Informa je přední mezinárodní skupina, zpravodajské a vědecké výzkumné skupiny.
Naším cílem je bojovat za odborníka. Prostřednictvím stovek výkonných značek spolupracujeme s podniky a profesionály na specializovaných trzích, poskytujeme spojení, inteligenci a příležitosti, které pomáhají zákazníkům růst, podnikat, dosahovat průlomů a přijímat lépe informovaná rozhodnutí.
Společnost Informa je kótována na londýnské burze cenných papírů a je členem FTSE 100, přičemž více než 11 000 kolegů pracuje ve více než 30 zemích.
JESHOOTS.com / Pexels

Co děláme
Pro růst, podnikání, průlomy a přijímání lépe informovaných rozhodnutí potřebují odborníci podporu dalších odborníků.
Přední značky a týmy odborníků společnosti Informa provozují akce a výstavy, dodávají produkty založené na zpravodajských službách a službách založených na údajích, svolávají komunity osobně a digitálně a poskytují přístup k špičkovému výzkumu specializovaných komunit zákazníků po celém světě.
Každá z našich pěti operačních divizí má odlišné zaměření. Přečtěte si více o značkách, produktech a službách poskytovaných našimi divizemi níže a podívejte se na naši organizační strukturu a hlavní zásady, které jsou základem našeho podnikání.
Dějiny
Informa byla založena v roce 1998 a díky růstu a akvizici se stala přední mezinárodní událostí, zpravodajskou a vědeckou výzkumnou skupinou.
Některé z našich značek mají historii, která sahá mnohem dále, včetně Lloyd's List, nyní součásti Informa Intelligence, a Philosophical Magazine, časopisu Taylor & Francis.
Strategie
Informa působí na rostoucím globálním trhu profesionálních, obchodních a akademických znalostí a informací.
Naším cílem je vytvářet konzistentní udržitelnou hodnotu pro akcionáře a udržovat pozitivní a dlouhodobé vztahy se zákazníky, dodavateli a našimi komunitami.
Děláme to tak, že využíváme myšlenky a příspěvky našich kolegů, naší kultury, značek, vztahů se zákazníky a partnery, finančního kapitálu a infrastruktury, abychom dodávali produkty, služby a výsledky, které si zákazníci cení.