
Bakalář in
Bakalář vzdělání (Raná dětská studia) Edith Cowan University

Úvod
Tento celonárodně akreditovaný kurz je určen k absolvování pedagogů raného dětství, kteří jsou kompetentními učiteli připravenými pracovat ve školách a v různých zařízeních raného dětství.
Klíčovým rysem tohoto kurzu je propojení teorie s praxí. Absolventi budou mít znalosti a budou schopni rozvíjet vzdělávací programy v raném dětství pro děti od narození do 8 let.
Partnerství s více než 1 000 školami a zařízeními raného dětství umožňují učitelům předškolního vzdělávání získat zkušenosti v různých prostředích, včetně veřejného, soukromého, metropolitního, regionálního a vzdáleného prostředí, které pracují s dětmi, rodinami a komunitami.
Charakteristickým rysem tohoto kurzu je navíc to, že učitelé předškolního vzdělávání mají ve čtvrtém ročníku kurzu příležitost specializovat a rozšířit své znalosti a dovednosti v oblasti zájmu. Jednotky jsou k dispozici také v míře, která umožňuje předškolním učitelům splnit akreditační požadavky pro výuku na katolických školách.
Předškolní učitelé posledního roku se mohou ucházet o místo v programu stáží buď ve škole, nebo v raném vzdělávání.
Vstup do kurzu
Požadavky na akademické přijetí (pásmo 3)
Následující požadavky na přijetí specifické pro daný kurz jsou povinné a musí být splněny všemi uchazeči. Tyto požadavky doplňují nebo nahrazují minimální požadavky uvedené v níže uvedeném pásmu požadavků na akademické přijetí.
Všichni uchazeči musí kromě splnění akademických kritérií pro vstup splňovat i nekademická kritéria. Akademické schopnosti uchazečů budou posouzeny na základě vyplnění online dotazníku pro neakademické požadavky na vstup učitelů (NARTE).
Všichni uchazeči musí splňovat požadavky na přijetí do tohoto kurzu. Orientační nebo zaručená ATAR je zveřejněna (je-li to použitelné) nebo požadavky na přijetí na akademickou půdu mohou být splněny splněním jednoho z následujících:
- AQF Cert IV;
- Úspěšně dokončeno 0,25 EFTSL studia na bakalářské nebo vyšší úrovni u australského poskytovatele vysokoškolského vzdělávání (nebo jeho ekvivalentu);
- Speciální terciární přijímací test; *
- Přípravný kurz univerzity; *
- Kurz domorodé univerzitní orientace; *
- Domorodý studentský vstupní test; nebo*
- Schéma vstupu na základě zkušeností. *
* Další informace naleznete na stránce Vstup do studijního kurzu.
U zahraničních studentů zahrnují požadavky vaše výsledky středních škol.
Požadavky na anglický jazyk (pásmo 5)
Zahraniční studenti musí dosáhnout akademie IELTS s průměrnou úrovní 7,5 nebo více ve všech čtyřech složkách poslechu, mluvení, čtení a psaní; žádné skóre pod úrovní 7,0 v žádné z těchto složek; a skóre 8,0 nebo více ve složkách mluvení a poslechu. K splnění tohoto požadavku mohou být rovněž požádáni mezinárodně vzdělaní žadatelé.
Minimální anglické standardní požadavky pro tento kurz mohou být splněny také s jedním z následujících:
- 12. rok Angličtina ATAR / anglická literatura ATAR třídy C nebo lepší nebo ekvivalentní;
- Speciální terciární přijímací test; *
- Úspěšně dokončeno 1,0 EFTSL studia na bakalářské nebo vyšší úrovni ve Velké Británii, Irsku, USA, NZ nebo Kanadě;
- Přípravný kurz univerzity;
- Kurz domorodé univerzitní orientace; *
- Domorodý vstupní test studentů; *
- Diplom AQF, pokročilý diplom nebo přidružený titul; nebo
- Úspěšně dokončeno 0,375 EFTSL studia na bakalářské nebo vyšší úrovni u australského poskytovatele vysokoškolského vzdělávání (nebo jeho ekvivalentu).
Poznámka:
Pokud bylo středoškolské a vysokoškolské studium ukončeno do dvou let před podáním žádosti o registraci v Austrálii, Kanadě, Irsku, na Novém Zélandu, ve Spojeném království nebo v USA, nemusí žadatelé prokázat anglickou způsobilost.
Uchazeči, kteří ukončili středoškolské vzdělání v Jižní Africe v angličtině a mají vysokoškolské vzdělání vyučované v angličtině na Jihoafrické univerzitě, se považují za splněné anglické jazykové požadavky.
Žadatelé ze Seychel:
Úspěšné absolvování mezinárodního všeobecného osvědčení o středoškolském vzdělání (IGCSE) stupně C nebo vyššího, PLUS ukončeného čtyřletého národního diplomu.

detaily kurzu
Dostupnost semestru
- Semestr 1: Denní studium na Joondalupu, Mount Lawley
Struktura kurzu
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
LIT1200 | Osobní gramotnost | |
NUM1200 | Osobní počet |
Studenti musí absolvovat výše uvedené dvě jednotky LIT1200 (osobní gramotnost) a NUM1200 (osobní početnost), aby splnili požadavky testu gramotnosti a numerické zkoušky pro studenty počátečního vzdělávání učitelů (LANTITE). Všichni studenti, kteří se od 1. ledna 2017 zapíší do akreditovaného předškolního vzdělávání učitelů (vysokoškoláků a absolventů), budou muset úspěšně absolvovat testy své osobní úrovně gramotnosti a numerické gramotnosti. Studenti, kteří se zapisují do bakalářského studia (studium raného dětství), budou muset úspěšně dokončit obě složky osobního testu gramotnosti a testu numerické gramotnosti pro studenty počátečního vzdělávání učitelů (LANTITE), aby mohli v rámci kurzu zapsat více než 240 kreditů.
Rok 1 - semestr 1
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
AED1240 | Dramatická umění v raném dětství | 15 |
ECS1240 | Staňte se vychovatelem raného dětství | 15 |
ECS1250 | Učení a žáci | 15 |
LAN1009 | Komunikační dovednosti pro výuku a učení | 15 |
Rok 1 - semestr 2
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
ECS1265 | Učení a rozvoj malých dětí | 15 |
LAN1265 | Angličtina 1: Ústní komunikace | 15 |
ECS1245 | Hra a pedagogika | 15 |
IPP1260 | Poptávka v odborné praxi (péče o dítě) | 15 |
2. ročník - semestr 1
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
ECM2260 | Matematika raného dětství 1 | 15 |
ECS2240 | Vedení chování dětí v pozitivním prostředí učení | 15 |
MUE2240 | Hudební umění v raném dětství | 15 |
SCE2240 | Vědecké a technologické vzdělávání v raném dětství | 15 |
2. rok - 2. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
ECS3260 | Hodnocení a hodnocení učení malých dětí | 15 |
HPE2260 | Zdraví a tělesná výchova pro malé děti | 15 |
LAN2266 | Česky 2: Učení gramotnosti v raných letech | 15 |
IPP2260 | Dotaz v odborné praxi (K / PP) | 15 |
3. rok - semestr 1
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
AED3245 | Vizuální umění v raném dětství | 15 |
EDS3240 | Včetně dětí se speciálními vzdělávacími potřebami | 15 |
LAN3246 | Angličtina 3: Gramotnost v základních ročnících juniorů | 15 |
SSE3260 | Sociální věda ve vzdělávání v raném dětství | 15 |
3. rok - semestr 2
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
ECM3260 | Matematika raného dětství 2 | 15 |
EDF3201 | Výuka domorodých australských studentů | 15 |
LAN3260 | Angličtina 4: Plánování a diferenciace anglického kurikula v raném dětství | 15 |
IPP3260 | Poptávka v odborné praxi 3: Junior Primary | 15 |
4. rok - semestr 1
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
IPP4350 | Asistentský učitelský program | 30 |
TPA4100 | Hodnocení výkonu výuky | 15 |
Oddělení specializace | x 1 | 15 |
NEBO | ||
Volitelná jednotka | x 1 | 15 |
4. rok - semestr 2
Studenti musí vybrat jednu z následujících čtyř možností:
Možnost 1
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
ECS4330 | Vedoucí postavení v raném dětství | 15 |
Oddělení specializace | x 3 | 45 |
Možnost 2
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
Studenti si mohou přát diverzifikovat své volitelné volby a rozvinout širokou škálu znalostí souvisejících s vzděláváním v raném dětství. Pokud je tato možnost upřednostňována, musí studenti absolvovat ECS4330 a ECS4261, jakož i jakékoli dvě (2) jednotky z kterékoli z pěti specializačních oblastí nebo z níže uvedených volitelných předmětů. Pokud studenti tuto možnost vyberou, nebude na akademický přepis zaznamenána žádná specializace. | ||
LAN4228 | Koučování gramotnosti v Junior Primary | 15 |
LIT4260 | Dětská literatura ve třídě | 15 |
SCE4270 | Výuka integrované vědy v juniorských primárních letech | 15 |
Možnost 3
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
EDU4226 | Školní projekt | 60 |
Možnost 4
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
EDU4227 | Stáž | 60 |
Výsledky výuky kurzu
- Aplikujte široké disciplinární znalosti na řadu teoretických a praktických situací v raném dětství.
- Komunikovat znalosti a hodnoty v raném dětství v profesionálním a veřejném kontextu.
- Demonstrovat globální výhled s ohledem na kulturní rozmanitost, včetně domorodé kulturní kompetence.
- Prokázat samostatnost, odpovědnost a úsudek za vlastní učení a odbornou praxi.
- Kreativně přemýšlejte, abyste předvídali výzvy a vytvářeli řešení / odpovědi specifické pro disciplínu.
- Kriticky přemýšlejte, abyste analyzovali, interpretovali a konceptualizovali složité problémy raného dětství.
- Používejte digitální technologie a gramotnosti pro přístup, hodnocení a syntézu relevantních informací z více zdrojů.
- Spolupracujte a předvádějte iniciativu k implementaci sociálních, udržitelných a etických hodnot.
Profesionální rozpoznávání
Akreditováno: Australský úřad pro vzdělávání dětí a kvalitu péče (ACECQA)
Akreditováno: Registrační rada učitelů západní Austrálie (TRBWA)
Kariérní možnosti
Tento kurz vytváří kvalitní absolventy, kteří jsou připraveni přijmout zaměstnání v sektoru vzdělávání v raném dětství, včetně výuky dětí od narození do 8 let.
Možné budoucí pracovní pozice
Mateřská škola, předškolní nebo juniorská základní učitelka, péče o děti, pedagogická vedoucí, ředitelka centra.
Osnovy
Tento kurz je věnován produkci kvalitních absolventů připravených k nástupu do zaměstnání napříč sektorem předškolního vzdělávání, včetně výuky dětí ve věku 0-3 let, předškolních škol, mateřských škol, předškolních a 1. až 3 let na základní škole. Studie raného dětství se věnují konkrétně dětem ve věku 0-8 let a zaměřují se na péči a vzdělávání dětí v této věkové skupině ve spolupráci s rodinami a komunitami. K dispozici je řada flexibilních možností přijetí, které vyhovují žadatelům s různými potřebami, všechny jsou povinny prokázat kompetence v oblasti gramotnosti a matematiky, protože učitelé vyžadují tyto dovednosti k podpoře rozvoje studentů. Součástí kurzu je také možnost dokončit rychle sledovaný poslední rok a dosáhnout způsobilosti k zaměstnání ve školách od semestru 4 toho roku. Klíčovým rysem tohoto kurzu je stejný důraz kladený jak na teoretické základy předškolního vzdělávání, tak praktická aplikace znalostí a dovedností v široké škále prostředí raného dětství. Koordinovaný program zkušeností z odborné praxe v klíčových bodech kurzu umožňuje studentům navázat spojení mezi teorií a praxí, při budování profesních i obecných dovedností zaměstnatelnosti v reálném prostředí péče a vzdělávání. Kromě toho, studenti mají příležitost přizpůsobit své vzdělávací zkušenosti specializací na kurikulární oblasti zvláštního zájmu.
Specializace, které můžete studovat v tomto kurzu
- Umění
- Katolická studia
- Kreativita v raném dětství
- Rozmanitost v raném dětství
- Speciální pedagogika
Dostupnost semestru
- Semestr 1: Studium na plný úvazek na Joondalup, Mount Lawley
Kariérní příležitosti
Tento kurz vytváří kvalitní absolventy připravené nastoupit do zaměstnání napříč sektorem vzdělávání v raném dětství, včetně výuky dětí od narození do 8 let věku.
Možné budoucí pracovní pozice
Mateřská škola, Preprimární nebo mladší primární učitel, Profesionální péče o děti, Pedagogický vedoucí, Ředitel centra.