Kurz designového myšlení a inovací
Harvard Business School Online
Klíčová informace
Umístění kampusu
Online
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
7 týdnů
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
USD 1 750
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
06 Mar 2024
Úvod
Objevte inovativní řešení vašich nejnáročnějších obchodních problémů
Design Thinking and Innovation vás naučí, jak využít základní principy designového myšlení a inovativní nástroje pro řešení problémů k řešení obchodních výzev a vytváření produktů, strategií, týmů a prostředí pro optimální využití a výkon.
Výhoda HBS Online
- Světová třída
- Online výuka na hraně vašeho sídla
- Globální peer spolupráce a networking
- Projekty v reálném světě, případová výuka
Harvard Business School Online nabízí jedinečný a velmi poutavý způsob, jak se naučit zásadní obchodní koncepty. Ponořte se do skutečných výzev, kterým čelí přední podniky, včetně BMVSS, IBM, Insigne Health, Frog Design a Philips. Budete se potýkat s problémy, kterým čelili, a to vše při zapojení spolužáků z celého světa.
Ideální studenti
Kdo bude mít prospěch
- Aspirující nebo současní manažeři inovací: Vytvořte inovační myšlení a sadu nástrojů, které můžete použít k vedení strategie svého týmu nebo organizace.
- Podnikatelé: Objevte rámce a techniky, které můžete využít k uvedení nových a inovativních produktů nebo služeb na trh.
- Produktoví manažeři, vývojáři a obchodníci: Vytvářejte produkty a služby, které rezonují s vaším publikem, pochopením a aplikací designu zaměřeného na člověka.
Přijímací řízení
Stipendia a financování
Tento kurz nemá nárok na stipendia a finanční pomoc, ale předchozí účastníci získají 30% slevu. Pro více informací navštivte naši stránku Platba a finanční pomoc.
Osnovy
Struktura programu
Design Thinking and Innovation obsahuje pět týdnů obsahu kurzu a dva týdny práce na projektu, což vám umožní uvést vaše učení do praxe. Budete mít příležitost spolupracovat a řešit problémy se svými kolegy, kteří pocházejí z široké škály profesionálních zkušeností, prostředí a zemí. Během tohoto procesu si vybudujete svou síť a zároveň získáte poznatky, které můžete použít ve své vlastní organizaci.
Kurz se skládá z přibližně 35–40 hodin materiálu, včetně 30–35 hodin obsahu kurzu a 5 hodin projektové práce. Kurz můžete dokončit ve svém vlastním čase při dodržování pravidelných termínů.
Design Thinking and Innovation je součástí programu Entrepreneurship & Innovation Learning Track. Máte-li zájem o rozvoj hlubších poznatků a odborných znalostí, můžete si vybrat absolvování tří kurzů podnikání a inovací do 18 měsíců a získat certifikát specializace.
Sylabus
Design Thinking and Innovation vybavuje současné a začínající manažery inovací principy designového myšlení a inovativními nástroji pro řešení problémů, aby mohli řešit obchodní výzvy a řídit strategii své organizace. Kurz obsahuje pět týdnů obsahu kurzu a dva týdny práce na projektu, což vám umožní uplatnit své učení v praxi. Mezi zpovídané lídry patří mimo jiné generální ředitel Moderny Stéphane Bancel, generální ředitel Royal Philips Frans van Houten a generální ředitel T-Mobile Mike Sievert. Účastníci si odnesou sadu nástrojů pro inovace rámců a cvičení pro identifikaci obchodních příležitostí a generování možných řešení pro iniciativy jejich organizace.
Výsledek programu
Co se naučíte
- Přistupujte k problémům pomocí strukturovaných metod shromažďování pozorování, narušení kognitivní fixnosti a vytváření kreativních nápadů pro řešení
- Aplikovat kreativní řešení a analýzu změn chování na vývoj inovací a interní týmové procesy
- Vytvořte sadu strategických inovačních nástrojů a naučte se, kdy a jak aplikovat designové myšlení a inovativní nástroje a cvičení pro řešení problémů
- Procvičujte empatii při aplikaci přístupu zaměřeného na člověka k návrhářským technikám, jako je uživatelský výzkum, uživatelská zkušenost, prototypování a mapování cest
- Posoudit dynamiku skupiny a zlepšit výkon týmu pomocí nástrojů a procesů navržených ke zlepšení spolupráce a iterace ve vývoji
- Vedte týmy, aby čerpali ze široké škály profesních zkušeností a prostředí a vytvořili silnější dynamiku spolupráce, aby zvýšili svůj přístup k inovacím