Online Master of Science v digitálním marketingu a elektronickém obchodu
GBSB Global Business School - Online programs
Klíčová informace
Umístění kampusu
Spain Online, Španělsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
12 - 24 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 6 750 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Apr 2024
Úvod
Digitální marketing se stal nezbytnou součástí marketingového řízení prakticky každé společnosti v každém odvětví. Online Master in Digital Marketing and E-commerce pomáhá studentům objevit dynamickou a komplexní oblast digitálního marketingu a poskytuje teoretické i praktické znalosti.
Hlavní oblasti pokryté během programu jsou správa webových stránek, UX, e-mailový marketing, digitální marketingová strategie a marketingové plánování, optimalizace pro vyhledávače (SEO), obsahový marketing, generování potenciálních zákazníků, inbound marketing, marketing ve vyhledávačích (SEM), online řízení reputace, webináře, affiliate marketing, sociální média a e-commerce.
Hlavní body programu
- Vedení v digitálním vzdělávání ve Španělsku.
- Fakulta se zkušenostmi z digitálního marketingu a elektronického obchodování.
- Studenti ze 100 různých zemí.
- Mnohonásobné návštěvy společnosti a praktické znalosti.
- Metodika výuky učení se praxí.
- Po digitálních marketérech je vysoká poptávka a jsou nejnajímanějším typem marketingových profesionálů.
Osnovy
Co se naučíte
Manažerské dovednosti světových lídrů:
Studium magistra v digitálním marketingu v Barceloně připravuje studenty na vedení týmů, vyjednávání a efektivní komunikaci v mezinárodních prostředích, které řídí různé projekty digitálního marketingu a elektronického obchodování.
Digitální marketing aplikovaný na marketingové řízení:
Získejte znalosti o nástrojích a technikách digitálního marketingu široce používaných v dnešním globálním marketingovém sektoru.
Digitální marketingová komunikace:
Oblast digitální marketingové komunikace je v zásadě ekvivalentem tradičního marketingového komunikačního mixu. Studenti si zvyknou na nástroje digitální marketingové komunikace, které kromě mnoha dalších zahrnují grafické reklamy a reklamu s platbou za proklik.
Správa elektronického obchodu:
Naučte se, jak zůstat relevantní a konkurenceschopní pomocí inteligentních řešení pro správu elektronického obchodování a elektronického obchodu. Získejte dovednosti a školení potřebné k úspěchu v e-commerce při studiu magisterského studia digitálního marketingu v Barceloně.
Digitální strategie:
Získat základy pro implementaci digitálních marketingových strategií a využít přední informační technologie na trhu, které v poslední době změnily obchodní modely.
Struktura programu:
- Efektivní týmová práce a projektové řízení (6 ECTS)
- Strategické řízení a analýza (8 ECTS)
- Ekonomika a geopolitika (6 ECTS)
- Strategický marketing (6 ECTS)
- Řízení provozu (6 ECTS)
- Finance pro management (8 ECTS)
- Digitální transformace, inovace a technologie (6 ECTS)
- Business Intelligence v éře velkých dat a umělé inteligence (6 ECTS)
- Marketing na sociálních sítích (6 ECTS)
- Webový a mobilní marketing (6 ECTS)
- Elektronický obchod a digitální věrnost zákazníků (6 ECTS)
Přijímací řízení
Žebříčky
- Akreditováno Akreditační radou pro obchodní školy a programy (ACBSP)
- Oceněna jako pětihvězdičková obchodní škola pro kvalitu výuky podle QS Ranking System
- Jediná vysokoškolská instituce ve Španělsku akreditovaná společností Microsoft jako lídr v digitálnímvzdělávání
- Získal 3 nejlepší skóre v U-Multirank pro divize výzkumu, & výuky a mezinárodní orientace
Kariérní možnosti
Online Master v digitálním marketingu připravuje studenty na vstup do revolučního technologického průmyslu. Studenti, kteří získají magisterský titul v digitálním marketingu a elektronickém obchodování na GBSB Global Business School, budou vyzbrojeni nejaktuálnějšími koncepty a technikami digitálního marketingu, které je připraví na vzrušující budoucnost v tomto populárním odvětví.
NOVÝ VÝVOJOVÝ MANAŽER PRODUKTŮ
ONLINE REPUTATION MANAGER (ORM)
MANAŽER E-COMMERCE
ANALYTIK SPOTŘEBITELE/DIGITÁLNÍHO PUBLIKA
MANAŽER DIGITÁLNÍHO MARKETINGU
CRM MANAGER (MANAGEMENT VZTAHŮ SE ZÁKAZNÍKY)
MANAŽER ZNAČKY
MANAŽER OBSAHU
MANAŽER DIGITÁLNÍ KOMUNIKACE A DIGITÁLNÍCH MÉDIÍ
SEO & WEB POSITIONING MANAŽER
ANALYTIK DIGITÁLNÍCH AKTIV
Digitální obchodníci jsou velmi vyhledáváni a stále častěji jsou najatým typem marketingového profesionála.
Galerie
Výsledek programu
Znalost:
- Má komplexní odborné znalosti a rozumí tomu, jak kulturní, ekonomické, politické a technologické rámce ovlivňují postupy řízení a jak je lze efektivně řídit;
- Identifikuje a vyhodnotí teoretické přístupy nezbytné pro plánování a rozhodování v podnikání. Patří mezi ně nápady, které podporují modelování a řízení rozhodnutí v široké škále funkčních oblastí;
- Má příslušné znalosti o organizacích a jejich úloze při uskutečňování udržitelného podnikání v kontextu, ve kterém působí, a jak jsou řízeny v souladu s etickými kodexy a společenskou odpovědností společnosti;
- Má kritické znalosti o řízení kontinuity podnikání, včetně znalostí možných rizik a regulačních prostředí, která mohou ovlivnit obchodní operace;
- Má komplexní znalosti o metodách řízení inovačních procesů a digitálních technologií, které jsou žádané, ao důsledcích digitálních technologií pro jednotlivce a společnosti;
- Identifikuje a vyhodnotí klíčové problémy související se správou lidských prvků při řízení projektů, jako je týmová práce, komunikace, motivace a diverzita;
- Má komplexní a kritické porozumění hlavním aktuálním výzkumným problémům v managementu i v konkrétním odvětví nebo funkční oblasti osobního profesního zájmu;
- Disponuje multidisciplinárními teoretickými a praktickými znalostmi managementu v konkrétním odvětví nebo funkční oblasti osobního a profesního zájmu.
Dovednosti:
- Provádí kritické hodnocení a analýzu podnikatelského prostředí a hlavních koncepcí, struktur a přístupů strategického řízení podniku s neúplnými nebo omezenými informacemi;
- Prokazuje schopnost používat specializované dovednosti k rozhodování a vytváření globálních strategií v různých obchodních operacích, digitální transformaci a financích s cílem přizpůsobit se rychle se měnícímu podnikatelskému prostředí;
- Prokazuje vůdčí schopnosti nezbytné pro posílení, inspiraci a řízení týmů, inovace a kreativní řešení problémů při řízení podniku;
- Rozvíjí nové dovednosti v reakci na vznikající znalosti a techniky v oblasti řízení podniku, včetně digitálních dovedností a používání moderních technologií;
- Rozvíjí schopnost identifikovat a hodnotit rizika související s obchodním, digitálním a finančním prostředím a navrhovat strategie ke zmírnění konkrétních manažerských rizik;
- Monitoruje a udržuje soulad s příslušnými obchodními předpisy a formuluje praktické reakce na právní a externí výzvy související s provozováním podniku;
- Prokázat schopnost používat data odkazující na obchodní analýzy k lepšímu předpovídání a provádění obchodních strategií a operací;
- Prokazuje schopnost používat znalosti a dovednosti managementu k provádění výzkumu v rámci specifického odvětví nebo funkční oblasti osobního profesního zájmu, přičemž bere v úvahu potřebu syntézy, stanovení cílů, metodologického postupu a aplikace strategií;
- Prokázat specializované znalosti managementu, které zahrnují reflexi společenských a etických odpovědností spojených s výkonem manažerské funkce.
Kompetence:
- Prokazuje schopnost reagovat na hlavní politické, ekonomické, sociální a technologické proměnné a formulovat priority a strategie nezbytné k tomu, aby organizace uspěla s ohledem na globální výhled a trendy;
- Řídí obchodní projekty vytvořením globální vize, která zahrnuje každý aspekt rozvoje podnikání a vytváří inovace a kulturní rozmanitost jako výhodu v obchodních kontextech, které jsou složité a nepředvídatelné a vyžadují nové strategické přístupy;
- Je odpovědný za řízení lidí a praktikování řízení se závazkem k demokratickým hodnotám a udržitelnosti a přijímá postupy založené na učení, službách a sociálním začlenění;
- Prokazuje autonomii ve směru osobního rozvoje a celoživotního vzdělávání aplikovatelného na podnikatelské prostředí;
- Vytváří na základě výzkumu diagnostiku problémů v řízení integrací znalostí z nových nebo interdisciplinárních oblastí v řízení a činí úsudky s neúplnými nebo omezenými informacemi;
- Zapojuje se do kritické analýzy v oblasti řízení a prokazuje nezávislé myšlení, hodnocení a řešení problémů podložené argumenty podloženými důkazy;
- Převezměte odpovědnost za přispění k odborným znalostem v managementu nebo v konkrétní průmyslové/funkční oblasti osobního profesního zájmu identifikací existujícího obchodního problému a prováděním původního výzkumu.