Keystone logo
Fundación Universitaria Popayán - Univida

Fundación Universitaria Popayán - Univida

Fundación Universitaria Popayán - Univida

Úvod

Unidad Académica Virtual ya Distancia - UNIVIDA

Educación superior de calidad 100% virtuální

Misión

Integrace a integrace integrálních osob a průměrných základních informací o obecné informovanosti, narušení komunikace a kompromisu v oblasti regionů a životů; sobe la base de una idoneidad professionalional y estrategias pedagógicas que lo garanticen. Proyectarse en acciones institucionales que fortalezcan los processos educativos de la regionón y del país.

Vidění

Univerzální akademická univerzita UNIVIDA de la Fundación Universitaria de Popayán, deberá ser un área reconocida por su desempeño en los campos de la educación virtual ya distancia, y la proyección social, generando programas acorde a las necesidades regionales, nacionales e internac. Většina národních procesů získává základní internacionální otázky, odpovědi na mezinárodní otázky a národní certifikace.

Política de Calidad

Univerzální akademická oblast UNIVIDA, integrace integrálních integrálních osob do osobního a osobního rozvoje TIC a apohyandose humano idioneo, busca la uspokojacción de sus clientes mediante la implementación de un processo efectivo, sujeto a mejora continua, que se iuste a la normatividad jurídica ya estándares internacionales de calidad.
La FUP y UNIVIDA, cumpliendo con el objetivo of ofrecer servicios educats de alta calidad de acuerdo a estándares internacionales, recibió la Certificación ISO 9001: 2008 otorgada por la organizationón internacional Bureau Veritas, el pasado 15 de marzo de 2016.


Více, než jednou potvrdíte, uděláte kompromisy s akademickou komunitou, získáte profesionální proces profesionalizace desek z virtuálních validací a budete mít k dispozici další možnosti, jak kliknout sami.

Objetivos de calidad

  • Certifikát certifikace ISO 9001: 2008 je platný pro Bureau Veritas.
  • Podívejte se na všechny dostupné formáty virtuálních efektů a normálních zákonů.
  • Další aplikace, které pokračují v procesu vytváření virtuálních a stávajících procesů, přispívají a shromažďují se v UNIVIDA.

¿Qué es la educación virtual?

„Virtuální vzdělávání, vzdělávací program“, vzdělávání v lineamech, výběr více formálních programů, jako jsou scénáře, scénáře a přípravy. (…) Desde esta perspectiva, la educación virtual es una acción que busca propiciar espacios de formación, apoyándose en las TIC para instaurar una nueva forma de enseñar y de aprender “. (MUŽI- 2009).

Jedná se o virtuální vzdělávací systém, který nevytváří žádné základní požadavky a nepředstavuje základní požadavky na integraci, střední a střední integraci pedagógiky.

¿Cómo es la metodología de estudio en modalidad virtual?

Metodika implementace UNIVIDA es E-learning, více conocida como Educación Virtual. Jedná se o moderní kambodžský model, moderní moderátor, koordinátor, facilitátor, mediální účast a další más. Hlavní role, hlavní protagonisté stavebních konstrukcí, žádné reakce na přenosy, související s další spoluprací a další významné rysy. Flexibilní výběr různých typů, tradičních a tradičních, průměrných průměrů aprendizací, en este caso, Moodle.

¿Chcete více debo dedicar a un programa virtual?

En la virtualidad se debe dedicar una mountain diaria a cada materia. Se desarrollan dos cursos (materias) durante cinco semanas, para un total de seis asignaturas en 15 semanas, que es la duración de un semestre.

Cada estudiantes responsible de su tiempo, por tanto los cursos estarán availableibles para el momento en que el estudiante desee matricularlos.

¿Cómo se desarrollan los trabajos y highereres?

Existuje mnoho spolupracujících společností, které však mohou mít jednu nezávislou trabajovou závislost, která může mít za následek desarrollar tus actividades de manera autónoma, pues no siempre los estudiantes pueden coincidir en horario. Hrozné embargo, ejercicios como las wikis (sitios web construidos de forma colaborativa) y los foros, donde los estudiantes aportan a un tema de manera asincrónica, es decir, en distintos momentos.

¿Cómo es el processo de evaluación?

Mnoho aktivních hodnocení, výběrů: vyšší, vyšší, nižší, větší, vyšší, vyšší, nižší atd. La asistencia a chaty, účast na foros y los accesos a la plataforma también suman a la calificación del estudiante .

Virtuální hodnocení všech školitelů a jejich konečné hodnocení, složení a spolupráce akademických pracovníků.

Vyšetřování

Vyšetřování UNIVIDA je jedním z hlavních principů interes y desarrollo. Žádná ze společných akademických záležitostí, která by měla mít za následek zlepšení kvality práce, která se bude opakovat a losovat futuros profesionales que con nosotros se forman.

Aktivní zájmy na 2 hlavní směry:

  • La Investigación Formativa: que se desarrolla dentro de los Programas virtuales, así como Traves de semilleros de Investigación en los que Estudiantes y docentes pueden desarrollar Competências y Habilidades investigativas Traves de Diversas actividades complementarias (TALLERES, lúdica, seminarios, atd.).
  • Různé typy průzkumů : hlavní a vzdálené průzkumy, průzkumy, inovace (I+D+I), základní a střední vzdělání TIC. Včetně softwaru a vytváření rekurzivních vzdělávacích programů, jako jsou reflexní prvky, které mohou mít za následek nulové pedagógické efekty.

Místa

  • Popayán, Kolumbie

Otázky