L4 Certifikát CIM v profesionálním marketingu
CIM Academy
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Cookham, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené, Dálkové studium
Doba trvání
1 rok
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
GBP 1 395 / per course *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Online | 1,809 GBP Virtuální 2,655 GBP Blended
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Poskytuje praktické dovednosti a znalosti pro navrhování a realizaci taktických marketingových aktivit a kampaní. Získáte relevantní a současné marketingové znalosti, které vám pomohou vybudovat vaši důvěryhodnost ve své profesionální marketingové roli.
Pro koho to je?
Junior obchodníci; seniorů, zejména v malých a středních podnicích, kde je marketing jen součástí toho, co dělají; nebo ti v rolích podpory marketingu, kteří vykonávají marketingovou činnost jako součást své práce. Typické profily osob, které mohou tuto kvalifikaci získat, jsou často:
- Marketing asistenti.
- Koordinátoři marketingu.
- Marketingové manažery.
- Marketingoví manažeři v MSP bez formální marketingové kvalifikace.
- Neobchodní pracovníci, kteří mají zájem o marketing.
- Stávající obchodníci, kteří se chtějí specializovat více.
Co se naučíte
- Marketing (povinný): Úloha a funkce a funkce marketingu v určité hloubce, stejně jako to, co ovlivňuje chování vašich zákazníků. Budete schopni aplikovat a přizpůsobit marketingový mix tak, aby uspokojil potřeby zákazníků.
- Integrované komunikace (povinné): mnoho různých způsobů komunikace se zákazníky, a to jak uvnitř organizace, tak mimo ni.
- Zkušenosti zákazníků (volitelné): Zjistěte všechny aspekty zkušeností svých zákazníků, abyste mohli zajistit důsledné plnění očekávání. Monitorujte a změřte jejich spokojenost, abyste mohli podle potřeby vylepšit.
- Digitální marketing (volitelný): Jak aplikovat praktické znalosti, včetně efektivního využití digitálního marketingového toolkitu.
Úspěšné absolvování tří modulů vede k certifikátu CIM v profesionálním marketingu. Pokud si přejete, můžete studovat pro jeden modul najednou a později si vybudovat kvalifikaci.
Obsah kurzu
MARKETING
Posouzení: Tento modul je hodnocen dvouhodinovou zkouškou s vícečetnými otázkami.
Výsledky učení
Marketingový koncept
- Pochopte roli a funkci marketingu.
- Pochopte, co ovlivňuje chování zákazníků.
Analýza a přehled
- Identifikujte faktory a trendy v marketingovém prostředí a jak ovlivňují marketingové plánování.
- Určete možnosti shromažďování relevantních marketingových informací.
Marketingový mix
- Znáte prvky marketingového mixu.
- Aplikujte a přizpůsobte marketingový mix tak, abyste uspokojili potřeby zákazníků.
INTEGROVANÉ KOMUNIKACE
Posouzení: Tento modul je hodnocen pracovním zadáním.
Výsledky učení
Interní marketing
- Vědět, jak vytvářet vzájemně funkční vztahy.
- Pochopte, jak využít zdroje pro poskytování efektivních marketingových řešení.
Hodnotová nabídka
- Vytvářejte efektivní komunikaci s cílem přinést zákazníkům hodnotu.
- Pochopte řízení produktu a značky.
Marketingová komunikace
- Pochopte komponenty marketingového mixu.
- Vyvinout integrované marketingové komunikace.
ZKUŠENOSTI ZÁKAZNÍKŮ (VOLITELNÉ)
Posouzení: Tento modul je hodnocen pracovním zadáním.
Výsledky učení
Kontext zákazníků
- Pochopte rozsah různých kontextů, v nichž obchodníci pracují.
- Pochopte důležitost očekávání zákazníků.
Zákaznická zkušenost
- Pochopte různé rozměry zkušeností zákazníků.
- Poskytněte činnosti, které vylepšují zážitek zákazníků.
Měření a monitorování
- Vědět, jak sledovat a měřit zkušenosti zákazníků v kontextu.
- Metriky použijte ke zlepšení budoucích zkušeností zákazníků.
DIGITÁLNÍ MARKETING (VOLITELNÁ)
Hodnocení: Tento modul je hodnocen e-portfoliem.
Výsledky učení
Digitální krajina
- Rozumět příležitostem a výzvám prezentovaným v rámci rušivého digitálního prostředí.
- Posoudit dopad a vliv dynamického digitálního prostředí.
Digitální sada nástrojů
- Zjistěte, jak mohou klíčové digitální nástroje podporovat a zlepšit marketing.
- Porozumět významu digitálních platforem a kanálů v kontextu.
Digitální v akci
- Rozvíjet digitální aktivity na podporu a podporu vícekanálového marketingu.
- Aplikujte klíčové principy sledování a měření efektivity digitálního marketingu.
Vstupní požadavky
CIM Academy má své vlastní vstupní kritéria a žadatelé jsou hodnoceni individuálně. Tato kvalifikace je ekvivalentní prvnímu ročníku nadací úrovně nadace a doporučujeme, abyste měli alespoň jeden rok zkušeností v oblasti marketingu nebo zákaznické služby.
Alternativně přijímáme:
- CIM úroveň 3 (úvodní) certifikát v marketingu.
- Každá příslušná kvalifikace na úrovni 3.
- Bakalářský nebo magisterský titul z uznávané univerzity.
- Diagnostické posouzení na úroveň 4.
Naše programy jsou vyučovány v angličtině, a pokud angličtina není vaším prvním jazykem, budete muset také poskytnout důkaz alespoň minimálně IELTS Academic Module (6.5) / Cambridge Certificate of Advanced English (stupeň B).
Rezervace
Rezervace by měla být provedena prostřednictvím týmu CIM Academy na CIM - zavolejte nám na 44 (0) 1628 427240.
Online - 750 EUR DPH
- Poplatek za zkoušku / hodnocení - 435 liber
- Studium CIM - 60 liber
Celkem včetně DPH = 1.395 GBP
Co je zahrnuto -
- 24 hodin denně přístup k CIM Academy Online
- Studentská podpora
- CIM studuje členství za rok
- Poplatek za zkoušky a hodnocení
Virtuální (online) - 1095 EUR s DPH
- Poplatek za zkoušku / hodnocení - 435 liber
- Studium CIM - 60 liber
Celkem včetně DPH = 1 809 GBP
Co je zahrnuto -
- Výdaje na školení
- 24 hodin denně přístup k CIM Academy Online
- Studentská podpora
- CIM studuje členství za rok
- Poplatek za zkoušky a hodnocení
Blended (face-to-face a on-line) - 1 800 GBP DPH
- Poplatek za zkoušku / hodnocení - 435 liber
- Studium CIM - 60 liber
Celkem včetně DPH = 2 565 GBP
Co je zahrnuto -
- Výdaje na školení
- 24 hodin denně přístup k CIM Academy Online
- Studentská podpora
- CIM studuje členství za rok
- Poplatek za zkoušky a hodnocení
- Jeden denní workshop na jeden modul
Další poplatky za zkoušky se mohou vztahovat na studenty v místech mimo Spojené království.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MSc Strategický digitální marketing
- Online United Kingdom
BA (Hons) Řízení podniku (Marketing) (Top-Up)
- Online United Kingdom
MSc Data Analytics and Marketing (CIM)
- Online United Kingdom