Mistr v politické komunikaci a společnosti
ESPM – Brasil
Klíčová informace
Umístění kampusu
São Paulo, Brazílie
Jazyky
Portugalština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
3 semesters
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
BRL 564 / per month *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* až 35 splátek 564,11 BRL + 1 splátka 621,19 BRL
Úvod
Během tohoto magisterského studia budou studenti připraveni:
- Vyhodnoťte scénáře, diskutujte o některých nejdůležitějších tématech současné společnosti s cílem porozumět jejím hlavním charakteristikám a debatám v módě;
- Porozumět konceptům a osvědčeným postupům politické komunikace, znát jejich platformy, techniky a způsoby jednání, efektivně je provádět a vytvářet strategie, které vytvářejí relevantní a pozitivní vztahy s jejich publikem;
- Aplikovat naučené v reálných situacích, nastínit metody a využívat nastudovaný obsah v pracovních požadavcích.
V prostředí spolupráce a výměny budou profesoři a studenti sdílet znalosti a zkušenosti, aby si každý osvojil dovednosti, které lze v dané oblasti uplatnit; Cílem modulů je rozvinout studenta, aby v reálném životě jednal sebevědomě.
Ideální studenti
pro koho je určena
- Zodpovědný za komunikaci (a marketing) poslanců, starostů a guvernérů ve funkci, kteří se potřebují vypořádat s problémy budování image a zajistit relevantní dialog s obyvatelstvem.
- Profesionálové, kteří pracují s digitálními médii a chtějí se hlouběji ponořit do technik (i offline) komunikace a marketingu v sociopolitickém kontextu.
- Konzultanti, mezi jinými odborníky na volební kampaně, hledající asertivitu a profesionalizaci strategií používaných ve volebním klání s cílem získat kapacitu pro analýzu, hodnocení scénářů, plánování a implementaci.
- Agentury, poradenství v oblasti komunikace a public relations, poradenské společnosti, které potřebují vyškolit své odborníky v oblasti politické komunikace.
- Profesionálové v oblasti komunikace, reklamy a marketingu, kteří pracují v komerčním kontextu, ale chtějí získat nové znalosti a dovednosti, aby rozšířili své příležitosti na trhu a také se intelektuálně obohatili.
- Sociální a političtí vůdci, poradci, kteří se snaží rozšířit své schopnosti pro porozumění společnosti a komunikaci s různými zainteresovanými stranami.
Osnovy
co se naučíš
Disciplíny budou vedeny profesory se zkušenostmi v dané oblasti, kteří dominují teoreticko-metodologickému rámci svých témat. Budou prezentovat obsah živě prostřednictvím webové konference, přinášející interakci se studenty, bibliografické odkazy, případové studie a relevantní koncepty.
- Integrace disciplíny
- Marketing a politická komunikace: Úvod a koncepty
- Komunikace a veřejná sféra: Habermasovský model a výzvy současné doby
- Diferenciace v sociálních sítích: strategie, kontexty, analýza a obsah
- Big Data a CRM
- Voličské chování v současné společnosti
- Analýza a konstrukce diskurzu
- Volební kampaň – komunikace a marketing
- Televize, rozhlas a tisk
- Metody kvalitativního výzkumu
- Vyprávění příběhů, transmediální vyprávění a konstrukce politických značek
- Demografická sociální analýza brazilské společnosti
- Demokratická kultura, média a veřejné mínění
- Dokončení kurzu (TCC) *
*Na konci kurzu budou studenti prezentovat závěrečnou práci kurzu (TCC) osobně porotě profesorů. Prezentace se koná na jedné z jednotek ESPM, v São Paulu, Rio de Janeiru nebo Porto Alegre.
Výsledek programu
profil absolventů
Očekává se, že absolventi magistra politické komunikace a společnosti budou mít následující kvalifikace:
- Vnímat a aplikovat osvědčené postupy politické komunikace a marketingu, přemýšlet o strategiích, analýzách a vhodných nástrojích, které generují výsledky.
- Diskutujte a analyzujte některé z hlavních charakteristik současné společnosti.
- Vytvářejte a veďte angažované týmy, které hledají výsledky a jednají s vážností a horlivostí v různých oblastech marketingu a politické komunikace.
- Rozhodujte se pomocí analytických metod a důležitých teoretických odkazů.