Keystone logo
EUDE, Escuela Europea de Dirección De Empresas Magistr v mezinárodním obchodu a strategickém managementu
EUDE, Escuela Europea de Dirección De Empresas

Magistr v mezinárodním obchodu a strategickém managementu

1 Years

Španělština

Plný úvazek, Poloviční úvazek

Request application deadline

Request earliest startdate

Request tuition fees

Dálkové studium

Úvod

Master in International Trade and Strategic Management si klade za cíl poskytnout studentovi eminentně praktickou vizi potřeb společnosti k internacionalizaci jejího trhu.

Díky internetu je globalizace trhu stále důležitější skutečností. Na obchodní úrovni to byla příležitost nejen pro velké nadnárodní společnosti, ale také pro organizace, které se správnými odborníky usilují o krátkodobý přístup na mezinárodní trhy.

Aby toho bylo dosaženo, je životně důležité mít potřebné znalosti v záležitostech, jako jsou: mezinárodní smluvní modely a daně, které udržují; Logistika a doprava v mezinárodním měřítku, elektronický obchod a nové technologie 2.0 nebo marketingové plány aplikované na zahraniční trh.

Certifikovaná akademická kvalita

Hlavní nezávislí národní a mezinárodní certifikátoři certifikují akademickou a institucionální kvalitu EUDE Business School.

Pořadí

EUDE Business School je uznávána jako jedna z nejvýznamnějších obchodních škol v mezinárodním měřítku tak prestižními médii, jako jsou Financial Times a hlavní mezinárodní žebříčky. Tito podporují a EUDE na přední pozice v postgraduálním vzdělávání.

Forbes

EUDE byla vybrána globálním referenčním médiem v oblasti obchodu a financí. Aliance budoucnosti pro další světové lídry.

Žebříček FSO

EUDE MBA je uznáván jako jeden z nejlepších ve španělsky mluvícím žebříčku (FSO) na evropské úrovni.

Finanční časy

EUDE online MBA EUDE považována za jednu z nejlepších na světě.

Hamilton Global Intelligence

EUDE považovala nezávislá poradenská společnost Hamilton za jednu z nejlepších španělsky mluvících obchodních škol.

Kompetence a profesní příležitosti mistra v mezinárodním obchodu a strategickém řízení

Po dokončení magisterského studia student:

  • Budete schopni převzít odpovědnost za strategická rozhodnutí přijatá v procesu internacionalizace.
  • Znáte postupy analýzy obchodních příležitostí.
  • Stanoví a bude kontrolovat klíčové finanční a právní prvky společnosti.
  • Budete optimálně řídit pracovní týmy v jejich různých oblastech.
  • Bude analyzovat, zavádět a uplatňovat různé marketingové strategie a politiky přizpůsobené zahraničnímu trhu.
  • Vyvíjejte a implementujte efektivní komunikační plány v organizacích.
  • Usnadní aplikaci nových technologií ve firmách.
  • Seznámíte se s globálními globalizačními procesy mezinárodního obchodu a ekonomiky.
  • Budete připraveni pracovat v mezinárodním oddělení společnosti nebo organizace.
  • Budete mít vizi, znalosti a dovednosti potřebné k řízení a řízení obchodu na mezinárodních trzích a organizaci operací s nimi spojených.
  • Bude analyzovat různé oblasti podnikání, které přímo a globálně ovlivňují mezinárodní obchod.
  • Naučíte se praktické nástroje k plnění úkolů řízení souvisejících s mezinárodním obchodem a investicemi.
  • Profesionálům to umožní aktualizovat a rozšířit své znalosti.

Program a agenda mistra v mezinárodním obchodu a strategickém řízení

  1. Vedení a organizace společnosti
  2. Strategie společnosti
  3. Finanční řízení
  4. Účinnost směrnice
  5. Marketing, obchodní management, elektronický obchod
  6. Management pro internacionalizaci společnosti
  7. Společnost před exportem
  8. Výběr a výzkum zahraničních trhů
  9. Mezinárodní nábor
  10. Logistika a mezinárodní nákladní doprava
  11. Financování mezinárodních operací
  12. Projekt magisterské práce

Metodika magistra v mezinárodním obchodu a strategickém řízení

Metodika práce vyvinutá na EUDE Business School, která je aplikována v našem magisterském oboru mezinárodní obchod a strategické řízení, je založena na metodě Case. Eminentně praktické školení je nejlepším základem pro studenta získat znalosti, dovednosti a zkušenosti, které společnost potřebuje. Případy rozvinuté v každé oblasti znalostí jsou příběhy úspěchů, které studentovi nabízejí široký prostor pro analýzu a diskusi.

Třída s malými skupinami nebo EUDE , přední evropská platforma, budou nejvhodnějšími fóry pro studenty, aby mohli sdílet své názory a úvahy o každém dokumentu.

Studijní program byl připraven pod dohledem a radami předních společností v tomto odvětví a fakulty složené z vedoucích pracovníků a bývalých ředitelů nadnárodních a národních společností (Telefónica, Deloitte, DHL, Inchaersa, Geindesa, Debebé nebo Drommer Consulting ).

Na konci programu student odevzdá a obhájí svůj Závěrečný magisterský projekt *. PFM * je obchodní plán, skutečný nebo simulovaný, ve kterém musí student aplikovat všechny získané znalosti a nástroje.

Po celou dobu trvání programu bude mít student personalizovaného lektora a nepřetržitou zpětnou vazbu od učitelů, což mu umožní vždy znát jeho body zlepšování a silné stránky.

* PFM bude povinné pro studenty v režimu face-to-face. Zbývající podmínky jsou z tohoto požadavku vyjmuty, s výjimkou těch studentů, kteří si zvolili magisterského přístupu k oficiálnímu titulu.

O Škole

Otázky