Online certifikát v produktové strategii
Emeritus Institute of Management
Klíčová informace
Umístění kampusu
Online
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
2 months
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
USD 2 600
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Produktová strategie jako základ obchodního růstu
Každá společnost, která vidí technologii jako konkurenční diferenciátor, potřebuje produktovou strategii. A každý, kdo se dotkne produktu uvnitř organizace, přímo přispívá k jeho úspěchu nebo neúspěchu. Komplexní produktová strategie zahrnuje zapojení všech zúčastněných stran do ekosystému. Pro ty, kteří se podílejí na vývoji nebo poskytování produktové strategie - od kolébky po hrob - vytvoříte myšlení, které ukotví produktovou strategii jako růst. Pathway
Ať už hledáte růst spuštěním nových produktů a služeb, nebo potřebujete spravovat životní cyklus stávajících, program Produktová strategie nabízí přístupy, které dnes používá mnoho špičkových technologicky řízených společností na světě.
Ideální studenti
Pro koho je tento program určen?
- Obchodní manažeři a lídři, kteří jsou materiálně zapojeni v kterémkoli okamžiku životního cyklu produktu, od kolébky až po hrob
- Ti, kteří mohou být přímo zodpovědní za produktovou nebo portfoliovou strategii nebo kteří hrají nepřímou roli, například v prodeji, marketingu, provozu, financích nebo výzkumu a vývoji
- Profesionálové ve společnostech, kteří se zaměřují na používání technologie jako konkurenčního odlišovače, i když váš vertikální trh není „tech“
- Odborníci, kteří chtějí převzít formálnější roli v oblasti řízení produktů
Účastníci pocházejí z celé řady průmyslových odvětví, mezi něž patří:
- Pure-hrát technologie společnosti včetně softwaru, hardware, elektronika, síťování, a e-komerce
- Společnosti vyrábějící průmyslové produkty včetně zboží dlouhodobé spotřeby, lékařského vybavení a zařízení, automobilového průmyslu, stavebnictví a zemědělství
- Tech-intenzivní služby firmy jako bankovnictví / fintech, advokátní kanceláře, IT služby a poradenství
Výsledek programu
Key Takeaways
- Analyzujte příležitosti k novým produktům a dosáhněte efektivně závěrů typu „go“ nebo „no-go“.
- Zhodnoťte výhody a nevýhody různých obchodních modelů včetně SaaS a přepněte se na jiný obchodní model, když váš současný nepřináší růst
- Vytvořte strategii uvedení na trh pomocí 7-Elements Framework
- Vytvářejte persony kupujících, umísťování a zasílání zpráv na základě proprietárních nástrojů z Kellogg School of Management
- Učte se ze skutečných vlastních případových studií a příkladů založených na vlastních poradenských zkušenostech fakulty se špičkovými technologickými firmami, jako jsou Microsoft, AT&T, Salesforce.com a Facebook
- Vytvářejte agilní požadavky založené na rámci „jobs-to-be-done“, uživatelských příbězích a eposech
- Spravujte partnerské ekosystémy a naučte se vytvářet oboustranně výhodná partnerství
Osnovy
Programové moduly
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Kurz online certifikátu konkurenční strategie a inovace
- Holborn, Spojené království
Strategic Thinking and Innovation Certificate
- Gainesville, Spojené státy americké