MBA Digitální Marketing se specializací na E-commerce nebo Prodej
Instituto Europeo de Posgrado - Colombia
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Madrid, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
1500 hodin
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
COP 30 655 625 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Tento MBA vám umožní získat globální a integrační vizi řízení podniků, a to prostřednictvím léčby různých obchodních oblastí ve stejnou dobu, že budete studovat in-hloubkové materiály Digital Marketing. Kromě toho vám umožní specializovat se na prodej nebo e-commerce.
Dvojí titul - Universidad Europea de Monterrey
Díky dohodě Evropského absolventského institutu s Evropskou univerzitou v Monterrey je tato MBA nabízena s dvojnásobným stupněm prestiže na mezinárodní úrovni.
Proč si vybrat tento MBA?
Stanete se profesionálem uvedeným na seznamu, kvalifikovaným pro manažerské nebo mezilehlé pozice, digitální marketing, učením se nejnovějšími multimediálními zprávami, strategiemi, technikami a nástroji online prostředí.
- To vám umožní úspěšně čelit výzvě digitální transformace v organizacích.
- Poskytne vám globální vizi společnosti a digitálního marketingu, což vám umožní pochopit důležitost této oblasti pro dosažení strategických cílů organizace.
- Ponoříte se do nejnovějších online marketingových nástrojů a trendů a jejich komerčních důsledků.
- Můžete si vybrat itinerář v elektronickém obchodování nebo v prodeji, dát svému titulu pečeť hodnoty a získat další diplom v závislosti na vybrané specialitě.
- Budete vyškoleni odborným trenérem vybraným společností Google, abyste získali certifikaci Google AdWords (Shopping Advertising).
Blízkost a personalizace
Kontakt studentů, učitelů a lektorů je nepřetržitý prostřednictvím virtuální platformy.
- Celková dostupnost materiálů (24/7).
- Zvyšování pochybností kdykoliv během dne.
- Průběžná komunikace prostřednictvím diskusních fór.
Díky tomu a struktuře obsahu je hodnocení programů zásadně praktické.
Osnovy
Program
společné předměty
- Vedení vysoce efektivních týmů
- Digitální marketing a digitální trendy
- Příchozí marketing, digitální reklama a marketing na sociálních sítích
- CRM a získávání a řízení zákazníků. Od email marketingu po affiliate
- Mobilní marketing
- Finance pro obchodní rozhodování
- Umístění vyhledávače. Google Adwords. SEO, SEM a PPC
- Analytika, data a digitální výzkum
- Strategický směr: Hledání konkurenční dokonalosti
- Podnikatelské podnikání a podnikatelský plán
- TFM. Certifikace Nákupů Google
Prodejní itinerář
- Digitální prodej. Kolaborativní ekonomika a strategické aliance
- Distribuční kanály: Omnikanál
- Výzvy komerčního řízení v digitální společnosti: Řízení a plánování prodeje
- Trendy a výzvy v marketingu a prodeji – série přednášek
Itinerář elektronického obchodu
- e-Commerce: současná situace a trendy. Design a marketing
- Platformy, modely a správa e-commerce
- Business Intelligence a Analytics aplikované na e-Commerce
- Trendy a výzvy v e-commerce – série přednášek
Stipendia a financování
Studijní pomůcka - Financování
Institut má stipendijní program, který může pokrýt až 35% nákladů na školné. V každé výzvě je nabízen omezený počet stipendií na základě osobní, profesní nebo ekonomické situace uchazečů.
Existují také speciální podmínky financování, které studentům pomáhají převzít náklady na kurz prostřednictvím systému odložených plateb.