Postgraduální studium obchodu a digitálního marketingu pro módu a krásu
ESPM – Brasil
Klíčová informace
Umístění kampusu
São Paulo, Brazílie
Jazyky
Portugalština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
3 semesters
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
BRL 517 / per month *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* až 35 splátek 517,84 BRL + 1 splátka 570,19 BRL
Úvod
Během tohoto postgraduálního studia budou studenti připraveni:
- Poznejte a řiďte módní a kosmetické podniky v digitálním prostředí.
- Podporujte zájem o inovace a nové příležitosti, kromě rozšiřování teoretických znalostí o digitální správě, se zaměřením na splnění aktuálních požadavků trhu.
- Působit na trhu módy a digitální krásy prostřednictvím rovnováhy mezi teoretickými základy, případovými studiemi a tržními praktikami.
Galerie
Ideální studenti
pro koho je určena
- Profesionálové z nejrůznějších segmentů módy, krásy nebo příbuzných oblastí.
- Profesionálové, kteří pracují v oblastech tvorby, vývoje produktů, plánování, marketingu, brandingu, market intelligence, CRM, zákaznických služeb, maloobchodu, velkoobchodu, e-commerce; výzkum a analytika: konzultanti a podnikatelé, kteří chtějí zlepšit své chápání digitální správy módy a krásy.
- Čerství absolventi v jakékoli oblasti znalostí a podnikatelé, kteří pracují nebo potřebují prohloubit své znalosti v oblasti marketingu s cílem rozšířit své obzory v digitálním provozu módních a kosmetických podniků.
- Profesionálové zajímající se o trhy módy a krásy a jejich aplikace v digitálním prostředí.
Osnovy
co se naučíš
Program kurzu má složení, které odráží zkušenosti ESPM se školením marketingových profesionálů.
Obchodní kompetence
- Analýza prostředí a strategií
- Lidský faktor
- Základy marketingu
- Základy financí
Digitální marketing pro módu a krásu
- Správa značky módy a krásy
- Sociální sítě v módě a kráse: strategie, řízení a analýza
- Plánování obsahu v módě a kráse
- Produktová strategie pro módu a krásu
- Cenová strategie v oblasti módy a krásy
- Digitální vícekanálová strategie pro módu a krásu
- Digitální operace a zkušenosti pro módu a krásu
- Online mediální a obsahový marketing v oblasti módy a krásy
- Móda a krása Digitální obchodní strategické plánování
- Dokončení kurzu (TCC)*
*Na konci kurzu budou studenti prezentovat závěrečnou práci kurzu (TCC) osobně porotě profesorů. Prezentace se koná na jedné z jednotek ESPM, v São Paulu, Rio de Janeiru nebo Porto Alegre.