Oficiální mistr ve vzdělávací kvalitě a inovacích
Euroinnova International Online Education
Klíčová informace
Umístění kampusu
Atarfe, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
12 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 6 700 / per course
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Zvyšte zásluhy a body ve stupnicích: opozice, převody, soutěže s tímto oficiálním mistrem online vzdělávání. 100% online a bodujte v soutěžích. Vyměnitelné v opozicích pro učitele, sekundární učitele a inspektory školství.
Obecná charakteristika
Shrnutí profesních příležitostí pro hlavní vzdělávací inovace:
Když Rada Evropy přijme strategii Evropa 2020, formuluje hlavní cíle Evropské unie, s nimiž musí být sladěny všechny vzdělávací politiky členských zemí. Konkrétně ve vztahu ke vzdělávání a odborné přípravě vyniká: Ve vzdělávání: míra předčasného ukončování školní docházky pod 10%; nejméně 40% lidí ve věku 30-34 let musí dokončit studium na terciární úrovni (vysokoškolské vzdělání). Jeden z hlavních pilířů ospravedlnění naléhavé poptávky po školení v oblasti kvality vzdělávání a inovací se skládá z alarmujících údajů o školním neúspěchu ve Španělsku. Španělsko je zemí s nejvyšší mírou předčasných odchodů v EU. Podle údajů ministerstva školství a odborného vzdělávání připravených pomocí vzdělávacích proměnných aktivního průzkumu populace (EPA) Národního statistického ústavu, zveřejněného v letošním roce 2020, školní neúspěch v současné době dosahuje 17,3%. Tato potřeba výrazně snížit školní neúspěšnost na evropské úrovni je prvním stupněm podpory potřeby implementovat tento magisterský program v oblasti kvality a inovací.
Cíle mistrovského inovačního vzdělávání:
Základní kompetence
- Znalost a porozumění, které poskytují základ nebo příležitost pro originalitu při vývoji a / nebo aplikování myšlenek, často v kontextu výzkumu.
- Že studenti mohou uplatnit své znalosti a schopnost řešit problémy v nových nebo neznámém prostředí v širších (či multidisciplinárních) souvislostech týkajících se jejich oboru.
- Studenti jsou schopni integrovat poznatky a zvládnout složitost a formulovat úsudky na základě informací, které byly neúplné nebo omezeno, zahrnuje úvahy o sociálních a etických povinností souvisejících s používáním svých znalostí a soudy.
- Žáci umí jasným a jednoznačným způsobem sdělit své závěry a znalosti a konečné důvody, které je podporují specializovaným a nespecifickým divákům.
- Že studenti disponují schopnostmi učení, které jim umožňují pokračovat ve studiu způsobem, který bude z velké části řízen sám nebo autonomně.
obecné dovednosti
- Navrhovat a organizovat činnosti a úkoly managementu kvality a inovací ve vzdělávacích institucích.
- Přizpůsobit a začlenit používání nových technologií pro hodnocení a řízení kvality ve vzdělávacích centrech.
- Oceňovat a podporovat týmovou a interdisciplinární práci ve vzdělávacích kontextech.
- Plánujte a směrujte inovační a vzdělávací procesy.
- Jasně sdělujte znalosti a závěry v oblasti kvality vzdělávání a inovací.
- Vyjádřit pozitivní přístup k inovacím a hodnocení kvality jako prostředku neustálého zlepšování vzdělávání.
specifické dovednosti
- Syntetizujte různé modely řízení pro kvalitu ve vzdělávání.
- Definujte a použijte systémy indikátorů pro hodnocení kvality vzdělávacích politik, systémů a projektů.
- Flexibilně, efektivně a spravedlivě analyzujte, interpretujte a aplikujte pokyny a předpisy pro kvalitu vzdělávání a inovace.
- Navrhování systémů pro diagnostiku, monitorování a hodnocení kvality vzdělávacích institucí.
- Porovnávejte a posuzujte základy, které definují a ospravedlňují inovace ve vzdělávání.
- Definujte didaktické inovační strategie, které mohou řídit a vyhodnocovat efektivní model výuky v různých oblastech kurikula.
- Aplikovat přísné a pokročilé metodiky, techniky, nástroje a postupy pro inovace, hodnocení a řízení kvality ve vzdělávacích centrech.
- Používejte hry a digitální zdroje jako součást programu pro inovace ve vzdělávání.
- Sestavte různé pracovní nástroje pro vzdělávací inovace.
- Analyzujte politiky inovace vzdělávání v autonomní, španělské a evropské oblasti.
- Analyzujte data získaná vyšetřováním a proveďte kritickou interpretaci výsledku.
- Rozvíjet pokročilý vědecký výzkum v oblasti kvality vzdělávání a inovací za účelem neustálého zlepšování vzdělávacích institucí.
- Na pokročilé úrovni rozlišujte mezi různými výzkumnými metodami a vyberte nejvhodnější pro dosažení cílů různých výzkumů v oblasti kvality vzdělávání a inovací.
- Připravte projekty a zprávy o výzkumu, inovacích a změnách za účelem zlepšení kvality vzdělávacích center.
- Plánujte a organizujte programy pro inovace ve vzdělávání.
- Aplikujte znalosti získané v magisterském studiu k rozvoji, odhalení a obhajobě díla v oblasti kvality vzdělávání nebo inovací.
Profesionální příležitosti pro mistrovskou inovaci:
Tento magistr v oblasti kvality a inovací ve vzdělávání vám umožní pracovat jako specialista na kvalitu vzdělávání a inovace a jako: - koordinátor a poradce v oblasti vzdělávacích politik. - Ředitel, koordinátor nebo manažer vzdělávacích programů a kurzů. - Hodnotitel vzdělávacích programů a politik. - Hodnotitel vzdělávacích inovačních programů ve veřejných nebo soukromých organizacích. - Koordinátor a učitel vzdělávacích inovačních programů v kurzech a předmětech v jakékoli vzdělávací fázi. - Technik kvality ve vzdělávání v agenturách kvality, jednotkách kvality vzdělávacích organizací nebo ministerstev.
Na co vás mistr vzdělávacích inovací připravuje:
Univerzitní magisterský titul v oblasti kvality vzdělávání a inovací školí studenty pro implementaci, rozvoj a hodnocení programů kvality vzdělávání a inovací v procesech výuky a učení. Poskytuje dostatečné kapacity, dovednosti a postoje, aby poradil organizacím s implementací programů kvality vzdělávání a inovací a pro výuku těchto předmětů, a také hodnotit programy již implementované ve vzdělávacích subjektech. Student získá magisterský titul z kvality vzdělávání a inovací na univerzitě Antonia de Nebrija se 60 kredity ECTS. Tento vysokoškolský magisterský titul v oblasti kvality vzdělávání a inovací je ověřením programu ANECA.
Kdo je hlavní vzdělávací inovací zaměřenou na:
Zájemci o studium a získání titulu vysokoškolského magisterského titulu v oblasti kvality vzdělávání a inovací na univerzitě Antonia de Nebrija musí splňovat požadavky platné legislativy, přičemž vstupní profil je profil absolventa vysoké školy nebo jeho ekvivalentu (absolventi nebo absolventi) , ve výuce, pedagogice, psychologii (se zmínkou nebo specializací ve vzdělávání) nebo psychopedagogice. Podobně, vzhledem k průřezové povaze programu, ti studenti, kteří ukončili magisterské studium učitelství pro ESO a maturitu, FP a výuku jazyků nebo jsou držiteli certifikátu pedagogické způsobilosti (CAP), stejně jako další absolventi a Absolventi vysokých škol, kteří vyučují profesionály nebo pracují jako profesoři ve vzdělávacích institucích, na obchodních školách nebo na univerzitách (včetně doktorandů v univerzitním sektoru).