Mistrovské kurzy značky
Future London Academy
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
5 hodin
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
GBP 499 / per course *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* 5 hodin inspirativního obsahu, cvičení s interaktivními tabulemi, šablony, seznam četby, certifikát o absolvování programu
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Od strategie značky po Sonic Branding – prozkoumejte, jak přední značky narušují průmysl pomocí nových kanálů a vyvíjejících se technologií. Objevte nejinovativnější přístupy ke strategii značky od světových kreativních a reklamních agentur.
Série Branding Masterclasses speciálně vytvořených pro zkušené profesionály v oblasti brandingu, kreativní a designové ředitele. Od neotřelých přístupů ke strategii značky po zvukový branding, tón hlasu a sociální naslouchání – naučíte se nástroje, rámce a čerstvé případové studie od předních kreativních ředitelů v Londýně.
Kromě prezentací špičkových odborníků na branding budete mít také jedinečnou příležitost nahlédnout do zákulisí nejvlivnějších agentur v Londýně prostřednictvím virtuálních prohlídek kanceláře od řečníků.
360° zkušenost se značkou
Pod vedením průmyslu
Pochopte, jak špičkové designové agentury přistupují k brandingu, jaké frameworky používají a jak pracují s velkými klienty.
Prohlídky virtuální kanceláře
Nejen slyšet, ale vidět, jak kreativní týmy v Londýně fungují. Připravili jsme pro vás speciální návštěvy virtuální kanceláře, abyste si mohli prohlédnout prostor, pocítit atmosféru a načerpat inspiraci od našich řečníků.
Vlastní tempo
Nemusíte se starat o časová pásma nebo pracovní plán. Všechny mistrovské kurzy si můžete užít, jakmile se zaregistrujete. Ať už dáváte přednost tomu, abyste se koukali, nebo si zážitek zachraňovali a sledovali je svým vlastním tempem ve svém vlastním čase – volba je na vás.
Osnovy
Kapitola 1 - Tón hlasu
Charakter: Použití technik psaní scénářů k tomu, aby byl hlas značky použitelný
Masterclass od Kate Magoc, Proto
Proto je poradenská společnost v oblasti inovací a designu, která pomáhá společnostem čelit výpadkům. Ředitelka Verbal Design společnosti Proto, Kate Magoc, se s vámi podělila o to, jak používat archetypy postav a psaní dialogů, abyste pochopili, jak by značka mohla mluvit, a jak přejít od principů hlasu ke copywritingu, aby bylo abstraktní skutečné.
- Objevte způsoby, jak používat jungovské archetypy a další modely archetypů k vytváření postav a hlasových území
- Vyplňte hlasová území verbální inspirací, která by mohla vést k principům a kopírovat inspiraci
- Vytvořte hlasového průvodce, který je autentický a funkční
Kapitola 2 - Typ
Proč psát?
Masterclass od Toma Foleyho a Jamese Fookse-Balea, Monotype
Společnost Fast Company, Monotype, nazvaná „Jedna z nejinovativnějších společností v oblasti designu“ od Fast Company, oživuje značky prostřednictvím typu a technologie, se kterou se spotřebitelé každý den zabývají. Bohaté dědictví společnosti zahrnuje knihovnu, kterou lze vysledovat stovky let zpět, a obsahuje známá písma jako Helvetica, Futura, Times New Roman a další. Společně s jejich týmem se podíváme na to, jakou roli hraje typografie v brandingu. Od vytvoření ikonického a rozpoznatelného vizuálního hlasu až po užitečnost, kterou značky potřebují, aby se vypořádaly s dnešním digitálním světem a do budoucnosti.
- Proč bych se měl zajímat o typ?
- Jak můžete použít písmo ke zlepšení rozlišovací způsobilosti a uznání vaší značky
- Jak můžete použít písmo ke zlepšení funkce a užitečnosti vaší značky nyní i do budoucna
Kapitola 3 - Pohyb
Pohyb jako způsob vyjádření identity značky
Masterclass od Conlana Normingtona, FutureDeluxe
FutureDeluxe je pohybová, designová a digitální kreativní agentura. Produkce jedinečných a inovativních digitálních zážitků s designem od animace a pohyblivé grafiky po interaktivní instalace, design rozhraní a aplikací. Jejich návrhář značky a pohybu Conlan Normington se podělí o svůj proces myšlení, když přistupuje k novému projektu.
- Použití základních principů identity k vytvoření emocionálního zážitku
- Jak nechat prostor pro neočekávané
- Jak napsat slipy, ze kterých se motion designéři zblázní
Kapitola 4 - Zvuk
Síla zvukové značky
Masterclass od Antonia Nardiho, The Sound Agency
The Sound Agency je přední světová společnost specializující se na sound branding, hudbu pro zakázková média a veřejná prostranství, nemluvě o generativních audio instalacích. V této pohlcující relaci se jejich designový ředitel Antonio Nardi podělí o svůj přístup k práci se zvukem a o tom, jak můžeme pomocí síly zvuku zlepšit zážitky z fyzických prostorů.
- Úvod do zvukové značky
- Jak sloučit technologii a tvorbu obsahu pro zážitky na míru
Kapitola 5 - Data
Využití sociální inteligence k získání nových obchodů
Masterclass od Jasmin Fischer, SDÍLEJTE Creative
Prostřednictvím jedinečné kombinace datové vědy a umělé inteligence poskytuje SHARE Creative na míru šité, výrazné zprávy, které osloví přímo vašeho cílového zákazníka. Jasmin Fischer, ředitelka Research + Insights ve společnosti SHARE Creative, se hluboce ponoří do sociálního naslouchání, prodiskutuje, jak mohou data posílit vaši značku, a vysvětlí, proč jde o jeden z nejcennějších zdrojů dat pro odhalování postřehů a přeplňování strategie.
- Jak používat sociální inteligenci
- Jak využít poznatky ze sociálního poslechu ke zvýšení relevance značky
Kapitola 6 - Účel
Navrhování revoluce
Masterclass od Scarlett Montanaro a Myrona Darlingtona, Revolt
Účel, na který se značky konzultačních a aktivistických agentur obracejí, když chtějí změnit svět. Společnost Revolt, která je hrdě certifikována B-Corp, věří, že nejúspěšnější značky zítřka zaujmou stanovisko již dnes. V tomto interaktivním workshopu od kreativních a designových ředitelů Scarlett a Myrona se naučíte, jak začít, označovat a šířit revoluce pro velké globální klienty až po vyzývající nevládní organizace.
- Jak brandovat hnutí pro značky od korporátních až po aktivismus
- Rámec 7 kroků o tom, jak začít a šířit hnutí
- Jak budovat značky, které mění svět
Ohlasy studentů
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MBA v mezinárodním marketingu
- Online
Mistr v brandingu
- São Paulo, Brazílie
Online kurz módní značky a komunikace
- London, Spojené království