
Magistr in
Mistr výuky (rané dětství) Edith Cowan University

Úvod
Poskytuje národně akreditovanou počáteční kvalifikaci pro studenty, kteří již získali bakalářský titul nebo rovnocennou kvalifikaci v jiných oblastech než je vzdělávání.
Master of Teaching (Early Childhood) se věnuje produkci kvalitních absolventů připravených k nástupu do zaměstnání v sektoru vzdělávání v raném dětství, včetně výuky dětí od narození do 8 let věku.
Kurz se zaměřuje konkrétně na děti od narození do 8 let věku a zaměřuje se na péči a vzdělávání dětí v této věkové skupině ve spolupráci s rodinami a komunitami.
Tento kurz je postaven na principu, že studenti přicházejí do programu se silnými stránkami z různých vzdělávacích a životních zkušeností. Cení se reflexního myšlení a výzkumu s důrazem na vazby od teorie k praxi. Studenti si důkladně uvědomují důležitost budování silných a pozitivních vztahů s dětmi, rodinami, komunitami a kolegy.
Studenti se učí, jak rozvíjet, implementovat a hodnotit sociálně inkluzivní kurikula, kde jsou děti oceňovány, respektovány a produktivně zapojeny do učení.
Tento kurz odpovídá „principům a rozměrům“ excelence a je realizován prostřednictvím vzájemně prospěšných partnerství mezi ECU a jednotlivými školami a prostředím raného dětství.
Vstup do kurzu
Požadavky na akademické přijetí (pásmo 6)
Následující požadavky na přijetí specifické pro daný kurz jsou povinné a musí být splněny všemi uchazeči. Tyto požadavky doplňují nebo nahrazují minimální požadavky uvedené v níže uvedeném pásmu požadavků na akademické přijetí.
Všichni uchazeči musí kromě splnění akademických kritérií pro vstup splňovat i nekademická kritéria. Akademické schopnosti uchazečů budou posouzeny na základě vyplnění online dotazníku pro neakademické požadavky na vstup učitelů (NARTE).
Požadavky na akademické přijetí (pásmo 6) mohou být splněny splněním jednoho z těchto požadavků:
- Bakalářský titul; nebo
- Ekvivalentní předchozí vzdělávání zahrnující alespoň pětiletou odbornou praxi.
Požadavky na anglický jazyk (pásmo 5)
Studenti musí dosáhnout akademie IELTS s průměrnou úrovní 7,5 nebo více ve čtyřech složkách poslechu, mluvení, čtení a psaní; žádné skóre pod úrovní 7,0 v žádné z těchto složek; a skóre 8,0 nebo více ve složkách mluvení a poslechu.
Poznámka:
- Pokud bylo středoškolské a vysokoškolské studium ukončeno do dvou let před podáním žádosti o registraci v Austrálii, Kanadě, Irsku, na Novém Zélandu, ve Spojeném království nebo v USA, nemusí žadatelé prokázat anglickou způsobilost.
- Uchazeči, kteří ukončili střední vzdělání v Jižní Africe v angličtině a mají vysokoškolský titul vyučovaný v angličtině na Jihoafrické univerzitě, se považují za uchazeče, kteří splnili požadavky anglického jazyka pro vstup na Master of Teaching.

detaily kurzu
Dostupnost semestru
- 1. semestr: Studium na plný úvazek na Mount Lawley
Struktura kurzu
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
LIT1200 | Osobní gramotnost | |
NUM1200 | Osobní počet |
Studenti musí absolvovat výše uvedené dvě jednotky LIT1200 (osobní gramotnost) a NUM1200 (osobní početnost), aby splnili požadavky testu gramotnosti a numerické zkoušky pro studenty počátečního vzdělávání učitelů (LANTITE). Všichni studenti, kteří se od 1. ledna 2017 zapíší do akreditovaného předškolního vzdělávání učitelů (vysokoškoláků a absolventů) od 1. ledna 2017, budou muset úspěšně absolvovat testy své osobní úrovně gramotnosti a počítání. Studenti, kteří se zapisují na Master of Teaching (Early Childhood), budou muset úspěšně dokončit obě složky osobního gramotnosti a Numeracy Test pro studenty počátečního vzdělávání učitelů (LANTITE), aby mohli zapsat více než 120 kreditů v rámci svého kurzu.
Rok 1 - semestr 1
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
LAN6120 | Jazyk a gramotnost Narození do 5 let | 15 |
ECE6130 | Vytváření kurikula raného dětství | 15 |
ECE6140 | Zkoumání holistického učení a rozvoje malých dětí | 15 |
MSC6110 | Matematika a technologie pro malé děti | 15 |
Rok 1 - semestr 2
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
SCE6120 | Věda pro malé děti | 15 |
LAN6130 | Počáteční gramotnost 5-8 let | 15 |
ECM6130 | Matematika v raných letech školy: 5 až 8 let | 15 |
ECE6180 | Raná dětská praxe a pedagogika pro děti 5-8 | 15 |
2. ročník - semestr 1
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
ECE6320 | Tělesná výchova, zdraví a pohoda pro malé děti (zdravé, aktivní a bezpečné děti) | 10 |
HSS6180 | Humanitní a společenské vědy Narození do 8 let | 10 |
AED6160 | Vizuální umění a hudební výchova v raném dětství | 15 |
ECE6160 | Efektivní pedagogika a praxe v kontextu raného dětství | 15 |
TPA6120 | Hodnocení výkonu výuky | 10 |
2. rok - 2. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
EDF6101 | Strategie pro výuku domorodých studentů a studentů ostrůvků Torres Strait Islander | 15 |
ECE6150 | Současné a srovnávací perspektivy ve vzdělávání v raném dětství | 15 |
AED6150 | Taneční, dramatická a mediální výchova v raném dětství | 15 |
ECE6170 | Vedení a řízení v raném dětském kontextu | 15 |
Výsledky výuky kurzu
- Aplikovat kognitivní, technické a kreativní dovednosti při zkoumání, hodnocení a syntéze teorie vyučování a praxe v autentických situacích.
- Aplikovat komunikační a kooperativní dovednosti při navrhování inovativních učebních osnov, učení a hodnocení ve vzdělávání v raném věku.
- Kriticky se zamyslete nad komplexním souborem vzdělávacích znalostí, výzkumných principů a metod prokazujících zvládnutí výuky v raném dětství.
- Použijte dovednosti pro sebeovládání na vysoké úrovni k zahájení, plánování a provádění rozšířeného praktického cvičení.
Profesionální rozpoznávání
- Akreditováno: Australský úřad pro vzdělávání dětí a kvalitu péče (ACECQA)
- Akreditováno: Registrační rada učitelů západní Austrálie (TRBWA)
Kariérní možnosti
Tento kurz se zaměřuje na přípravu učitelů raného dětství se základními znalostmi, dovednostmi a zkušenostmi v celé řadě raných dětských prostředí a práci s dětmi od narození do 8 let.
Možné budoucí pracovní pozice
Učitel mateřské školy, předškolní učitel, předškolní učitel, předškolní učitel, mladší základní učitel, ředitel střediska.
Přijímací řízení
Osnovy
detaily kurzu
Dostupnost semestru
- Semestr 1: Studujte na plný úvazek na Mount Lawley
Struktura kurzu
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
1200 LIT | Osobní gramotnost | |
NUM1200 | Osobní počítání |
Studenti musí absolvovat výše uvedené dvě jednotky LIT1200 (osobní gramotnost) a NUM1200 (osobní numerická gramotnost), aby splnili požadavky testu gramotnosti a numerické gramotnosti pro studenty počátečního vzdělávání učitelů (LANTITE). Všichni studenti, kteří se od 1. ledna 2017 zapíší do akreditovaného kurzu přípravného vzdělávání učitelů (pregraduálního i postgraduálního), budou muset k absolvování úspěšně absolvovat testy o své osobní úrovni čtenářské a matematické gramotnosti. Studenti, kteří se zapíší do Master of Teaching (Red Childhood), budou muset úspěšně absolvovat obě složky osobního testu gramotnosti a numerické gramotnosti pro studenty počátečního vzdělávání učitelů (LANTITE), aby mohli v rámci svého kurzu získat více než 120 kreditních bodů.
1. ročník – 1. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
LAN6120 | Jazyk a gramotnost narození do 5 let | 15 |
ECE6130 | Sestavení kurikula pro rané dětství | 15 |
ECE6140 | Zkoumání holistického učení a rozvoje malých dětí | 15 |
MSC6110 | Matematika a technologie pro malé děti | 15 |
1. ročník – 2. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
SCE6120 | Věda pro malé děti | 15 |
LAN6130 | Raná gramotnost 5-8 let | 15 |
ECM6130 | Matematika v prvních letech školy: 5 až 8 let | 15 |
ECE6180 | Praxe v raném dětství a pedagogika pro děti 5-8 | 15 |
2. ročník – 1. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
ECE6320 | Tělesná výchova, zdraví a pohoda pro malé děti (zdravé, aktivní a bezpečné děti) | 10 |
HSS6180 | Humanitní a společenské vědy od narození do 8 let | 10 |
AED6160 | Výtvarné umění a hudební výchova v raném dětství | 15 |
ECE6160 | Efektivní pedagogika a praxe v kontextu raného dětství | 15 |
TPA6120 | Hodnocení výkonu výuky | 10 |
2. ročník – 2. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
EDF6101 | Strategie pro výuku domorodých studentů a studentů z ostrova Torres Strait | 15 |
ECE6150 | Současné a komparativní perspektivy ve vzdělávání v raném dětství | 15 |
6150 AED | Taneční, dramatická a mediální výchova v raném dětství | 15 |
ECE6170 | Vedení a řízení v kontextu raného dětství | 15 |
Výsledek programu
Výsledky učení kurzu
- Aplikujte kognitivní, technické a kreativní dovednosti ke zkoumání, hodnocení a syntéze teorie a praxe výuky v autentických situacích.
- Aplikujte komunikační dovednosti a dovednosti spolupráce při navrhování inovativních učebních osnov, výukových a hodnotících aktivit ve vzdělávání v raném dětství.
- Kriticky uvažujte o komplexním souboru znalostí o vzdělávání, principech výzkumu a metodách, abyste prokázali zvládnutí výuky v raném dětství.
- Využijte schopnosti sebeřízení na vysoké úrovni k zahájení, plánování a provádění rozšířeného cvičení.
Kariérní možnosti
Pracovní příležitosti
Tento kurz je zaměřen na přípravu učitelů raného dětství se základními znalostmi, dovednostmi a zkušenostmi v celé řadě prostředí raného dětství, kteří pracují s dětmi od narození do 8 let věku.
Možné budoucí pracovní pozice
Učitelka mateřské školy, učitelka preprimárního vzdělávání, učitelka raného dětství, učitelka mateřské školy, učitelka mladšího školního věku, ředitelka střediska.