Global MBA (Sales Management)
London School of Business & Finance
Klíčová informace
Umístění kampusu
UK Online, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
18 - 36 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
GBP 9 000 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Apr 2024
* Můžete si také vybrat platbu ve splátkách pomocí našeho studentského platebního plánu.
Úvod
London School of Business and Finance ve spolupráci s International Telematic University UNINETTUNO je hrdá na to, že může nabídnout svůj mezinárodně uznávaný online Global MBA program těm nejambicióznějším studentům z celého světa. Prostřednictvím výběru z 10 specializací získáte prvotřídní vůdčí a manažerské dovednosti, což vám dává příležitost přizpůsobit si kurz tak, aby vyhovoval vašim profesním cílům. Díky doručování kurzů prostřednictvím pokročilé online vzdělávací platformy budete mít přístup ke špičkovému obsahu kurzů, HD video tutoriálům, přístup k sítím profesionálních a vrstevnických studentů a studentskou podporu přímo na dosah ruky, kdekoli, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Je to váš svět. Je to vaše globální MBA.
Doba trvání a poplatky
Se čtyřmi příjmy ročně v lednu, dubnu, červenci a říjnu a studijním obdobím v rozmezí 18-36 měsíců si vytvoříte svůj vlastní rozvrh. Specializace Sales Management na Global MBA je nabízena za konkurenční cenu 9 000 GBP s možností platit ve splátkách pomocí našeho studentského platebního plánu, abyste mohli svůj program pohodlněji financovat.
Obsah kurzu
Mezi moduly patří:
Marketing a podnikatelské prostředí
- Objevte, jak vyvíjet a interpretovat marketingové strategie pro dynamická obchodní prostředí, a porozumět faktorům ovlivňujícím obchodní globalizaci.
Účetnictví a manažerské finance
- Uvědomte si, jak finanční a investiční rozhodnutí ovlivňují tvorbu hodnoty v rámci podniku. Rozvíjejte dovednosti v analýze finančních výkazů a struktury podnikových financí a prohlubujte své znalosti o minimalizaci finančních rizik v organizaci.
Řízení systémů a operací
- Prozkoumejte problémy správy informací, které ovlivňují dnešní podniky, a naučte se způsoby, jak zajistit efektivitu pomocí různých systémů.
Strategické řízení a vedení
- Naučte se techniky vedení a strategického rozhodování a vyhodnoťte nástroje a efektivitu metod řízení v různých typech organizací.
Management vztahu se zákazníky
- Vyhodnoťte strategie řízení vztahů se zákazníky (CRM) a navrhněte zlepšení postupů CRM globální organizace. Pochopte a analyzujte aktuální vývoj CRM a jak by mohl ovlivnit získávání zákazníků organizace.
Strategické řízení prodeje
- Zhodnoťte strategické postupy řízení prodeje a vytvořte alternativní techniky ke zlepšení obchodní strategie.
Výsledky učení
Tento program je navržen tak, aby studentům poskytl dovednosti připravené na kariéru v:
- Využijte metody sběru dat k vyhodnocení prodejních strategií v mezinárodním obchodním prostředí.
- Udržování pozitivních vztahů se zákazníky a vyhodnocování CRM strategií.
- Pochopte nejnovější globální obchodní trendy a jejich vliv na jednotlivé organizace.
- Seznamte se s nástroji a přístupy CRM pro situace B2B a B2C.
Požadavky na kurz
Abyste mohli být zvažováni pro následující program, musíte splnit následující požadavky:
- Bakalářský titul (minimálně 2:2) nebo ekvivalent
- Pokud angličtina není prvním jazykem a student nedokončil bakalářský titul v angličtině, je vyžadován následující doklad o znalosti anglického jazyka:
- A. Celkové skóre kapely IELTS 5,5 nebo ekvivalentní
- b. středoškolská angličtina
- C. ACCA/CIMA 14 dokumentů dokončeno
- d. 2 roky praxe v anglicky mluvícím prostředí (po schválení přijímací komisí)
Seznam dokumentů požadovaných při registraci:
- Vyplněný formulář žádosti
- Prohlášení o cílech
- Autentické kopie vaší kvalifikace, certifikáty a kompletní přepisy za všechny roky studia
- Kopie vašeho pasu
- Anglická kopie vašeho životopisu/shrnutí
- Doklad o znalosti angličtiny
- Osobní prohlášení, které odpovídá na níže uvedené otázky. Vyplněná prohlášení by měla být označena jménem studenta, akademickým programem a kontaktními informacemi a měla by být zaslána poštou, e-mailem nebo faxem.
Každá otázka by měla být zodpovězena v rozsahu minimálně 300 slov (1 strana):
- A. Proč se v této době své kariéry rozhodujete pro postgraduální studium a čeho tím chcete dosáhnout?
- b. Jaké silné stránky z vás dělají silného kandidáta na postgraduální studium?
- C. Popište minulou nebo současnou osobní/profesní zkušenost, o které jste přesvědčeni, že pozitivně ovlivnila váš potenciál uspět v postgraduálním programu.
Budoucí kariéry
Tento program vás připraví na možnou roli jako:
- Manažer mezinárodního prodeje
- Manažer vztahů se zákazníky
- Strategický manažer prodeje
- Prodejní analytik
- Vedoucí obchodního rozvoje