Master Strategic Management of UX Design
ESPM – Brasil
Klíčová informace
Umístění kampusu
São Paulo, Brazílie
Jazyky
Portugalština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
4 semesters
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
BRL 665 / per month *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* až 35 splátek 665,41 BRL + 1 splátka 732,69 BRL
Úvod
Strategický management Master v UX Design s cílem zlepšit strategické uplatnění rozsahu práce UX Design při vývoji a správě digitálních produktů, program podporuje a poskytuje vypracování a aplikaci nástrojů a metodologií v reálných případech a situacích. . V prostředí spolupráce, s vedením a mentoringem si studenti upevňují své znalosti prostřednictvím návrhu a strategického rozvoje kompletního plánování UX nebo studie/mapování UX Research, prováděné v závěrečném projektu kurzu, jehož účel může dozrát v průběhu kurzu. .
Přijímací řízení
Osnovy
co se naučíš
Kurz bude vytvořen ve formátu distančního vzdělávání, ve kterém jsou online kurzy vedeny živě. V těchto životech budou mít studenti příležitost komunikovat s učiteli a ostatními studenty v dynamickém a interaktivním prostředí.
Kurz je rozdělen do modulů a ty povedou profesoři s bohatými odbornými a akademickými zkušenostmi za použití různých aktivních metod, jako je projekt, problémová situace, terénní výzkum, případy atd., vždy podložené aktuálními texty a bibliografickými údaji.
- Integrace disciplíny
- Moderní marketingové koncepty
- Porozumění spotřebiteli a image značky
- Vlastní kapitál značky
- Trendy spotřeby
- Vizuální prvky značky
- Shopologie
- Digitální branding
- Licencování značky
- Právní aspekty brandingu
- Finanční ohodnocení značek
- Zkušenosti se značkou
- B2B branding
- Osobnost značky a vyprávění příběhů
- Branding pro luxusní trhy
- Práce na dokončení kurzu (TCC)
*Na konci kurzu budou studenti prezentovat závěrečnou práci kurzu (TCC) osobně porotě profesorů. Prezentace se koná na jedné z jednotek ESPM, v São Paulu, Rio de Janeiru nebo Porto Alegre.
Galerie
Ideální studenti
profil absolventů
Student, který absolvuje Master in Branding, bude schopen porozumět tomu, jak se buduje a řídí vysoce hodnotná značka, a vypracuje plán značky, čímž vytvoří úplného profesionála ve své oblasti odborných znalostí s dovednostmi, které zahrnují:
- Chápejte značku jako nesmírně důležitý zdroj pro vaše podnikání a že se neomezuje pouze na symbol nebo název.
- Rozvíjejte digitální značku zvýšením zapojení značky prostřednictvím sociálních médií.
- Zahrňte poznatky z výzkumu chování spotřebitelů do rozvoje strategie značky.
- Pochopte, jak používat vizuální prvky značky, jako je typografie a barvy, při rozvoji identity značky.
- Umožněte profesionálům v oblasti designu porozumět síle správy značky přinášet řešení a výsledky společnostem.
- Zvládnout základní právní problematiku autorského práva, duševního vlastnictví, registrace a právní ochrany značky.
pro koho je určena
- Marketingoví odborníci nebo jiné oblasti, které potřebují využít své podnikání.
- Marketing a Brand manažeři, kteří potřebují rozvíjet své značky.
- Podnikatelé, kteří chtějí budovat značky.
- Návrháři, kteří chtějí rozvíjet své dovednosti v oblasti řízení značky.
- Lidé se zájmem učit se a rozvíjet své dovednosti v oblasti řízení značky a spotřebitelského chování.