Master in Digital Business Management, BI a Artificial Intelligence
ESPM – Brasil
Klíčová informace
Umístění kampusu
São Paulo, Brazílie
Jazyky
Portugalština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
3 semesters
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
BRL 608 / per month *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* až 35 splátek 608,78 BRL + 1 splátka 670,18 BRL
Úvod
Master in Digital Business Management, BI a Artificial Intelligence si klade za cíl zlepšit čtení stále více konkurenčního podnikatelského prostředí, program je založen na metodologii, která vyžaduje, aby účastníci připravili a uplatňovali strategická opatření pro digitální médium, které se spojuje s obchodní strategií. V prostředí spolupráce budou účastníci plánovat akce a projekt dokončení kurzu.
Galerie
Ideální studenti
profil absolventů
Očekává se, že absolventi magisterského studia v oboru Management digitálních médií, Business Intelligence a Artificial Intelligence budou mít následující kvalifikaci:
- Rozvíjet strategické akce zaměřené na řízení výsledků v digitálním prostředí.
- Rozhodujte se pomocí analytických metod, které podporují konkurenceschopnost firem.
- Formovat, rozvíjet a vést vysoce výkonné týmy.
- Vědět, jak zvládat protichůdné požadavky.
pro koho je určena
- Senior analytici, koordinátoři a lídři s potenciálem zastávat manažerské pozice.
- Poradci a živnostníci, kteří v oblasti působí a chtějí se zdokonalit, aby sloužili středním a velkým firmám.
- Firmy, reklamní a komunikační agentury, které potřebují trénovat své vedení.
- Koordinátoři a manažeři různých obchodních segmentů.
Přijímací řízení
Osnovy
co se naučíš
Předměty kurzu jsou podporovány lekcemi webových konferencí vedenými profesory s rozsáhlými odbornými a akademickými zkušenostmi v daném tématu, texty, aktuální bibliografická označení a nahrané hodiny. Dynamika, případy a kritické analýzy jsou nedílnou součástí aktivit v průběhu kurzu a podporují participativní učení.
- Integrace disciplíny
Centrum řízení a strategie
- Strategický marketing
- Finance aplikované na marketing
- Vedení a strategické řízení lidí
- Designové myšlení a nové obchodní modely
BI a Centrum umělé inteligence
- Data Science & Business Intelligence
- Statistiky spotřebitelů
- Digitální analytika
- Kvantitativní metody aplikované na marketing
- Základy umělé inteligence
- Strojové učení aplikované na marketing
Jádro digitální správy
- Základy marketingu
- Digitální platformy a technologie
- Obchodní zkušenosti
- Strategie sociálních médií
- Martech a programová reklama
- Marketing ve vyhledávačích
Aplikovaný projekt dokončení
Skládá se z kontrolované přípravy aplikovaného projektu pro plánování digitální komunikace a business intelligence s ohledem na praktickou aplikaci teoretických odkazů, konceptů a metodologií probraných v průběhu kurzu. Projekt je monitorován supervizorem, který bude působit jako facilitátor jeho vývoje a po dokončení bude předložen k posouzení osobnímu panelu.
*Na konci kurzu budou studenti prezentovat závěrečnou práci kurzu (TCC) osobně porotě profesorů. Prezentace se koná na jedné z jednotek ESPM, v São Paulu, Rio de Janeiru nebo Porto Alegre.