Kurz techniků v podnikové a institucionální komunikaci
Instituto Séneca - Centro Internacional de Postgrado
Klíčová informace
Umístění kampusu
Madrid, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
6 měsíce
Tempo
Vyžádejte si informace
Školné
EUR 750 / per semester *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* Nadace Seneca
Úvod
Kurz techniků v podnikové a institucionální komunikaci nabízený Institutem Seneca je prezentován jako zajímavý trénink pro ty, kteří chtějí pracovat v oblasti komunikace nebo již vykonávají funkce související s touto oblastí a chtějí si prohloubit své znalosti nebo je aktualizovat.
Řízení komunikace je klíčové, protože každá organizace potřebuje komunikovat se svým prostředím, stejně jako vědět, jak ji v rámci ní formulovat, prostřednictvím různých typů kanálů a na různých typech médií.
Tento kurz školí odborníky v oblasti práce s vysokou poptávkou po kvalifikovaných pracovnících, a to jak v soukromém sektoru, tak ve veřejném sektoru a ve všech sektorech.
Akreditace
Tento technický kurz v oboru obchodní a institucionální komunikace, 250 hodin a 25 ECTS (Evropský systém pro převod kreditů), má diplom udělený Katolickou univerzitou v Murcii - UCAM na základě Dohody mezi Institutem Seneca a UCAM ,
Osnovy
Metodologie
Tento kurz Technik obchodní a institucionální komunikace je nabízen výhradně v „on-line“ verzi.
program
Program tohoto kurzu se skládá z 12 modulů:
- Úvod do komunikace
- Oddělení komunikace
- Mezinárodní komunikace
- Externí komunikace
- Praktické a odborné psaní informací
- Firemní komunikace
- Komunikační plán
- Organizace akce
- Řízení krizové situace
- Správa reklamních a sponzorských smluv
- Institucionální komunikace
- Protokol a slavnostní
(vyplňte formulář, abyste věděli obsah každého modulu)
Výsledek programu
cíle
- Získejte hluboké znalosti obchodní a institucionální komunikace, implementujte nebo vylepšujte informační systémy.
- Znát nejúčinnější nástroje k dosažení solidní aktivní přítomnosti v médiích.
- Přiměřeně usměrňujte různé interní a externí informační toky, které se vyskytují v jakékoli entitě, veřejné nebo soukromé.
- Rozvíjejte kritický smysl pro správný a profesionální návrh komunikačního plánu, který zahrnuje všechny naprogramované akce.
- Seznamte se s každou z funkcí komunikačního manažera, abyste ji efektivně řídili v organizaci.
- Stimulujte schopnost analyzovat informace k identifikaci potenciálních problémů nebo rizik a proaktivně poskytovat řešení.
- Posuďte důležitost stylu, používání technik při psaní zpráv a přípravě zpráv.
- Rozumět a vědět, jak používat reklamu a PR akce, jako podporu a doplněk řízení komunikace.
- Znát úrovně institucionální komunikace a všechny charakteristiky a zvláštnosti, které se v každé z nich vyskytují.
- Ponořte se do norem a pravidel Protokolu a Ceremoniálu, abyste zajistili úspěch jakékoli události, která spojuje osobnosti.
Poplatek za studium programu
Ideální studenti
Pro koho to je
- Pro odborníky z jakéhokoli oboru, kteří chtějí získat tuto specializaci, aby se jim otevřely nové pracovní příležitosti.
- Absolventům žurnalistiky, reklamy a Public Relations a absolventům marketingu jako doplněk k jejich školení.
- Manažerům komunikace firem a institucí, kteří chtějí zlepšit výkon svých funkcí.
- Těm odpovědným za oblast lidských zdrojů, marketingu a obchodu za jejich komplexní znalosti komunikace.
- Úředníkům tiskového a protokolového oddělení, kteří potřebují řídit nové oblasti působnosti.
- Manažerům malých a středních podniků, kteří potřebují znát komunikační nástroje, aby jejich sdělení byla efektivnější.