Bakalář věd v moderním marketingu
Hodges University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Fort Myers, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
40 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
USD 595 / per credit *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* programy začínají každý druhý měsíc; žádáme o přihlášky 30 dní před plánovaným zahájením kurzu
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Moderní školení v oblasti marketingu s vysokou poptávkou
- Program Hodges' Modern Marketing vám poskytuje školení v oblasti marketingu a digitálního designu v kombinaci se solidním základním obchodním kurikulem navrženým tak, aby vás připravil na odměňování marketingových pozic.
- Seznamte se s praktickou aplikací marketingové teorie založené na výzkumu v kombinaci s rozsáhlým rozvojem dovedností v oblasti kreativního a digitálního designu.
- Získejte rozvoj dovedností při budování povědomí o značce, posilování loajality zákazníků na různých platformách a komunikačních kanálech, jako je televize, rádio, tisk, digitální technologie, SEO a e-commerce.
- Připravuje studenty na školení, jak vyvíjet a spravovat obsah sociálních médií.
- Získejte přístup k databázím marketingového výzkumu a naučte se interpretovat data z výzkumu.
- Seznamte se s dovednostmi geo-fencing, sociodemografickými, psychografickými a dalšími základními online marketingovými nástroji.
- Ideální titul pro kreativní, analytické, spolupracující, termínově orientované a vysoce energetické jedince.
- Studenti se účastní buď stáže, nebo hlavního projektu, který prokazuje jejich marketingové dovednosti před dokončením studia.
Proč Hodges U Marketing Program?
- Získejte dovednosti v oblasti digitálního designu a marketingu, které vám pomohou získat konkurenční výhodu na trhu.
- Získejte praktické školení, které má studentům pomoci získat konkurenční výhodu v marketingových dovednostech na vysoké úrovni.
- Zapojte se do všestranného studijního programu zaměřeného na pomoc studentům porozumět tomu, co motivuje kupující. Toto porozumění se promítá do dovedností, jako je podpora zapojení zákazníků, zvýšení zisku, ovlivňování nákupního chování, propagace zboží/služeb a řízení výkonnosti organizace.
- Připravuje studenty se vzděláním potřebným pro práci v celé řadě průmyslových odvětví, jako je vzdělávání, technologie, zdravotnictví, obchod, životní prostředí, sport, finance, právo a další.
- Johnson School of Business byla jmenována Top Business School na Floridě.
- Hodges je akreditován International Accreditation Council for Business Education (IACBE).
- Hodges mezi nejlepšími online bakalářskými tituly 2019 na Floridě.
- Hodges byl zařazen mezi 15 nejlepších online bakalářů v grafickém designu pro rok 2020.
Vybavení
Galerie
Kariérní možnosti
Nejžhavější práce:
- Výkonný účet
- Manažer reklamy nebo propagace
- Marketingový manažer
- Analytik pro průzkum trhu
- Plánovač médií
- Výrobní ředitel
Poplatek za studium programu
Ohlasy studentů
Žebříčky
- Skvělé obchodní školy: Online obchodní příležitosti na Floridě
- Vojenské časy: Nejlepší pro veterináře: Vysoké školy 2020 a 2021
- Tituly nejvyššího managementu: Průvodce online vysokými školami na Floridě
- Průvodce online školami: Nejlepší online vysoké školy 2020 na Floridě
Přijímací řízení
Osnovy
Oblast I: Komponenta moderního marketingu a brandingu
- Úvod do finančního účetnictví
- Úvod do manažerského účetnictví
- Obchodní právo
- Elektronický obchod
- Komunikace, kultura a komunita
- Úvod do podnikání
- Grafický design I
- Webdesign I
- Webdesign II
- Vícestránkový design
- Navrhování s typem
- Reklamní Design
- principy marketingu
- Principy managementu
- Proměnné v řízení diverzity a inkluze
- Vedení, rozvoj a dohled
- Organizační aplikace sociálních médií a kolaborativních technologií
- Spotřebitelské chování
- Marketing Capstone
- Marketingový výzkum
- Marketingová strategie
- Cenová strategie
- Vývoj produktů a branding
- Služby Marketing
Celková složka moderního marketingu a brandingu: 72
Oblast II: Složka všeobecného vzdělávání
- Anglické složení I
- Anglická skladba II
- Statistika
- Makroekonomie
- Mikroekonomie
- Počítačové aplikace
- Všeobecné humanitní vědy
- Volitelné všeobecné vzdělání (doporučeno: MAT1033 nebo MGF1106)
- Volitelné všeobecné vzdělání (doporučeno: SLS1103)
- Volitelné všeobecné vzdělání
Celková složka všeobecného vzdělávání: 30
Oblast III: Volitelná složka
- Volitelný
Volitelná složka celkem: 9
Celkový počet hodin pro ukončení semestru: 120
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Master v digitální transformaci
- Online
Online krátký kurz Digital Marketing Analytics
- Cambridge, Spojené státy americké
MBA se zaměřením na digitální marketing
- Davie, Spojené státy americké