Vzdálenost Specializace v marketingu a obchodní řízení
EAN University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Bogotá, Kolumbie
Jazyky
Vyžádejte si informace
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Vyžádejte si informace
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Jan 2024
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Vzdálenost Specializace v marketingu a obchodní řízení
 
Globalizace a rozvoj technologií dělali konkurence na trhu intenzivnější a tvrdé konkurenci, a proto společnosti, aby přežil a zisk, potřebují ty nejlepší odborníky na marketing, protože trh je nezbytné dobýt trh, pohon soutěž, prodávat více a vytvářet zisky. Ve skutečnosti je to jedna z nejžádanějších a lépe placené profese. Každá společnost potřebuje kvalifikované odborníky plánovat, organizovat a řídit rozhodování o stanovování cen, distribuce, propagace a poprodejní služby.
 
Odlište! Být úspěšný podnikatel nebo profesionální a studium se specializací na marketing a obchodní řízení společně vyvinutý Universidad EAN a Universidad de Madrid - Politécnica CEPADE.Tato specializace je podporován aktualizovaným osnov, kvalifikovaných lektorů, state-of-the-art technologii, virtuální knihovnu a obchodu a podnikání je zaměření a lze chodech on-line-z pohodlí vašeho domova a na vlastní pěst naplánovat.
Buď manažerem svého vlastního rozvoje! Čekáme na Vás!
 
KOMPETENCE
 
- Rozhodovat na základě programů výzkumu trhu.
- Identifikovat příležitosti na trhu a vybrat nejvhodnější pro organizaci.
- Rozvíjet marketingové a tržní podíl plány pro dané období.
- Diagnostikovat, formulování a provádění inovačních strategií v různých typech organizací s cílem rozvíjet společnost 's public relations a dosáhnout cíle podílu na trhu.
- Rozvoj produktů a služeb, koncepcí a ověřit proveditelnost trhu, aby posílila své výrobkové portfolio.
- Vést a koordinovat vývoj nových produktů a úpravy stávajících produktů pro splnění příležitostí na trhu.
- Rozvíjet programy ke kontrole a analyzovat konkurenci na trhu a identifikovat následných příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek na podporu rozhodování.
- Vedení projektů na modernizaci a zlepšení v oblastech společnosti, pro kterou jsou odpovědné tak, aby byla zajištěna konkurenceschopnost firmy na trhu.
- Rozvíjet, provádět, monitorovat a kontrolovat strategické marketingové plány k zajištění souladu s organizační mise.
- Rozhodovat o definici cen, designu, inovace a umístění produktů a služeb prostřednictvím znalosti trhu.
- Navrhnout a vytvořit efektivní komunikační mix k dosažení marketingových cílů a obchodní rozvoj podnikání
- Pracovat jako podnikatel-intrapreneur o rozvoj podnikatelských dovedností a znalostí nejnovějších technologií a marketingových trendů.
 
DALŠÍ VÝHODY
 
- Průběžná podpora z významných institucí terciárního vzdělávání jako Universidad EAN a Universidad de Madrid Polytechnické-CEPADE, které jsou známé pro vysokou kvalitu svých studijních programů.
- Ověření úvěrů s cílem dokončit další postgraduální programy nabízené Universidad EAN.
- Naplánujte si dobu studia podle osobní potřeby bez zásahu služebních povinností nebo zaměstnání.
- Přístup k moderní komunikační technologie a on-line služby (e-mailový účet, videokonference, video a další virtuální funkce, tematické fóra, technickou pomoc, hodnocení, atd.).
- Virtuální přístup do specializovaných národních a mezinárodních bibliografií a databází.
- Metodika, která klade velký důraz na využívání případových studií a aktivní pedagogiky, které kombinují teorii reálného světa byznysu.
- Podpora při provádění aplikovaného výzkumu formativní.
 
Technologických požadavků
 
Doporučuje se, aby každý student má pravidelný přístup k počítači s připojením na internet. Minimální požadavky pro přístup k virtuální platformy univerzity jsou: počítač s procesorem Pentium, minimálně 1 GB paměti RAM, širokopásmové připojení k internetu a operační systém používáte systém Windows XP nebo novější.
 
Universidad EAN využívá areál a virtuální třídě platforem, které umožňují, aby student nejen přístup k různým službám, které jsou nabízeny na univerzitě, ale také umožňují interakci mezi studenty a pedagogy.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Technologická online promoce
- Rio de Janeiro, Brazílie
BA (Hons) Obchod a marketing
- Online United Kingdom
BA (vyznamenání) v řízení podniku (marketing)
- Online United Kingdom