Keystone logo
Euroinnova International Online Education OFICIÁLNÍ MISTR V RANÉ PÉČI
Euroinnova International Online Education

OFICIÁLNÍ MISTR V RANÉ PÉČI

Atarfe, Španělsko

12 Months

Španělština

Plný úvazek

Request application deadline

Request earliest startdate

EUR 6 700 / per course

Dálkové studium

Úvod

Zaregistrujte se u našeho oficiálního mistra na univerzitě Antonia De Nebrije a rozšiřte své příležitosti najít si práci a také zvyšte zásluhy a body ve stupnicích pro opozice, převody a soutěže s tímto oficiálním mistrem online vzdělávání. Nečekejte déle, vyžádejte si informace. 100% online a skórujte v opozicích.

Obecná charakteristika

Shrnutí profesionálních odchodů z oficiální mistrovské rané péče:

Raná péče je definována jako soubor intervencí zaměřených na studentskou populaci, jejich rodinu a jejich prostředí, jejichž cílem je reagovat co nejrychleji na přechodné nebo trvalé potřeby dětí s vývojovými poruchami nebo jim hrozí jejich utrpení. , jak je uvedeno v Bílé knize o rané péči, kterou připravila Královská rada pro zdravotně postižené ministerstva práce a sociálních věcí. Tato Bílá kniha o včasné pozornosti vyšla poprvé v roce 2 000 a vyžadovala přípravu 3 vydání a distribuci 8500 výtisků, což je znakem vysoké poptávky, která v této oblasti dnes existuje. Údaje zahrnuté v této zprávě byly získány ze 3. vydání Bílé knihy o rané péči v roce 2005.

Cíle oficiální rané péče mistra:

Základní kompetence

  • Mít a rozumět znalostem, které poskytují základ nebo příležitost být originální ve vývoji a / nebo aplikaci myšlenek, často v kontextu výzkumu.
  • Že studenti vědí, jak aplikovat získané znalosti a jejich schopnost řešit problémy v nových nebo málo známých prostředích v širších (nebo multidisciplinárních) kontextech souvisejících s jejich studijní oblastí.
  • Že studenti jsou schopni integrovat znalosti a čelit složitosti formulování úsudků na základě informací, které, protože jsou neúplné nebo omezené, zahrnují úvahy o sociálních a etických povinnostech spojených s aplikací jejich znalostí a úsudků.
  • Že studenti vědí, jak sdělit své závěry a znalosti a hlavní důvody, které je podporují, specializovanému i nespecializovanému publiku jasným a jednoznačným způsobem.
  • Že studenti disponují schopnostmi učení, které jim umožňují pokračovat ve studiu způsobem, který bude z velké části řízen sám nebo autonomně.

obecné dovednosti

  • Integrovat stávající modely rané péče do vzdělávacího kontextu.
  • Vytvořit nástroje hodnocení a intervence v rané péči.
  • Začlenit rodinu do práce rané péče.
  • Organizujte ranou péči v multidisciplinárním týmu.
  • Plánujte návrh a organizaci rané péče ve vzdělávacím kontextu.

specifické dovednosti

  • Syntetizovat současné systémy a modely rané péče ve vzdělávacím kontextu.
  • Shromažďujte a kriticky a autonomně shromažďujte informace vědecké povahy ve vztahu k rané péči a návrhu účinných intervencí.
  • Vztahujte charakteristiky dětských poruch k procesu hodnocení a intervence v rané péči.
  • Formulovat kritéria pro aplikaci postupů rané péče.
  • Zavést hodnotící a diagnostické postupy pro ranou péči.
  • Navrhněte metody a nástroje pro intervenci včasné intervence.
  • Pro práci v péči o rané dětství použijte specifické techniky hodnocení rodinného prostředí.
  • Návrh, založený na empirických datech, plánech vedení a poradenství pro ranou péči v rodinném prostředí.
  • Naplánujte konkrétní strategie včasné intervence pro poruchy autistického spektra.
  • Strukturujte a koordinujte práci rané péče v multidisciplinárním týmu.
  • Plánujte a organizujte evaluační a intervenční programy ve vzdělávacím kontextu.
  • Aplikujte znalosti získané v magisterském studiu na rozvoj, odhalení a obhájení zaměstnání v oblasti rané péče.

Profesní příležitosti oficiální včasné pozornosti mistra:

Tento magisterský titul v oboru rané péče vám umožňuje pracovat jako specialista na ranou péči v: Střediscích a službách rané péče a intervence v oblasti dětí, veřejných, koordinovaných, sociálních iniciativách a / nebo soukromých. Vzdělávací centra pro kojenecké a primární vzdělávání a střediska speciálního vzdělávání. Komunitní, specifické a specializované sociální služby. Organizace a instituce zaměřené na rané dětství. Psychopedagogická centra a skříně. Centra neuropsychologie, fyzioterapie nebo logopedie specializovaná na rané dětství. Poradenské služby do center a služby zaměřené na rané dětství. Střediska speciálního vzdělávání Školy s dětskými učebnami Psychoedukační skříně Neonatologické jednotky v nemocničních centrech Dětské jednotky ve zdravotních střediscích Dětská rehabilitační centra Centra hry Školky Autonomní práce.

Na co vás oficiální mistr rané péče připravuje:

Univerzitní magisterský titul v oboru včasné intervence umožňuje studentům vyhodnotit děti, které vykazují změny ve svém vývoji, aby zjistili, zda jsou kandidáty na program včasné intervence. Rovněž budou vyškoleni k rozvoji programu rané péče na základě vývojového deficitu prezentovaného dítětem. Studenti budou mít dovednosti pracovat integrované v multidisciplinárním týmu a budou brát jako referenci rodinné prostředí dítěte. Student získá magisterský titul v péči o rané dětství na univerzitě Antonia de Nebrija se 60 kredity ECTS. Tento vysokoškolský magisterský titul v rané péči je programem čekajícím na ověření ANECA.

Kdo je oficiální hlavní ranou péčí zaměřenou na:

Zájemci o studium a získání titulu vysokoškolského magisterského titulu v oboru péče o předškolní věk na univerzitě Antonia de Nebrija musí splňovat požadavky platné legislativy, přičemž vstupním profilem je absolvent vysoké školy nebo jeho ekvivalent (absolventi nebo absolventi), ve výuce, pedagogice, psychologii (se zmínkou nebo specializací ve vzdělávání) nebo psychopedagogice. Podobně, vzhledem k průřezové povaze programu, ti studenti, kteří ukončili magisterské studium učitelství pro ESO a maturitu, FP a výuku jazyků nebo jsou držiteli certifikátu pedagogické způsobilosti (CAP), stejně jako další absolventi a Absolventi vysokých škol, kteří vyučují profesionály nebo pracují jako profesoři ve vzdělávacích institucích, na obchodních školách nebo na univerzitách (včetně doktorandů v univerzitním sektoru).

O Škole

Otázky