Bakalář Business Administration
EELU Egyptian E-Learning University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Egypt Online, Egypt
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Bakalář podnikového vedení
Program Bachelor of Business Administration poskytuje kurzy a obchodní zkušenosti ve třídě pro studenty, kteří chtějí vykonávat kariéru v řízení podniku. Zdůrazňuje začlenění různých oborů podnikání a rozvíjí obecnou perspektivu obchodních problémů a problémů. Kurz programu nabízí stres a důkladnou analýzu konceptů a principů, které jsou základem pro pochopení oboru podnikového managementu. Práce v kurzu souvisejí s teoriemi a nápady na provozní postupy a politiky obchodních organizací. Poskytuje také jedinečnou příležitost pro studenty, aby prozkoumali fungování managementu pomocí praktických zkušeností v učebnách, které poskytují povědomí o tom, co se ve světě podnikání skutečně děje - uvědomění se nedá snadno získat pomocí konvenčních metod přednášek.
Bakalář Business Administration Magistr v marketingu je určen pro studenty, kteří chtějí vykonávat některou z mnoha kariér v oblasti marketingu. Program zahrnuje obecný přehled následujících oblastí: plánování trhu pro spotřebitele a mezi podniky, vývoj produktů, chování spotřebitelů, marketingový výzkum, integrovaná marketingová komunikace (tj. Reklama, public relations a prodej) a globální marketing. Marketingový program se zaměřuje na strategické i taktické marketingové koncepty. Obsahuje produkt, cenu, propagaci a fyzickou distribuci v průběhu svých kurzů. Kurzy zdůrazňují využití moderních technik k prozkoumání, analýze a řešení široké škály marketingových potřeb v rámci různých environmentálních výzev a příležitostí.
Cíle
Program Bachelor of Business Administration poskytuje kurzy a obchodní zkušenosti ve třídě pro studenty, kteří chtějí vykonávat kariéru v řízení podniku. Zdůrazňuje integraci různých oborů podnikání a vytváří obecnou perspektivu pro obchodní problémy a výzvy. Kurz program nabízí důkladnou analýzu konceptů a principů, které jsou základem pro pochopení oboru podnikového managementu. Práce v kurzu souvisejí s teoriemi a nápady na provozní postupy a politiky obchodních organizací. Poskytuje také jedinečnou příležitost pro studenty, aby prozkoumali fungování managementu pomocí praktických zkušeností v učebnách, které poskytují povědomí o tom, co se ve světě podnikání skutečně děje - uvědomění se nedá snadno získat pomocí konvenčních metod přednášek.
Bakalář titulu Business Administration v marketingu je určen pro studenty, kteří chtějí vykonávat některou z mnoha různorodých kariér v oblasti marketingu. Program zahrnuje obecný přehled následujících oblastí: plánování trhu pro spotřebitele a mezi podniky, vývoj produktů, chování spotřebitelů, marketingový výzkum, integrovaná marketingová komunikace (tj. Reklama, public relations, prodej) a globální marketing. Studijní program Marketing se zaměřuje na strategické i taktické marketingové koncepce. Obsahuje produkt, cenu, propagaci a fyzickou distribuci v průběhu svých kurzů. Kurzy zdůrazňují využití moderních technik k prozkoumání, analýze a řešení široké škály marketingových potřeb v rámci různých environmentálních výzev a příležitostí.
Mise
Absolventi budou schopni:
• Porozumět významné roli marketingu ve vztahu k plnění strategických cílů organizace.
• Prokázat efektivní informační gramotnost a komunikaci, jak se týkají marketingu prostřednictvím výzkumu a vyjádření jak písemných, tak ústních myšlenek.
• Prokázat schopnost používat různé marketingové koncepty, teorie a nástroje na individuální i týmové úrovni.
• Prokázat znalosti o designu, implementaci, kontrole a vyhodnocování funkcí vztahujících se k marketingu.
• Uvědomte si, jak různé environmentální a etické problémy ovlivňují marketing výrobků a služeb.
• Vyvíjet kritické strategie marketingového mixu zahrnující výzkum, analýzu, aplikaci a hodnocení.
• Vysvětlete a aplikujte obecné teorie a postupy týkající se řízení.
• Demonstrace efektivní ústní a písemné komunikace využívané v různých oblastech podnikatelského prostředí.
• Prokázat schopnost integrovat různé řídicí technologie do funkcí správy.
• Pochopit etické otázky spojené s obchodními rozhodnutími.
• prokázat schopnost efektivně řídit lidské zdroje a důraz na zaměření na interní i externí zákazníky.
• Identifikovat a analyzovat faktory rozhodující pro strategické plánování, včetně ekonomických principů spojených s organizačním chováním.
• Uveďte znalosti a zkušenosti potřebné k kritickému a kreativnímu uvažování s ohledem na obchodní rozhodnutí.
Děkan
Dr.Mohamad Almasry je ředitelem programu Business Administration na egyptské E-learningové univerzitě (EELU).
Je odpovědný za provozní řízení a provádění akademických aspektů programu.
Specializuje se na účetnictví a informační systémy.
Získal titul Ph.D. V účetních informačních systémech z univerzity Alazhar, Káhira, Egypt.
Navíc je členem vědeckých asociací včetně Americké asociace e-commerce (AAE), USA, institutu konzultantů elektronického obchodu (Certified E-Commerce Consultant ™), USA, egyptské asociace pro vzdělávací technologie (EAET) A egyptská asociace učebních osnov a metod výuky (ECCI).
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Online BBA v managementu
- Spain Online, Španělsko
BBA
- Online
Bakalář Business Administration: Business Administration
- Livingston, Spojené státy americké