Online Master v módě a řízení luxusního podnikání
GBSB Global Business School - Online programs
Klíčová informace
Umístění kampusu
Spain Online, Španělsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
9 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 6 750
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Apr 2024
Úvod
Online Master in Fashion & Luxury Business Management je určen pro studenty, kteří se zajímají o obchod, management a průmysl módy a luxusního zboží. Master in Fashion & Luxury Business Management připravuje studenty na mezinárodní kariéru ve spolupráci s velkými i malými módními a luxusními firmami v Evropě a po celém světě. Studenti se naučí dovednosti v oblasti řízení podniku a taktiky analýzy trhu, které jsou nezbytné pro konkurenceschopnost na globálních trzích. Studenti programu Master in Fashion & Luxury Business Management odemykají svůj tvůrčí potenciál a rozvíjejí úroveň profesionality v řízení módy a luxusního podnikání mezi talentovanou třídou studentů z celého světa.
Společnosti zabývající se módou a luxusním zbožím po celém světě neustále hledají lidi schopné sladit kreativitu a management: novou generaci manažerů, kteří vyhovují specifickým požadavkům tohoto odvětví. Master in Fashion & Luxury Business Management je navržen tak, aby utvářel a rozvíjel tyto kompetence integrací učení prostřednictvím metodologie výuky, případových studií, návštěv firem, stáží a tvůrčích dílen.
Hlavní body programu
- Fakulta s průmyslovými zkušenostmi.
- Studenti z více než 100 různých zemí.
- Exkluzivní přístup na akce módního a luxusního průmyslu.
- Praktické znalosti použitelné v globálním měřítku.
- Pracovní příležitosti ve špičkových módních a luxusních společnostech.
Výsledek programu
ZNALOST:
- Rozumí odborným teoretickým a praktickým znalostem souvisejícím s podnikovou administrativou, včetně širokých znalostí v oblasti podnikové administrativy a značného stupně specializovaných manažerských znalostí v oblasti digitálních inovací;
- Má pokročilé odborné znalosti podnikové administrativy a digitálních inovací v konkrétním odvětví nebo funkční oblasti vybrané jako volitelná možnost v bakalářském programu;
- Kriticky rozumí přístupům k podpoře kultury digitálních inovací v rámci organizace řízením talentu a znalostí a začleněním hodnot podnikání, neustálého učení a digitální transformace do strategických cílů organizace;
- Rozumí manažerským metodám a digitálním technologiím, které jsou žádané ve složitém a náročném globálním podnikatelském prostředí, inovacím z hlediska používaných metod a technologií a důsledkům digitálních technologií pro jednotlivce a společnosti;
- Prokazuje profesionální porozumění problémům digitálního podnikání a tomu, jak je lze interpretovat různými teoretickými přístupy;
- Kriticky chápe principy obsažené v Agendě pro udržitelný rozvoj definované UNESCO, které jsou spojeny se sociálním blahobytem, podnikatelskou etikou a společenskou odpovědností firem.
DOVEDNOSTI:
- Shromažďuje a interpretuje relevantní údaje o problémech, překážkách a příležitostech, kterým čelí mezinárodní organizace, za účelem informování o úsudcích, které zahrnují úvahy o relevantních sociálních, technologických, vědeckých nebo etických otázkách s cílem vyhodnotit alternativní přístupy a strategie, které může organizace přijmout, aby splnila potřeby zúčastněných stran a minimalizovat rizika v rámci měnícího se vnitřního a vnějšího prostředí;
- Provádí výzkum v otázkách podnikání a digitálních inovací, které se mohou týkat obecných obchodních a inovačních procesů nebo konkrétní obchodní funkce nebo digitální technologie, což vyžaduje znalost řady dat, zdrojů výzkumu a vhodných metodologií;
- Demonstruje inovativní teoretické a praktické reakce na řízení strategických, provozních a transformačních procesů, kterými organizace plánuje a koordinuje využívání zdrojů a inovační úsilí s obecným cílem zajistit nebo udržet konkurenční výhodu;
- Efektivně pracuje jako člen týmu, neustále přemýšlí o skupinovém procesu hodnocení řízení projektů a lidí;
- Prokazuje inovaci v řízení intrapodnikatelských procesů a strategií pro navrhování digitálního produktu nebo služby tím, že hodnotí komerční životaschopnost digitálních technologií a obchodních příležitostí a plánuje, organizuje a realizuje projekt nebo nový podnik;
- Prokazuje mistrovství v používání digitálních nástrojů pro obchodní administrativu a inovační účely v různých médiích a různých režimech (autonomní, kolaborativní, průzkumný, návrhářský).
KOMPETENCE:
- Zapojuje se do kritického myšlení v oblasti obchodní administrativy a digitálních inovací a prokazuje nezávislé myšlení a řešení problémů podložené argumenty podloženými důkazy;
- Řídí komplexní odborné činnosti efektivně a profesionálně, aby uváděl manažerská rozhodnutí do praxe s přihlédnutím k organizačnímu kontextu spolu s různými omezeními;
- Demonstruje administrativní design a zdroje při vypracovávání sociálních, etických, inovativních a mezinárodních přístupů ke komplexním situacím řízení a digitálního podnikání a přebírá odpovědnost za jejich důsledky;
- Ukazuje kreativitu a iniciativu při vývoji digitální transformace a digitálních vnitropodnikatelských projektů tím, že spolupracuje a spolupracuje s ostatními s cílem zajistit vysokou úroveň týmového výkonu;
- Rozvinul učební dovednosti, které jsou nezbytné pro další profesní rozvoj v oblasti obchodní administrativy a digitálních inovací kritickým hodnocením osobních silných a slabých stránek, udržováním aktuálního stavu s příslušnými technologiemi, nápady a postupy v oblasti řízení a digitálního podnikání;
- Rozvinul si odbornost a gramotnost v používání digitálních technologií potřebných pro přístup k příležitostem ke vzdělávání a pro výkon manažerské kariéry v dynamických, inovativních digitálních organizacích.
Osnovy
Co se naučíte
Klíčové kompetence globálních manažerů:
Získejte vůdčí, vyjednávací a komunikační dovednosti online v Master in Fashion & Luxury Business Management. Tyto kompetence jsou potřebné k tomu, abychom se stali úspěšnými globálními manažery v módním a luxusním průmyslu.
Management obchodu s módou a luxusním zbožím:
Získejte přehled o tom, jak se móda a luxusní produkty navrhují, vytvářejí, označují a propagují v dnešním globálním obchodním prostředí ve Španělsku, Evropě a po celém světě.
Módní a luxusní marketing:
Porozumějte přísným pravidlům pro efektivní marketing módních a luxusních značek v celosvětovém měřítku při studiu magisterského studia v oboru Fashion and Luxury Business Management.
Struktura programu:
- Módní průmysl
- Principy analýzy luxusního a luxusního sektoru
- Technologie a inovace v módě a luxusním podnikání
- Udržitelnost v designu módy a luxusu
- Módní a luxusní marketing, branding a plánování akcí
- Luxusní kanál a správa distribucí
- Projektový rozvoj a finance
- Průřezové kompetence globálních vůdců
Přijímací řízení
Žebříčky
- Akreditováno Akreditační radou pro obchodní školy a programy ( ACBSP )
- Oceněno jako pětihvězdičková obchodní škola za kvalitu výuky podle systému hodnocení QS
- Jediná vysokoškolská instituce ve Španělsku akreditovaná společností Microsoft jako lídr v oblasti digitálního vzdělávání
- Obdržel 3 nejlepší skóre v U-Multirank pro divize výzkumu, výuky a vzdělávání a mezinárodní orientace
Kariérní možnosti
Vytěžte maximum ze všech výhod, které GBSB Global Business School poskytuje, aby pomohla propagovat vaši prodejnost s Online Master in Fashion and Luxury Business Management. GBSB Global nabízí podporu od online webinářů a online relací hostujících řečníků až po individuální kariérní koučink. Investujte do sebe a připravte se na další velký krok své budoucí kariéry.