
Magistr in
Online Master v digitálním marketingu a řízení příjmů
Euroaula Barcelona

Klíčová informace
Umístění kampusu
Barcelona, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 3 800 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* 3 800 € v jedné splátce nebo 4 050 € ve dvou splátkách
Úvod
V oblastech digitálního marketingu a e-commerce potřebují společnosti zvýšit viditelnost a proslulost svých webových stránek, zlepšit jejich umístění, optimalizovat svou přítomnost na sociálních sítích a řídit elektronický obchod, aby zajistily úspěch na trhu. Profesionálové v odvětví cestovního ruchu se musí specializovat na nové modely řízení. Hotely a další turistické společnosti, jako jsou letecké společnosti a cestovní kanceláře, stále více požadují profily odborných manažerů v oblasti příjmů a marketingu, které jim pomohou maximalizovat jejich příjmy. Naučte se prodávat ideální produkt správnému zákazníkovi ve správný čas a za optimální cenu s Master in Revenue Management.
Co je to Revenue Management?
Správa výnosů, známá také jako správa výnosů, je technika správy nástrojů pro stanovení cen, správu rezervací a uzavírání prodejů. Ačkoli se objevil jako nástroj pro řízení leteckých společností v 60. letech 20. století, dnes je pro hotely nezbytný.
Správa příjmů a digitální marketing se staly nepostradatelnými nástroji pro každodenní správu. Ekonomická nejistota, rozdíly v poptávce, pokles cen nebo nárůst prodejních kanálů, mimo jiné příčiny; Společnosti stále více potřebují pevnou strategii marketingu a správy příjmů, která zabrání ztrátě obchodních příležitostí.
Dvojitý stupeň
University of Girona: Titul udělený University of Girona je její vlastní titul vydaný Fundación Universitat de Girona, který je plně uznáván.
Vlastní titul Euroaula Master: Titul udělovaný EUROAULA, Barcelona University School, je vlastním titulem. V EUROAULA již více než 30 let školíme budoucí profesionály v cestovním ruchu.
Charakteristika programu
Praktická aplikace
Získat technické znalosti, aby bylo možné úspěšně pracovat v oblasti digitálního marketingu a správy příjmů.
Klíčové nástroje a trendy
Hluboko poznejte klíčové a digitální nástroje digitálního marketingu, správy výnosů a výnosů.
Specifické znalosti
Získejte skutečnou a aktuální vizi digitálního marketingu a správy příjmů díky našim pedagogickým pracovníkům složeným z odborníků z oblasti cestovního ruchu.
Skutečná obchodní perspektiva
Prakticky přizpůsobit metody, dovednosti a strategickou vizi nezbytnou pro profesionální řízení příjmů.
strategický plán
Vypracování strategického obchodního plánu a identifikace a vyhodnocení nových nástrojů.
Final mistr Project
Navrhnout a vyvinout závěrečný magisterský projekt, ve kterém bude student odrážet znalosti získané během programu a jeho praktické použití.