Diplom specialisty pro komunikaci o politologii a volební marketing
Instituto Séneca - Centro Internacional de Postgrado
Klíčová informace
Umístění kampusu
Madrid, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
6 měsíce
Tempo
Vyžádejte si informace
Školné
EUR 850 / per semester *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* dotována Nadací Seneca
Úvod
Politika jako centrum života země a jako hnací osa mezinárodních vztahů musí být chápána v jejích dvou dimenzích, vnitřních i vnějších, aby bylo možné měřit její rozsah.
V tomto smyslu, diplom odborníka na politologii, komunikaci a volební marketing, představený Seneca institutem, představí ty kdo následovat to do současné politiky, v analýze sociální struktury země a formulaci veřejných politik. , stejně jako v roli politologa a politické analýzy.
Součástí kurzu jsou i techniky politického vyjednávání a politického zprostředkování, aby studenti znali potenciál a omezení každé z těchto možností.
Stejně tak je tato vzdělávací akce doplněna strategiemi politické komunikace v jejích třech dimenzích, interních, externích a institucionálních, as nástroji volebního marketingu a politického diskurzu.
Akreditace
Tento 300-hodinový kurz má Akreditační diplom ze Seneca Institute, který je vydáván s apoštolou v Haagu, aby mu byla udělena mezinárodní platnost.
Osnovy
program
Program tohoto specializovaného diplomu v politologii, komunikaci a volebním marketingu se skládá ze 3 částí, z nichž každá obsahuje řadu modulů:
část I
Současná politika. Sociální struktura. Politická filozofie. Cíl politologie. Role politologa a politická analýza. Formulace veřejných politik. Formulace zahraniční politiky. Princip neutrality. Ostatní.
část II
Politické vyjednávání: Struktura, cíle a typy. Kolaborativní a konfrontační vyjednávání. Politická mediace: úvahy a základy. Modely zprostředkování. Etika v mediaci. Ostatní.
Část III
Politická komunikace: institucionální, interní, externí. Obraz stran, institucionální komunikační nástroje. Školení mluvčích, tiskové zprávy, tiskové konference, krizové řízení. Zprávy oddělení komunikace. Ostatní.
Politický marketing: Mk a politická výměna. Mk a politický systém. Model politického marketingu. Součásti politické výměny. Volební komunikace a politická výměna. Politický diskurz (strukturování a analýza). Ostatní.
(vyplňte formulář, abyste znali celý program)
Metodologie
Tento Kurz je nabízen výhradně v „on-line“ verzi.
Výsledek programu
cíle
- Porozumět tomu, co je politický proces, stejně jako systémy politické organizace
- Seznamte se s metodami a technikami používanými v politologii
- Identifikujte různé typy analýz, které lze provést
- Pochopte cíle, které sledují veřejné politiky
- Ponořte se do detailů zahraniční politiky a poznejte její prvky a úrovně analýzy
- Porozumět principům politické neutrality a různým typům neutrality, které vznikají
- Znát charakteristiky a techniky politického vyjednávání k dosažení plánovaných cílů
- Pochopit potenciál politické mediace a také její omezení
- Seznamte se s řízením off-line a on-line politické komunikace
- Seznamte se s aplikací strategií politického marketingu
Ideální studenti
Pro koho to je
- Novinářům, kteří chtějí pracovat jako politologové v médiích
- Úředníkům, kteří pracují ve veřejné správě a potřebují si rozšířit či doplnit znalosti pro lepší výkon.
- Politikům, kteří potřebují porozumět různým formám politické komunikace, stejně jako nástrojům volebního Mk.
- Mezinárodním úředníkům zapojeným do rozvojových programů nebo technické podpory vládám třetího světa.
- Politologům, kteří potřebují koncepční znalosti o formulaci veřejných politik a technikách politické analýzy.
- Odborníkům, kteří mají zájem absolvovat tento specializační kurz k dosažení profesní rekvalifikace.
Kariérní možnosti
Odchody z práce
- Veřejné a soukromé instituce
- Státní správa (formulace veřejné politiky)
- Politické strany (jako analytik, poradce nebo manažer)
- Média (jako politolog)
- Poradenství pro vyšší úředníky (v politických a sociálních záležitostech)
- Poradenství (hodnocení a dopad veřejných politik)
- Think Tanks (výzkum místní a mezinárodní politiky)