Všechny jednotky v rámci této kvalifikace jsou interně posuzovány a externě ověřovány zadavatelem. Kvalifikace jsou odkazovány na kritérium, založené na dosažení všech stanovených výsledků učení.
Aby studenti dosáhli „prospěl“ za jednotku, musí prokázat, že splnili všechny výsledky učení a splňují standardy stanovené všemi hodnotícími kritérii.
Výsledek programu
Cílem tohoto programu je poskytnout studentům dovednosti a porozumění v oblasti marketingu a brandingu, které jsou v souladu s dobrým strategickým rozhodováním, aby si organizace udržely konkurenční výhodu.
Studenti získávají znalosti prostřednictvím integrovaného přístupu teorie v oblasti marketingu, brandingu spotřebitelského chování a řízení a praxe digitální komunikace pomocí aktivit v reálném čase.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
BA (Hons) Obchod (Marketing) (CMI)
- Online
BA (Hons) Obchod (Marketing) (Top Up)
- Online
Magisterský titul v oboru strategického marketingového managementu
- Logroño, Španělsko
- Online