Online magisterský titul v mezimediální marketingové komunikaci
eLearning Academy for Communication GmbH
Klíčová informace
Umístění kampusu
Online
Jazyky
Angličtina, Němec
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
2 semesters
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 8 900 / per course
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Chcete si prohloubit znalosti z crossmediální marketingové komunikace a zvýšit své kariérní příležitosti? Chtěli byste studovat nezávisle na čase a místě a sami se rozhodnout, kolik času chcete věnovat svému dalšímu vzdělávání? Zanechává ve vás vaše profesní zkušenost pocit, že se v bakalářském studiu nemůžete naučit nic nového? Chtěli byste své odborné znalosti akademicky završit a zlepšit tak své profesní postavení? Už jste dokončili diplom z marketingu a nyní jste se ocitli v komunikačním a marketingovém průmyslu a naléhavě potřebujete více odborných znalostí v oboru? Hledáte mezioborový studijní program, který spojuje know-how různých ústavů a dlouholeté zkušenosti? A to vše v kombinaci s individuální podporou? Pak je online studijní program Marketingová komunikace ve specializaci Cross-media Marketing Communication International to pravé pro vás!
V našem online magisterském programu můžete studovat, pokud máte mezinárodně uznávaný bakalářský titul nebo rovnocennou odbornou praxi. Během online studia marketingové komunikace absolvujete 14 z 15 modulů vypracováním zadaných úkolů a jeden modul zkouškou. Na konci studia budete prezentovat svou diplomovou práci v oboru crossmediální marketingové komunikace malé komisi zkoušejících online nebo na místě.
Přijímací řízení
Osnovy
Kurz se skládá ze tří úrovní, ve kterých je třeba absolvovat celkem 15 modulů.
Moduly mají hodnotu 4 nebo 2 ECTS. Diplomová práce (14 ECTS) uzavírá kurz.
Moduly zakončíte vypracováním modulové úlohy. Výjimkou je právní modul, který je zakončen online zkouškou. Čtrnáct elaborátů obsahuje sedm až patnáct stran. Jen komunikační koncept je poněkud delší úkol. Veškerý obsah můžete upravovat kdykoli a kdekoli chcete. V modulu designu a diplomové práce máte každý tři online semináře. Zde si také můžete vybrat datum a zúčastnit se odkudkoli chcete. Jediné, co potřebujete, je stabilní přístup k internetu.
Celkem vás od titulu dělí čtrnáct úkolů, test, diplomová práce a magisterská zkouška.
První fáze učení
Ve fázi 1 dokončíte tři moduly s obecným marketingovým a komunikačním obsahem. V této úrovni také naleznete modul Vědecké psaní a empirický sociální výzkum. Jedná se o modul, ve kterém vás seznámíme s prací založenou na literatuře a důkazech a položíme tak dobrý základ pro práci, která má být provedena v následujících modulech.
Druhá fáze učení
Ve 2. etapě se zabýváme každodenní praxí crossmediální marketingové komunikace. Patří sem práce s textem, obrázky a videem, ale i eventová komunikace, integrovaná komunikace, public relations a praktická oblast marketingové komunikace obecně. V modulu komunikační kampaň a design si vytvoříte vlastní koncept crossmediální komunikace. Úkol, který vám může posloužit i jako ukázka pro uplatnění na trhu práce.
Třetí fáze učení
Ve 3. fázi klademe velký důraz na budoucnost. Oddělujeme marketingovou komunikaci orientovanou na image od marketingové komunikace orientované na prodej, abychom je znovu spojili v crossmediálním přístupu odrážejícím trendy marketingové komunikace. Reputace a krizová komunikace jako vysoké umění profesionálů v oblasti komunikace, stejně jako právo a etika v komunikačním průmyslu vám dláždí cestu k tomu, abyste se stali senior konzultantem.
Seminář k diplomové práci je zařazen do úrovně 3, protože v tuto chvíli byste již měli mít hotové některé moduly pro výběr vhodného tématu. V zásadě se však můžete svobodně rozhodnout, kdy chcete seminář zahájit. Seminář zahajujete vždy, když budete chtít prezentovat. Jednoduchá registrace pro online termín semináře. Podle našeho hesla: Studuj, kdy chceš!
Výsledek programu
Úspěšným absolventům uděluje University of Applied Sciences Burgenland akademický titul „Master of Arts in Marketing Communication“ (ve zkratce „MA“ nebo „MA“).
Poplatek za studium programu
Ohlasy studentů
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Mistr v marketingu a politické komunikaci
- Madrid, Španělsko
BA (Hons) Obchod (Marketing) (CMI)
- Online
Bakalář v oboru integrované marketingové komunikace: grafický design
- Livingston, Spojené státy americké