MBA v mezinárodním poradenství
Horizons University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Paris, Francie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
1 - 1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 3 890 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Konzultanti se v posledních desetiletích stali samozřejmostí v nadnárodních společnostech. Spíše než najímání „obecných“ školitelů, kteří by jim pomáhali plnit jejich cíle, se společnosti rozhodly, že odborníci na volné noze jsou schopni poskytovat cílenější, přizpůsobenější a nejmodernější školicí aktivity pro své zaměstnance v různých oblastech, včetně lidských zdrojů. rozvoj, technologie, kulturní vztahy, komunikační dovednosti, rozvoj managementu a další klíčové oblasti. Tento program poskytuje pragmatickou přípravu pro studenty, kteří chtějí zdokonalit své poradenské dovednosti, aby mohli konkurovat v globálním poradenském prostředí, které vyžaduje jejich talent.
Přijímací řízení
Osnovy
Struktura typického kurzu bude vyžadovat, aby studenti četli materiály dodané univerzitou, studovali související materiály a prováděli osobní výzkum na vybraná témata. Potvrzení o studiu může být stanoveno prostřednictvím písemek, projektů, kvízů nebo zkoušek.
- MBA540: Vedení současných globálních organizací. Tento kurz poskytuje úvod do základních konceptů managementu, které se typicky týkají současného globálního prostředí. Studenti se seznámí s rozhraním obchodu a kultury, včetně témat v oblasti diverzity, řízení změn, firemního občanství a postupů mezilidské komunikace s obchodními partnery, týmové dynamiky a procesů globalizace.
- MBA541: Business Analytics. Tento kurz vybaví studenta k provádění obchodního výzkumu pomocí různých kvantitativních a kvalitativních měřítek. Témata zahrnují techniky vzorkování, testování hypotéz, korelace, regresní analýza, dolování dat, shluková analýza, výzkum časových řad, spolehlivost a validita, případové studie, software pro obchodní statistiku a psaní výzkumných zpráv.
- MBA542: Diverzita a inkluze: Tento kurz zkoumá základy diverzity a inkluze jako součást kontextu současného pracoviště. Teorie, výzkum a aplikace diverzity a inkluze jsou řešeny z různých institucionálních perspektiv, které se vztahují k dnešnímu globálnímu prostředí.
- MBA550: Branding a pověst. Tento kurz pokrývá témata brandingu něčího repertoáru poradenských/tréninkových dovedností a rozvoje etické, důvěryhodné a kompetentní pověsti v mezinárodní poradenské komunitě. Důraz je kladen na seberozvoj a marketing dovedností pro širokou škálu poradenských talentů.
- MBA551: Poradenské postupy. Tento kurz je pragmatickým přístupem k vývoji a poskytování široké škály poradenských technik v oblastech, jako je rozvoj lidských zdrojů, školení technologií, rozvoj týmu, stanovování cílů, motivace, mezilidské vztahy a další populární témata, která management často požaduje.
- MBA552: Customer Design Thinking. Tento kurz se ponoří do procesu seznamování klienta a porozumění jeho potřebám, přáním a očekáváním. Důraz je kladen na komunikační procesy konzultant-klient, explicitní i implicitní, a strategie pro dosažení smysluplného a efektivního vztahu vedoucího ke sdíleným cílům.
- MBA553: Případové studie. Tento kurz představuje sérii případových studií skutečných a hypotetických poradenských situací, ukazuje různé problémy, problémy, procesy a řešení, které byly úspěšné v poradenské praxi. Studenti budou požádáni, aby „simulovali“ své reakce na různé scénáře k řešení poradenských problémů.
- CCC506: Mezikulturní komunikace. Tento kurz zkoumá základní konstrukty, které tvoří různé komunikační styly a normy kultur. Výzkum významných kulturalistů, jako jsou Geert Hofstede a Fons Trompenaars, tvoří základ pro pochopení a přizpůsobení se nepřebernému množství kulturně založeného chování, které se nachází na současném globálním pracovišti.
- MBA 569: Diplomová práce.
Výsledek programu
Po absolvování tohoto programu by student měl být schopen:
- Identifikovat klíčové oblasti vyžadující poradenské služby a zároveň uznat jejich vlastní kvalifikaci k naplnění těchto potřeb.
- Vytvářejte konzultační materiály vhodné pro různé poradenské projekty související s řízením, zejména v oblastech rozvoje lidských zdrojů, komunikace a řízení.
- Rozvíjejte dovednosti v interakci se všemi úrovněmi managementu nadnárodních společností a zaměstnanců, externích zúčastněných stran a zákazníků, kteří jsou zapojeni do rozsahu vlivu společnosti.