Master Of Marketing a inovace Management
Edith Cowan University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Joondalup, Austrálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
4 semesters
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* orientační poplatek za semestr
Úvod
Master of Marketing and Innovation Management je jedinečný kurz v západní Austrálii, který rozvíjí marketingové manažery, kteří jsou schopni řešit složité obchodní případy v národním i mezinárodním kontextu.
Studenti v tomto kurzu budou schopni vytvářet hodnotu pro organizaci, její zákazníky, partnery a celou společnost. Budou vybaveni dovednostmi a znalostmi potřebnými pro kariéru v oblasti řízení zákazníků, produktů, značky a příjmů a dovednostmi zkoumat potřeby zákazníků, uvádět na trh nové a inovativní produkty, spravovat partnery kanálů a řídit spokojenost a loajalitu zákazníků .
Tento magisterský kurz poskytuje studentům dovednosti, teorii a praktické zkušenosti s auditem trhu, identifikací příležitostí a tvorbou, implementací a správou marketingových procesů a plánů.
Vstup do kurzu
Požadavky na akademické přijetí (pásmo 8)
Požadavky na akademické přijetí (pásmo 8) mohou být splněny splněním jednoho z těchto požadavků:
- Bakalářský titul v příbuzné disciplíně; nebo
- V případě přijetí rovnocenné předchozí vzdělávání, včetně nejméně pěti let příslušné odborné praxe.
Požadavky na anglický jazyk (pásmo 4)
Anglické požadavky na způsobilost mohou být splněny splněním jednoho z následujících:
- IELTS Academic Celkové skóre minimálního pásma 6,5 (žádné individuální pásmo méně než 6,0);
- Bakalářský titul ze země uvedené na stránce English Proficiency Bands;
- Úspěšně dokončeno 0,375 EFTSL studia na postgraduální úrovni nebo vyšší u australského poskytovatele vysokoškolského vzdělávání (nebo jeho ekvivalentu);
- V případě přijetí rovnocenné předchozí vzdělávání, včetně nejméně pěti let příslušné odborné praxe; nebo
- Další testy, kurzy nebo programy definované na stránce English Proficiency Bands.
Pixabay / Pexels
detaily kurzu
Dostupnost semestru
- Semestr 1: Denní studium na Joondalupu
- Semestr 2: Denní studium na Joondalupu
Struktura kurzu
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
FBL5010 | Správa lidí a organizací | 20 |
FBL5020 | Vedení marketingu | 20 |
FBL5030 | Základy tvorby hodnot v podnikání | 20 |
MKT6300 | Chování spotřebitele | 20 |
MKT6302 | Propagační marketing | 20 |
DES5102 | Designové myšlení | 20 |
MKT6304 | Vývoj nového produktu | 20 |
MKT6308 | Aktuální problémy v marketingu | 20 |
CMM5170 | Reklama a povědomí o značce | 20 |
MBA6090 | Podnikání, inovace a tvořivost | 20 |
MKT6310 | Marketingový výzkum | 20 |
Vyberte jednu jednotku z: | ||
MKT6320 ^ | Projekt marketingového výzkumu 1 | 20 |
BUS6900 ^ | Praktikum řízení | 20 |
^ Základní možnost
Výsledky výuky kurzu
- Aplikujte kritické myšlení a technické dovednosti k řešení autentických obchodních problémů.
- Prokázat účinné komunikační a týmové dovednosti vhodné pro kulturní kontexty.
- Prokázat ovládnutí globálního souboru znalostí a praxe v oblasti marketingu a inovací, včetně znalostí principů a metod výzkumu
- Nezávisle iniciovat, plánovat a realizovat významný projekt pro splnění dohodnutých výstupů.
- Zdůvodněte rozhodnutí a úsudky, které řeší složitý obchodní problém, s ohledem na etické a sociální důsledky.
Profesionální rozpoznávání
Akreditováno: Australian Marketing Institute (AMI)
Kariérní možnosti
Absolventi budou vybaveni pro další kariérní postup v jedné z mnoha marketingových disciplín. Pro ty, kteří již mají vyšší vedení, poskytuje titul pokročilý profesní rozvoj ve strategických oblastech marketingu, jako je globální marketing, řízení inovací produktů a služeb a strategický marketing.
Možné budoucí pracovní pozice
Marketingový ředitel, marketingový manažer, manažer prodeje, manažer značky, produktový a reklamní manažer, průzkum trhu.
Přijímací řízení
Osnovy
detaily kurzu
Dostupnost semestru
- Semestr 1: Studujte prezenční studium na Joondalup
- Semestr 2: Studujte na plný úvazek na Joondalup
Struktura kurzu
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
FBL5010 | Řízení lidí a organizací | 20 |
FBL5020 | Marketingové vedení | 20 |
FBL5030 | Základy tvorby hodnoty v podnikání | 20 |
MKT6300 | Spotřebitelské chování | 20 |
MKT6302 | Propagační marketing | 20 |
DES5102 | Designové myšlení | 20 |
MKT6304 | Vývoj nového produktu | 20 |
MKT6308 | Aktuální problémy v marketingu | 20 |
CMM5170 | Reklama a povědomí o značce | 20 |
MBA6090 | Podnikání, inovace a kreativita | 20 |
MKT6310 | Marketingový výzkum | 20 |
Vyberte jednu jednotku z: | ||
MKT6320 ^ | Projekt marketingového výzkumu 1 | 20 |
BUS6900 ^ | Manažerské praktikum | 20 |
^ Základní možnost
Galerie
Výsledek programu
Výsledky učení kurzu
- Aplikujte kritické myšlení a technické dovednosti k řešení autentických obchodních problémů.
- Prokázat efektivní komunikační a týmové dovednosti vhodné pro kulturní kontext.
- Prokázat zvládnutí globálního souboru marketingových a inovačních znalostí a praxe, včetně znalosti principů a metod výzkumu
- Nezávisle iniciujte, plánujte a realizujte významný projekt, abyste splnili dohodnuté výstupy.
- Zdůvodněte rozhodnutí a úsudky, které řeší komplexní obchodní problém, s ohledem na etické a sociální důsledky.